Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, november


xxx12345
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Penny, aka bowlingkjeglen har bursadag i dag, 3 år. Dagen er feiret med mat og ro, siden hun trolig har livmorbetennelse.  Kjøpte take-away i dag, og hun var meget fornøyd når hun fikk sitte i bakset

Svigerfar er våken!

JEG KOM INN PÅ PPU DELTID!  jEG ER SÅ GLAD AT JEG IKKE VET HVOR JEG SKAL GJØRE AV MEG ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ

Posted Images

1 time siden, Aslan skrev:

Ønsker meg det samme, tror ikke det går an :aww: Har mann som vil bo ved kysten, så da blir det lite ordentlige vintre på meg, gitt :no:

Rare mannen! :o 

 

25 minutter siden, Pippin&Symra skrev:

Jeg har omtrent 47 kilo dyr til sammen. 19 + 24 + 4. Hvor mange har du? Jeg vil for eksempel gjerne se @Rakshasitt regnestykke. :lol:

 

:lol: Hvor mange av dem skal jeg regne med? 

24 minutter siden, Krutsi skrev:

Ca 70 kg +/- vil jeg anta :P 

Nja, det er litt i overkant av hundene vel 29+22+12, cavekt på de to siste da. Og har ikke vei lup etter slankekuren starta

 

@Artemis:lol: ikke sant... Men kyra er riktignok ikke mine da, rett skal være rett. Har vel omtrent 600kg hest som er mine, plus pensjonshesten, om vi sier gjennomsnittsvekt på kaniner på 3 kg, 4 kg pr katt, 62 kg hund... Fiskene hoppver vi over, eller teller vi liter som kg? :lol:  Har ikke så lyst til å regne ut... 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Pippin&Symra skrev:

Jeg har omtrent 47 kilo dyr til sammen. 19 + 24 + 4. Hvor mange har du? Jeg vil for eksempel gjerne se @Rakshasitt regnestykke. :lol:

 

Åh, det ble kjedelig tall, 20 kg, +/- en halvkilo-kilo sikkert etter når på året det der :P 

@Raksha regn ut :lol::teehe: Og ja, er vel sånn det blir når mannen er oppvokst på øy med båtliv og fiskerfamilie gitt :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Aslan skrev:

Åh, det ble kjedelig tall, 20 kg, +/- en halvkilo-kilo sikkert etter når på året det der :P 

@Raksha regn ut :lol::teehe: Og ja, er vel sånn det blir når mannen er oppvokst på øy med båtliv og fiskerfamilie gitt :P 

:lol:  50* 600kg, + 25*3kg + 600 + 62+ 12 (150 + 20 liter) :lol: 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen kan vi begynne å åpne julekalender! I år har Musikeren og jeg kalender sammen, ferdigkjøpt. Litt romantisk, litt sexy... Hihi, jeg gleder meg! Jeg er litt ekstra forelsket for tiden, det er så deilig! Endelig er jeg i et forhold som det føles både godt og sunt å hengi seg til. 

Ok, kliss over. Jeg digger rasemiljøet vårt! På lørdag var det arrangert shibatur, så da dukket 12 shibaer og to jukseshibaer opp på østkanten og ruslet en mil sammen. Jeg vil aldri ha en rase som ikke tar vare på hverandre, for dette her er kjempekoselig. :ahappy: 

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært og spist en tidlig middag med familien som er på besøk. Nå var planen å lese til diverse prøver men bikkja fant ut at hun skulle ligge på fanget og kose så da sitter jeg i sofaen med 50kg valp som blir ett år om noen dager på fanget [emoji14]

Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk liksom ikke helt den JA!-feelingen av jakka jeg kjøpte i helgen, så da glidelåsen gikk i stå på den i dag så dro jeg til butikken og ba om å få levere den tilbake. Ruslet litt rundt for å se på andre jakker etterpå, og jaggu fant jeg ei som var enda finere til samme pris, og det var bare en igjen i min størrelse. Ah, jeg liker å ha hell i uhell :ahappy:

Blaze har fått leke masse og trent litt i løpet av turen vår i dag. Det må bli litt sånn når vi må holde oss i bevegelse samtidig som vi trener så Felix ikke skal bli stående i ro og fryse :P De fikk gå løse i parken også trente jeg og Blaze på "gå rundt" på hver lyktestolpe bortover, også hadde vi drakamp i mellom. Funka greit det for nå sover de i sofaen begge to. 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk
4 timer siden, Pippin&Symra skrev:

Jeg har omtrent 47 kilo dyr til sammen. 19 + 24 + 4. Hvor mange har du? Jeg vil for eksempel gjerne se @Rakshasitt regnestykke. :lol:

 

28+25+20 her :lol: Sånn ca da. Litt usikker på hvor mye valpe veier, men han var 17 kg for litt over en mnd siden. Så rundt 73 kg. Ganske mye mer enn min egen vekt i hvert fall :lol: Nå drikker jeg kaffe, surrer på nett og hører på lydbok, mens jeg funderer på hvor jeg skal gå tur med mine 73 kg hund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Pippin&Symra skrev:

Jeg har omtrent 47 kilo dyr til sammen. 19 + 24 + 4. Hvor mange har du? Jeg vil for eksempel gjerne se @Rakshasitt regnestykke. :lol:

Ca 38 kg :) Nora er ca 20, Leah er ca 10 og Ali er ca 8 :P Skal vi regne med Dronninga på bruket (Marikatten), så blir det 3,5 kg til sånn ca :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett dyr,  63kg.  Fiskene utgjør så lite at jeg gidder ikke veie de :lol:  

 

Akkurat nå står en frossenpizza i ovnen. Sånn egentlig skulle jeg og samboeren grille, også spise riskrem og se walking dead og kose oss. Men så er det jo sånn at disse rørleggerne ikke alltid kan dra fra jobben når de slutter, så jeg sitter enda og venter og fikk omsider melding om at jeg bare måtte spise middag for de hadde enda ikke funnet lekkasjen.    

Jaja, får masse meg-tid da, i stedet for kjærestetid som egentlig var planen :P   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Tinkie skrev:

I morgen kan vi begynne å åpne julekalender! I år har Musikeren og jeg kalender sammen, ferdigkjøpt. Litt romantisk, litt sexy... Hihi, jeg gleder meg! Jeg er litt ekstra forelsket for tiden, det er så deilig! Endelig er jeg i et forhold som det føles både godt og sunt å hengi seg til. 

Det er sånne innlegg jeg synes er så koselig å lese :ahappy:

58 minutter siden, Snusmumrikk skrev:

28+25+20 her :lol: Sånn ca da. Litt usikker på hvor mye valpe veier, men han var 17 kg for litt over en mnd siden. Så rundt 73 kg. Ganske mye mer enn min egen vekt i hvert fall :lol: Nå drikker jeg kaffe, surrer på nett og hører på lydbok, mens jeg funderer på hvor jeg skal gå tur med mine 73 kg hund.

Like mange kg som mine, det :D. Og jeg er glad jeg kan si at jeg veier noen kilo mindre enn mine hunder også. Mine 73 kg fikk gå løstur i skogen i dag :) 

.... og jeg utsetter nok en gang denne adventspyntingen... 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, ikke helt sikker på hvor mye de to yngste veier. Men det blir vel rundt regna 180kg (litt mindre tipper jeg) 9 stk hunder.

 

Tatt nye bilder av 3 av dem i dag. I morgen skal jeg få tatt bilder av huset og hundegårdene. Skal være med i julegavebok.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...