Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, november


xxx12345
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Penny, aka bowlingkjeglen har bursadag i dag, 3 år. Dagen er feiret med mat og ro, siden hun trolig har livmorbetennelse.  Kjøpte take-away i dag, og hun var meget fornøyd når hun fikk sitte i bakset

Svigerfar er våken!

JEG KOM INN PÅ PPU DELTID!  jEG ER SÅ GLAD AT JEG IKKE VET HVOR JEG SKAL GJØRE AV MEG ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ

Posted Images

Hmm, jeg har vel rundt 115 kg hund, men det er jo med en valp. Fôrhunder ikke inkludert.

I dag er en sånn dag hvor X'en har kastet opp to ganger, valpen tisset på stueteppet, jeg er syk og klorer meg fast i sofaen, og stakkars Foenix kjeder vettet av seg. Jeg ba henne gå og klippe klørne sine, men hun ignorerte det. Jeg måtte dra meg på butikken for å kjøpe nødvendige remedier, og irriterer meg over at jeg glemte klementin til Skomakergatakalenderen min. Men nå skal jeg få i meg middag, håper jeg.

Vi har forresten vært en tur ute, jeg overtalte meg selv til å komme meg ut for å henge opp utendørs adventsbelysning før det ble mørkt og før det ble for langt uti adventstiden. Men jeg finner **** ikke lysbryteren til utendørs stikkontakt, så jeg har hengt opp ei lang lyskjede som ikke lyser. Blæh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har julevasken begynt, tar et og et rom, badet var først ut. Så nå er vel nesten hele skrubbet godt med blant annet eddik. Samboer var redd for at reka skulle bli eddikforgiftet :teehe: Men herlig med alt som er gjort :D Nå blir det et og et rom frem mot jul :) 

Nå er det avslutning av Broen :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Aslan skrev:

Da har julevasken begynt, tar et og et rom, badet var først ut. Så nå er vel nesten hele skrubbet godt med blant annet eddik. Samboer var redd for at reka skulle bli eddikforgiftet :teehe: Men herlig med alt som er gjort :D Nå blir det et og et rom frem mot jul :) 

Nå er det avslutning av Broen :D 

Tar du mitt hus også? Null energi til sånt her :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Krutsi skrev:

Jeg har en skikkelig dårlig periode, som bare gjør meg sur.. Været er kaldt og ustabilt, barnet er sykt, det hoper seg opp med gjøremål, og jeg vil bare legge meg ned og streike kjenner jeg :aww: 

:hug:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå prøver jeg å overtale mannen til å kjøpe seg en hund som jeg egentlig har lyst på selv :P Feil rase for han da, men en fin og bra hund så man kan jo håpe.. Hvorfor er det slik at sånne hunder man har skikkelig lyst på alltid dukker opp når det ikke passer, mens når man leter etter hund så finner man nesten ingen.. Er litt fristet til å ta den selv også, men 3 blir litt mye egentlig, selv om det sikkert går bra det og.. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Malamuten skrev:

Akkurat nå prøver jeg å overtale mannen til å kjøpe seg en hund som jeg egentlig har lyst på selv :P Feil rase for han da, men en fin og bra hund så man kan jo håpe.. Hvorfor er det slik at sånne hunder man har skikkelig lyst på alltid dukker opp når det ikke passer, mens når man leter etter hund så finner man nesten ingen.. Er litt fristet til å ta den selv også, men 3 blir litt mye egentlig, selv om det sikkert går bra det og.. 

Nå er det jo snart jul, så syntes du kan feste på en rød sløyfe på hunden å gi den i julegave til mannen :aww: vinn,vinn :lol: 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Krutsi skrev:

Jeg har en skikkelig dårlig periode, som bare gjør meg sur.. Været er kaldt og ustabilt, barnet er sykt, det hoper seg opp med gjøremål, og jeg vil bare legge meg ned og streike kjenner jeg :aww: 

Lov å streike litt innimellom :hug: 

 

Pause i zombiene mine. :o  Etter denne episoden så er det null zombier før i februar eller noe sånt? :o  Men går tiden frem til det like fort som denne høsten har gjort, så er det  på mandag, så da er det jo greit. :aww: 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Raksha skrev:

Lov å streike litt innimellom :hug: 

 

Pause i zombiene mine. :o  Etter denne episoden så er det null zombier før i februar eller noe sånt? :o  Men går tiden frem til det like fort som denne høsten har gjort, så er det  på mandag, så da er det jo greit. :aww: 

 

 

Jeg har gjort det også i kveld.. Vekte gubben, som sov oppi en stol, for å fortelle han at hundene var hans i kveld og at jeg gikk og la meg.. :P 

i morgen er nok alt bedre, så da kan jeg kanskje få gjort unna en del kjedelige tinger også :P 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Raksha skrev:

