Gå til innhold
Hundesonen.no

Rolig hund som vil møte valp? (Oslo/Akershus)


Pablo
 Share

Recommended Posts

Jeg har en 11 uker gammel coton de tulear valp som er ganske usikker på andre hunder. Selv kjenner jeg kun folk med voksne, "entusiastiske" hunder. Jeg tror det ville vært en fordel dersom han kunne få møte rolige hunder som er trygge på valper til å begynne med, eventuelt valper på hans egen alder. Er det noen i Øvre Romerike eller Oslo som har lyst til å hjelpe? :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Pablo skrev:

Det hadde egentlig vært veldig fint å møte en stor hund, da jeg ikke kjenner noen selv! Hvor bor du? :ahappy:

Vi bor på Disen/Sinsen. Vi soser jo også litt rundt med disse treningene våre iblant. Og så lenge jeg er arbeidsledig så er jeg ganske fleksibel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10 November 2015 at 13:48:09, simira said:

Jeg har en ridgeback. Stor, men rolig og trygg og vant med små hunder.

Prøvde å få opp sitat av det forrige du skrev, men det gikk visst ikke. I alle fall, i Sinsen-området er jeg ganske godt kjent! :D Jeg går på skole, så er litt begrenset når jeg har tid. Hadde en helg i f.eks. begynnelsen av desember passet deg? (Eller muligens 3./4.desember en gang) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...