Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, november


xxx12345
 Share

Recommended Posts

21 minutter siden, Jeas_89 skrev:

Hvis hun har overtatt kroppen til hun andre for godt, så gidder jeg ikke se mer altså, da blir det for dumt.. Da hjelper det ikke uansett hvor kjekk Damon er... :D :innocent:

Du kan trygt se videre ;) Damon er jo over halve grunnen til å fortsette å se det :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Penny, aka bowlingkjeglen har bursadag i dag, 3 år. Dagen er feiret med mat og ro, siden hun trolig har livmorbetennelse.  Kjøpte take-away i dag, og hun var meget fornøyd når hun fikk sitte i bakset

Svigerfar er våken!

JEG KOM INN PÅ PPU DELTID!  jEG ER SÅ GLAD AT JEG IKKE VET HVOR JEG SKAL GJØRE AV MEG ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ

Posted Images

@Raksha det er typ 5 timer, er det ikke?  Bare en snartur med en unge det :P 

Men det hadde vært veldig hyggelig altså.  Vi har jo telt og greier.  Men måtte satt av noen dager til kjøringen :lol: 

Jeg ER virkelig pensjonist!  Standarden nå er å sovne før 21 og våkne før 05. Jeg jublet søndag for da klarte jeg å sove helt til 07. 

Lurer på hvordan jeg blir når jeg faktisk blir pensjonist :| 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, SFX skrev:

God bedring! Håper du har fått hjem gubben, det er ille nok å være syk om en ikke skal føle dårlig samvittighet for dyra også.

Takk takk, han fikk sitte på med en kollega så da slapp han å bruke lang tid på buss :)

Lykke var forøvrig strålende fornøyd med en hel dag i sengen... Av og til lurer jeg på om den der har litt myndeblod I seg :p

9 timer siden, Raksha skrev:

Det er faktisk tragisk det :o Syns dere skal komme oppover engang, masse flotte fiskevann her i tillegg til kyr. :lol: 

@*mokken* Uff, god bedring til både deg og M! 

 

Takk takk! Ser heldigvis ut til at vi har sluppet billig unna ift hvordan K fikk det i helgen.

Men  krysser fingrene litt til! 

 

------

:teehe:

(Aner ikke hvor den andre smilyen der kom I fra. Hmm....)

9 timer siden, JeanetteH skrev:

Sånn apropos alderstråden #34ognyetenner ...:alien::hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Eplefe skrev:

Vikinger i middelalderen? 

Egentlig liker jeg åpnevakt veldig godt, men dette er så tidlig...

 

Rundt 800 tallet, vikingtiden/tidlig middelalder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, JeanetteH skrev:

 

Rundt 800 tallet, vikingtiden/tidlig middelalder.

Ah, sånn å forstå. Er bare vant med at man ikke bruker europakategoriseringen når man snakker om vikinger, så jeg så for meg høymiddelaldervikinger. :P 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen hunder lenger :cry: Her en ettermiddag sa jeg til E at jeg skulle ut med hundene mine (Santo og Stella). Da fikk jeg høre det! "Du har ingen hunder du, mamma!!!" Neivel? Spurte jeg. "Stella er min,  og Santo er lillebror sin. Du kan låne Akita litt, men hun er pappaen min sin". 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Mud skrev:

@Raksha det er typ 5 timer, er det ikke?  Bare en snartur med en unge det :P 

Men det hadde vært veldig hyggelig altså.  Vi har jo telt og greier.  Men måtte satt av noen dager til kjøringen :lol: 

Jeg ER virkelig pensjonist!  Standarden nå er å sovne før 21 og våkne før 05. Jeg jublet søndag for da klarte jeg å sove helt til 07. 

Lurer på hvordan jeg blir når jeg faktisk blir pensjonist :| 

Bitteliten svipptur :lol:  gikk overraskende greit med lillemor og 9 timer effeeffektiv kjøring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akk og ve... Jeg ble ganske dårlig i går ettermiddag, så jeg la meg på sofaen og sovnet i sekstiden. Mannen dro på agilitytrening med den ene hunden, så jeg og den andre var igjen hjemme. Jeg våknet igjen kl. 22:20! Og så tenkte jeg jeg skulle forte meg å legge meg så jeg ikke våknet ordentlig og suste opp på badet, og pusset tennene i mørket og slang meg i sengen. Men neida. Så da sto jeg opp og la meg på sofaen igjen, gjorde alle triksene for å bli trøtt (fyrte i ovnen så det skulle bli godt og varmt, satte på en film jeg har sett mange ganger, spilte spill på mobilen etc.) men ingenting funket. Så ble jeg sulten, så da spiste jeg litt, men da ble jeg kvalm igjen. Great! Da klokken var 3 tenkte jeg at jeg fikk gå og legge meg igjen, men sovnet ikke før ca. kvart på 4. Så da forsov jeg meg, da. Supert! Nå må dette snart gå over, altså! :(