Lov å streike litt innimellom :hug: 

 

Pause i zombiene mine. :o  Etter denne episoden så er det null zombier før i februar eller noe sånt? :o  Men går tiden frem til det like fort som denne høsten har gjort, så er det  på mandag, så da er det jo greit. :aww: 

 

 

Jeg er halvveis i episoden nå og kjenner at jeg gruer meg litt allerede :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Raksha skrev:

Lov å streike litt innimellom :hug: 

 

Pause i zombiene mine. :o  Etter denne episoden så er det null zombier før i februar eller noe sånt? :o  Men går tiden frem til det like fort som denne høsten har gjort, så er det  på mandag, så da er det jo greit. :aww: 

 

 

Skikkelig skuffa over episoden jeg 

Hadde sykt høye forventninger også var den ikke sååå spennende og slutta veldig teit. :P  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Pippin&Symra skrev:

Hjemme fra møte. Og så har vi sklidd kveldstur på glassert asfalt. Akkurat sånt føre som jeg elsker. Bittelitt kakao før senga tro? Fordi jeg har fortjent det etter veldig lang og travel dag?

Klart du har fortjent det!

Og forferdelig føre ute, jeg gikk akkurat så langt til at begge jentene tisset og så gikk vi inn. Nå skal jeg straks finne senga tror jeg :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Aslan skrev:

Jeg er halvveis i episoden nå og kjenner at jeg gruer meg litt allerede :lol: 

:lol: 

8 minutter siden, Ozzy skrev:

Skikkelig skuffa over episoden jeg 

Hadde sykt høye forventninger også var den ikke sååå spennende og slutta veldig teit. :P  

Vanskelig å si mye uten å spoile,  men jeg er ikke skuffa egentlig. :ahappy:  gleder meg til fortsettelsen da. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Ozzy skrev:

Skikkelig skuffa over episoden jeg 

Hadde sykt høye forventninger også var den ikke sååå spennende og slutta veldig teit. :P  

 

1 minutt siden, Raksha skrev:

:lol: 

Vanskelig å si mye uten å spoile,  men jeg er ikke skuffa egentlig. :ahappy:  gleder meg til fortsettelsen da. 

Heller ikke skuffa, nesten letta over at det ikke var verre :teehe: Jeg vet mange er kritiske, men jeg liker hvordan sesongen er bygd opp jeg, kjempefrustrerende at det går tregt, men himla spennende og :lol: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Så nydelig han er, dette hjalp IKKE på valpefeberen! Det er noe med de sorte kelpiene…🥹 
    • Så fine bilder 😍 Hun ser flott ut! 
    • Da er han kommet i hus ☺️  Vickulas E’Ra, fra E-kullet som hadde Egypt som tema. Ra er da solguden. Til daglig går han derimot under navnet Tempo.  Han skal bli en liten potet og brukes til agility, rally lydighet og spor. Det blir også litt utstilling tenker jeg ☺️   Vi hentet han i Sverige på mandag og tok en overnatting på Geilo på vei hjem. Han var veldig flink i bilen, sov masse ☺️ På alle pausene våre møtte han alt vi traff av miljøer og folk som om han hadde sett alt før. I går var vi hjemme hjemme.    Første uhell inne var i dag tidlig. Jeg brukte nok litt for lang tid på å kle på meg og lot han stå på gulvet å vente. Hadde ett til uhell senere på dagen også. Han har til nå hatt overraskende god blærekapasitet og tisser stort sett kun etter å ha sovet. Men senere på dagen tisset han inne etter å ha lekt.    I dag hadde vi dagens første biltur i bilbur i bagasjerommet. Det ble konsert. Roet seg i det vi kom frem, så vi fikk avsluttet på godt vis. Kjørte så videre til mine foreldre, og på vei hjem derfra var han mer rolig. Så det kommer seg vel etterhvert.    En ting jeg skal fokusere mer på med denne hunden er ro ute. Så i dag har vi både sittet i ro utenfor her i nabolaget og vært på kafé hvor han satt rolig under stolen og på et tidspunkt sov ☺️
    • Nå har ikke jeg hatt tisper, men personlig er jeg skeptisk til å få tispe, jeg trives veldig godt med hannhund. Så det er nok smak og behag (for noen, andre spiller det ingen rolle for).
    • Gratulerer 😁 Gøy med enda en kelpievalp her 😍 Haha, uff, kanskje slemt å le 😂🙈 Hvorfor skal du aldri ha hannhund igjen? Hilsen hun som har hannhund for første gang og blir skremt her 😱 Åå ☺️ Litt godt å høre for oss som sitter her med de minste rakkerne. Jeg tenker det ofte faktisk, at det er bare nå han er så liten og snart faller den søte fleece pelsen av og han blir stor. Så man må prøve å nyte det og, selv om det er mye strev 😂
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...