Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som kan anbefale rallyinstruktører?


Siljesen
 Share

Recommended Posts

Jeg er ute etter tips til instruktører i rallylydighet, konkurranserettet, som en hundeklubb kan leie inn for å holde kurs. Jeg har sett på listen som ligger ute på norsk rallylydighet, men vet ikke noe om instruktørene. Noen som har hatt instruktører de vil anbefale? Stor hjelp om dere kan si noe om hva som var bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solveig Zetterstrøm :) Trener ikke rally og har ikke vært på kurs med henne, men trente i samme klubb før og kjenner mange som har vært på kurs for henne å er fornøyd. Hun utdanner også instruktører og er veldig flink i tillegg til å være herlig sprudlende og hyggelig :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i landet?

Jeg går selv masse kurs for Merete Kristensen, og hun er en av de beste instruktørene jeg har gått for uavhengig av type kurs og sport. Supergod på klikkertrening og positiv hundetrening. Mine første to kurs gikk jeg med Kirsti Kahrs som jeg også kan anbefale.

Solveig som @Malamuten nevner er også flink.

Alle disse er dommere, og jeg kan vel jevnt over anbefale alle som står både på instruktørlista og dommerlista, det er kun et par der jeg ikke kjenner noe særlig til. Send meg en pm om det er noen instruktører i ditt område du lurer på, jeg kjenner til langt de fleste av de som står på instruktørlista.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Malamuten skrev:

Solveig Zetterstrøm :) Trener ikke rally og har ikke vært på kurs med henne, men trente i samme klubb før og kjenner mange som har vært på kurs for henne å er fornøyd. Hun utdanner også instruktører og er veldig flink i tillegg til å være herlig sprudlende og hyggelig :)

Tusen takk for tips :)

6 timer siden, simira skrev:

Hvor i landet?

Jeg går selv masse kurs for Merete Kristensen, og hun er en av de beste instruktørene jeg har gått for uavhengig av type kurs og sport. Supergod på klikkertrening og positiv hundetrening. Mine første to kurs gikk jeg med Kirsti Kahrs som jeg også kan anbefale.

Solveig som @Malamuten nevner er også flink.

Alle disse er dommere, og jeg kan vel jevnt over anbefale alle som står både på instruktørlista og dommerlista, det er kun et par der jeg ikke kjenner noe særlig til. Send meg en pm om det er noen instruktører i ditt område du lurer på, jeg kjenner til langt de fleste av de som står på instruktørlista.

Det er i nord, så de fleste må fly/reise langt for å holde kurs hos oss. Sender deg en PM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Siljesen skrev:

Tusen takk for tips :)

Det er i nord, så de fleste må fly/reise langt for å holde kurs hos oss. Sender deg en PM :)

Roger og Hege Fredriksen i Narvik er ihvertfall hyggelige og flinke folk. De i Bodø og Mo i Rana kjenner jeg ikke til. Litt avhengig av hvor i nord så er det kanskje like enkelt å fly inn noen fra lengre sør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Siljesen skrev:

Det er i nord, så de fleste må fly/reise langt for å holde kurs hos oss. Sender deg en PM :)

Det er jo et lite stykke, men fikk et godt inntrykk av Hege og Roger Fredriksen ved NM-helga i Bø. Begge er dommere og instruktører. Roger har en hel del spennende baner, inkludert NM-banene. Jeg kjenner de ikke videre enn at jeg har bekjente som har vært fornøyde med trivelige kurs.

Solveig er som nevnt en veldig imøtekommende, sprudlende og energirik figur, i tillegg veldig flink og positiv. Har konkurrert selv med tre forskjellige raser. Hun har fartet noe til Trondheim, så villig til å reise litt, tenker jeg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.11.2015, 09.15.55, simira skrev:

Hvor i landet?

Jeg går selv masse kurs for Merete Kristensen, og hun er en av de beste instruktørene jeg har gått for uavhengig av type kurs og sport. Supergod på klikkertrening og positiv hundetrening. Mine første to kurs gikk jeg med Kirsti Kahrs som jeg også kan anbefale.

 

Helt enig i Merete Kristensen! Forklarer alt på en kjempefin måte, inkludert hvordan man bør tenke for å fungere godt i konkurransesituasjoner. Først da jeg gikk kurs for henne, følte jeg ting falt på plass :) I tillegg er hun veldig hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...