(Nei, jeg er ikke preggis, jeg har magesår :p )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner at jeg egentlig ikke er helt klar til å starte dagen enda. *gjesp* Litt kaffe og frokost  hjelper kanskje. Irriterer meg over at pumpa til karet bråker, kan ikke huske at den gjorde det sist. Hmpf. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Martine skrev:

Jeg har ingen hunder lenger :cry: Her en ettermiddag sa jeg til E at jeg skulle ut med hundene mine (Santo og Stella). Da fikk jeg høre det! "Du har ingen hunder du, mamma!!!" Neivel? Spurte jeg. "Stella er min,  og Santo er lillebror sin. Du kan låne Akita litt, men hun er pappaen min sin". 

Da må dere vel ha en hund til da, som kan være din! :P

 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, mokken skrev:Da må dere vel ha en hund til da, som kan være din! :P

 

Ja, hun mente egentlig at lillebror måtte få ny hund, men så fikk han visst Santo i stedenfor... Heldigvis får jeg låne begge to mens hun er i bhg :lol: Stjal de med meg på en times tur i området her i stad. Santo sin eier var med da, så egentlig rappa jeg bare Stella. men hysj, det må ikke E få vite :aww: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Martine skrev:

Ja, hun mente egentlig at lillebror måtte få ny hund, men så fikk han visst Santo i stedenfor... Heldigvis får jeg låne begge to mens hun er i bhg :lol: Stjal de med meg på en times tur i området her i stad. Santo sin eier var med da, så egentlig rappa jeg bare Stella. men hysj, det må ikke E få vite :aww: 

Herlig! :lol:

Fra barn og fulle folk... :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, mokken skrev:

Herlig! :lol:

Fra barn og fulle folk... :P

Hun er veldig bestemt på hvem som eier hvilken hund. Jeg spurte henne i går kveld om hun kanskje kunne ta med Stella og Santo på kveldstur alene, siden lillebror ikke kan gå enda. Hun svarte nei.. Skjønner ikke :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man finner mye rart på Facebook, men innimellom kommer man over historier som virkelig gir en god latter.. Så jeg har flira meg gråtende lenge nå, over denne :lol:

 

"

Alle vet at æ bestille mye rart fra Ebay. I dag kom dingsen som æ tenkte ho Linda skulle få i gave fra mæ. I reklamen på Ebay stod det at det hær va en ny type Lomme- elektrosjokkvåpen som kunne levere 100 000 Volt og den var så liten at den kunne lætt bæres i ei lomma eller i håndveska.

Effækta av stømsjokket den leverte skulle vestnok være kortvarig, uten at det førte tel varige mên på angripern, men længe nok tel at man kan trække sæ telbake i sekkerhet… ?
DEN VA BARE DRITTBRA !!!

Æ satte i de to AAA-Batterian som skulle tel i den lille ”Zapper`n” og trøkka på avtrækkern.
Ingenteng! **** steike mæ INGEN I ******* TENG SKJEDDE!!!
Æ kjente skuffelsen og den ****** førbannelsn over å ha kjøpt katta i sækken, før æ fant ut at hves æ trøkka inn avtrækkern og samtidlig præssa de to polan foran mot ei metallflate fekk æ et blått lynglemt som vandra fræm og telbake mellom de to polan.
KJÆMPETØFT, **** STEIKE MÅ HÆFTIG!!

