Gå til innhold
Hundesonen.no

Bilder av valpene!(flere bilder i dag)


Lazita

Recommended Posts

flott at du har fått solgt alle da :wub:

Ja det hjalp på å sette inn annonse i BT, annonsen kom i avisen Lørdagen og da ringte det 2 stykker(var jo selvfølgelig ikke hjemme vi da) så ba jeg dem ringe opp igjen neste dag siden vi var på tur, men bare en av dem ringte opp igjen. 1 time senere så kom de å så på valpene plukket seg ut en og betalte for den og reiste hjem etter litt over 1 times tid.

Mandagen ringte en dame, hun hadde ikke bil så vi kjørte til henne og hun plukket seg ut en valp(hadde to å velge mellom da en av kjøperene som har bestilt ikke har klart å plukke ut en enda, så da fikk damen velge seg en og hun betalte og fikk seg en valp, vi satt no å snakket med henne og datteren i godt over en time så begge de som har fått valper no virket som veldig snille folk som har hatt hunder før.

så da har vi 4 valper her hjemme hvor 1 skal til kristiansand, 1 til klepp(e) utenfor stavanger og 2 til stavanger B) :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det hjalp på å sette inn annonse i BT, annonsen kom i avisen Lørdagen og da ringte det 2 stykker(var jo selvfølgelig ikke hjemme vi da) så ba jeg dem ringe opp igjen neste dag siden vi var på tur, men bare en av dem ringte opp igjen. 1 time senere så kom de å så på valpene plukket seg ut en og betalte for den og reiste hjem etter litt over 1 times tid.

Mandagen ringte en dame, hun hadde ikke bil så vi kjørte til henne og hun plukket seg ut en valp(hadde to å velge mellom da en av kjøperene som har bestilt ikke har klart å plukke ut en enda, så da fikk damen velge seg en og hun betalte og fikk seg en valp, vi satt no å snakket med henne og datteren i godt over en time så begge de som har fått valper no virket som veldig snille folk som har hatt hunder før.

så da har vi 4 valper her hjemme hvor 1 skal til kristiansand, 1 til klepp(e) utenfor stavanger og 2 til stavanger B) :o

Jeg klarte ikke å holde meg fra å kommentere denne Lazita :D Kleppe ligger på Jæren :o Når man kjører fra Kleppe så kommer du først til Sandnes (hvor jeg bor) så kommer du til Stavanger der Silje bor ;)

Kjempeflott at du har fått solgt alle valpene, og spennende for oss som bor her. Kanskje de dukker opp på ekstriørtreningene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

også var pluttselig en valp ledig igjen, jeg gir snart opp altså.

nå fik jeg beskjed i dag om at hun ene som har bestilt enda ikke er kommet ut i fra sykehus og hun vet ikke når hun kommer hjem igjen så hun har trekt seg(hadde vist noe problemer med ryggen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ene skal til Ellen, sant?

Så utrolig nydelige de var da! Små isbjørner :P

Ja Ellen fikk sin lille gutt i går(beste valpen i kullet spør du meg), så nå må du stille han fint så han blir en god utstillingshund. :P B) Rex skal han hete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...