Gå til innhold
Hundesonen.no

arivo.no


Recommended Posts

Hei alle sammen :)
arivo.jpg.c6904a48657277063a0df371f83711
Vi er oppegående fortsatt og satser friskt på nytt. Nettbutikken måtte legges ned pga. sykdom og svangerskap men nå er permisjonstiden over, helsen er god og det er også ansatt en person for å hjelpe til. Jeg har nå laget håndlaget utstyr i 4år og kan levere alt fra halsbånd, leietau, løsbitt, svenskebitt, bringkobbel ++ i mange varianter, bredder, mønster og farger. Slitesterkt men samtidig lett nok så det passer for en chihuahua eller en grand danois. Bare fantasien setter grenser for hva jeg kan lage. Siden som jeg har brukt for å vise frem utstyret er fortsatt den samme:

http://www.facebook.com/arivo.no

Nå har jeg begynt å gjøre noen av produktene som er tilgjengelig i butikken min her hjemme i Egersund, også tilgjengelig for dere som ikke bor i nærhete. Foreløping ligger de på samme facebook side men etter hvert blir de også tilgjengelig i en nettbutikk. Det blir ikke det største utvalget i forskjellige produkter men vi satser på få men gode produkter. Nettbutikken åpner etter hvert og det legges fortløpende inne varer som vi har i butikken her i Egersund også. Enn så lenge finner dere de på facebook og bestillinger gjøres via siden der eller på mail til: arielle@arivo.no

Akkurat nå har vi fått inn vetbed, chuckit av diverse varianter, Dr. clauders godbiter i mange varianter, tannkjeks, tissepads til valper, diverse tygge snack og våtfór. Alt dette kommer å facebook inne en dag eller 2.

gevir ligger det ute en forhåndsbestilling på som vil være her om 1-2uker - første mann til mølla. Alle bestillinger motatt i kveld er sikret å få siden de sendes i morgen så da kan jeg få med til alle som vil ha. Bestiller inn en del ekstra også selvsagt :)

 

Det er en konkurranse gående å facebook! Når vi 4000liker innen julaftenen så får en heldig vinner en pakke med vetbed, gevir, treningsgodbiter fra dr. clauder, leker +++

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, simira skrev:

Så bra! Er ikke på facebook men likte nettbutikken skikkelig godt.

Så godt å høre at du likte nettbutikken :) Jeg oppdaterer her så fort nettbutikken er åpen igjen. Som sagt det blir ikke like stort utvalg men det blir kvalitetsvarer til en fornuftig pris. :) Måler er ikke å selge mest mulig og ta inn mest mulig av alt men å ha fornøyde kunder som får det de er ute etter. Regner med nettbutikken er oppe i neste uke en gang med det jeg kan tilby her og nå. Etter hvert som lagerrommet hjem hjemme tar mer og mer form så kommer det mer varer i takt med at jeg har plassen til det :) 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har noen tilbud til black friday vi også og de kommer ut NÅ siden jeg er opptatt hele formiddagen i morgen. Kan bestilles på melding på facebook siden eller her på PM for de som ikke er på facebook.

3 stykk vetbed tepper for KUN 700,-
Normalpris 300,- per teppe str 80x100cm svart med grå poter

vetbed.jpg.620cde3cc87af5500a30c7c2d93e9

pakker på 500gram med dr. clauders treningsgodbiter
225,- for 1 pakke KUN 400,- for 2
Treningsgodbiter av 100% kjøtt i smakene lam, and, kylling eller okse. Disse er 500gram i en pose. I hver pose er det 5 mindre poser på 100gram hver så du slipper å åpne alt på en gang.

godbiter.jpg.ab7cd78535d5af82cb3289f3d29

8in1 minis 30kr KUN 20,-
Kylling&gulerot
Lam&tranebær
Kanin&urter
Biff&eple

8IN1.thumb.jpg.4b93f88419a47c7c6dc4e1188

Kong squeezz jels. Sprudlende farger, formet som dyr. De piper og har en unik sprett.
Medium - 59kr KUN 47,-
Large - 99kr KUN 79,-

jels.jpg.a27acc3d8701dac97706756b85e2c58

Kong airdog squeaker tennisball. Lager pipelyd og er skånsom mot hundens munn. 
XS - 39,- for en pakke med 3 baller KUN 31,-
S 49,- for en pakke med 3 baller KUN 39,-
M 59,- for en pakke med 3 baller KUN 47,-
L 59,- for en pakke med 2 baller KUN 47,-
XL 49,- for 1b ball KUN 39,-

tennisball.jpg.8013d91582021ffb7c407e161

Kong squeaker fotball, dumbbell, donut, bone. Tennisball materiale med pipelyd
Small 69,- KUN 55,-
Medium 89,- KUN 71,-
Large 99,- KUN 79,-

kong.jpg.773b6ee8c96da75030362325bec2f24

Bully Biskuit tannkjeks i 4kilo eller 10kilos esker
4kilo 400,- NÅ KUN 300,-
10kilo 750,- NÅ KUN 550,-

kjekt.png.e9e8a5084d3dc008bc04c7cfd26000

 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gevirene kom i går og etter at alt er sendt og levert ut at det som var forhåndsbestilt så har jeg fortsatt litt igjen. Tar også i mot forhåndsbestillinger på det jeg er tom for. Men jeg har igjen litt original medium, dåhjort stripe, dåhjort small-medium-large. Det kommer hele tiden inn bestillinger så antallet minker fort :)

Mer chuckit kom også i går så det kommer etter hvert på facebook siden :D

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Fristen for å sende pakker med posten er 16. desember så hvis noen vil ha noe før jul må de bestille nå :) Juletilbudene har vi enda. Gevir er det nesten tomt for men har igjen noen i original medium til 150kr og et par dåhjort small 190kr

Tar nå i mot forhåndsbestillinger på flere gevir i alle varianter og størrelser. Bestillinger kan gjørs på facebook for de som er der eller her på PM til meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...

Har en haug med leietau og retrieverkobbel som er ferdig laget på lager som skal ut! I hovedsak er det retrieverkobbel men litt leietau også. 50% avslag så det vil si at de nå koster 150kr. Ved kjøp av 3 eller flere så får du alle til 100kr stykk! Har ikke mulighet til å legge ut bilder av alle variantene så det er første mann til mølla som sender meg melding. Kom med ønske om farger så tar jeg bilder av de som kan være aktuelle. Gjelder KUN ferdig lagde produkter :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Ozzy skrev:

Tåler retrieverkoblene en stor hund? Har de refleks og sånn strammer? 

De er veldig lette men utrolig sterke så de tåler en stor hund uten problemer samtidig som de ikke blir for tunge for små. De er flettet av flere tau og hvert tau tåler 250kg. En god del har refleks ja og alle har stopper så de ikke sklir opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...