Gå til innhold
Hundesonen.no

Pitbullen skulle bare leke litt med piggsvinet...


MiO
 Share

Recommended Posts

Jeg kom hjem fra byen en kveld mens jeg bodde på landet. Etter å ha gått 30 min gjennom skogen for å komme hjem, slapp jeg jentene ut i hagen for at de skulle tisse, sånn at jeg kunne sove lenge.

Begge forsvant oppover i hagen, og i grålysninga så jeg etterhvert den ene sirkle som en slange rundt en stor bylt, mens den andre gjorde utfall. I full panikk (av hensyn til bylten, som jeg antok var en katt) styrta jeg mot dem, noe som fikk Imouto til å sprette unna, mens Aiko som er hakket mer blodtørstig på småting, satte i et krigshyl og gikk til angrep. Hun hylte enda høyere da hun hadde fått tak i det, men løp triumferende avgårde med bylten i munnen. Jeg etter mens jeg kjefta med dempa stemme (klokka var jo midt på natta), og da hun slapp for å ta nytt tak, fikk jeg røska tak i henne og dratt henne unna. Bylten var et pinnsvin. :blink: Aiko hadde trynet fullt av pigger, og det fråda rødt skum fra munnen hennes. Hun var fortsatt helt vill i fletta og hvina i blodrus mens jeg bar henne i på badet og begynte å plukke pigger.

Dustebikkje! :lol: Etter å ha sett pitbullen er jeg veldig glad det var et norsk pinnsvin hun fikk tak i. Vi fant ikke igjen pinnsvinet i hagen, og jentene viste meg hvor det hadde gått under gjerdet, så jeg trur det kom fra opplevelsen med bare sjelelige sår.

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...