OK. der satt æ heime aleine med det nye leketøyet og tænkte at det kan da umulig være så farlig med kun to AAA-Batteria som strømkilde. Ikkje sant? Jaujau..
Så der satt æ i min liggestol og tænkte mens katta ”filla” kjeik intænst på mæ (Tillitsfulle lille sjæl )
Mens æ læste bruksanvisninga, da det slo mæ at æ burde prøve denna Zappern på nåkka bevægelig levanes av kjøtt og blod.
Æ skal **** steike innrømme at æ (i et svakt øyeblekk) va inne på tanken å Zappe ”filla” men kom på andre tanka. Ho e ei så søt katt..
Men skulle æ je denna dingsen tel kona før at ho skulle kunne beskytte sæ mot en eventuell overgriper, ville æ jo sjølsagt være sekker på at denna dingsen verka som avertert… Man må jo vette sånt, ikkje sant??
Så der satt æ I min shorts og T-skjorta, med mine læsebrilla pærfækt avbalansert på tuppen av nesetippen min, bruksanvisninga i ei hand og Zapperen i den andre.
Bruksanvisninga sa at et 1-sekunds støt ville sjokke og gjøre overgripern desorientert, et 2-sekunders støt ville gi overgripern muskelspasma og meste kontrolln over store dela av kroppen, å et 3-sekunders støt ville få overgripern tel å dætte rætt i steinharde i bakken og sprælle som en fisk på land.
Et støt på meir enn tre sekunda ville være bortkasta batteri.
Heile tida kasta æ små blekk på den lille dingstn som måle 12,5 cm og ca 2 cm i omkrets.
En rektig søt sak (og bare ladda med 2 AAA-batteria!) tænker æ før mæ sjøl!
Ikke i denne verden at denne lille saken kan forårsake noe slikt…
Det **** steike ikkje mulig heller!!
Ka som vidre skjer e heilt ute av min førstand og beskrivelse, men æ skal i svarte ******* gjøre et førsøk.
Æ sett da der i god-stoln mens katta (som om ho har læst tankan mine) skake på hauet mens det ser ut som ho tænke ”-Ikkje gjør det, din førbanna idiot av en tomskaille.”
Et sekunds støt fra et sånt bittelite apparat kan vel umulig føre tel nån skade sei æ tel mæ sjøl.
Litt kjetting kanskje…
Æ bestæmte mæ for å gi mæ sjøl et 1-sekunders støt, bare før å sjække dingsen.
Æ la de to polan mot det bare låret mett og præsse inn brytern og…….
DU ****** FAENSKAP AV EN TYKJE HÆLVETES !!! ET MASSEØDELEGGELSESVÅPEN…
KA I ******* VA DET SOM SKJEDDE!?!?!?
Æ va sekker på at Supermann føyk inn bakdøra og heiv mæ ut av liggestoln og kasta mæ om og om ned og rundt på golvet som en anna førbryter i søppelsækk.
Æ huske svakt at æ våkna opp, ligganes i fosterstilling med tåra i auan, kroppen va søkk våt av svette, bægge brøstvortan va i fyr og flamme, testiklan mine va ingen sted kor de i sinnsyke ***** skal være og mi vænstre arm vridd under kroppen i den raraste stillinga og beina mine skalv og resta som nån førbanna aspeløv!
Æ hørte katta lage mjauelyda som æ aldri før hadde hørt der ho klamra sæ tel et bilde på væggen over peisen i et åpenbart førsøk på å unngå å bli sparka i hjæl av min sparkanes, svirranes kropp mens denna ****** misshandla stakkars kroppen min for over heile stua.
*Notat: *Hves du nånsinne føle trang tel å zappe dæ ssjøl med en sjokkpistol, mærk dæ dettan:
Det e **** steike ikkje nåkka som heite 1-sekunds zapp når du zappe dæ sjøl.!!
Du ville ikkje klare å sleppe det ****** taket på dingsn før den slås fra handa di i et kraftig kast mot golve.
Et 3-sekunders zapp ville vært et førsiktig anslag, og sannsynligvis din sekre død!!!!
DET GJØR **** STEIKE MÆ I SALT RÆVVA ONDT!!!!!
Ætter et minutt eller så ( Tida hadde liksom ikkje nåkka betydning akkorat da) fekk æ samla mine legemsdela
( de få æ hadde igjæn) opp i settanes stilling og fekk et overblekk over stua.
Min rækkevidde av knuste glass va helt oppe på peishylla.
Liggestoln va snudd opp ned og lå omtrent 2 meter fra der den brukte å stå.
Lårmusklan I høyre lår og bægge brøstvortan mine svei av smerte, å syke faenskap førr ei smærta.
Ansiktet føltes som om det va sprøyta fult av bedøvelse og nerleppa mi veide 40 kilo.
Æ hadde overhode ikkje kontroll over siklinga, sikla et heilt hav.
Sannsynligvis dreit æ på mæ åsså, ut i fra den hælvetes lokta, men æ e før nommen tel å kjenne det og egentlig e loktesansn min ikkje telstedeværanes, men den ****** drittlokta ja den kjente æ..
Æ så en svak røksky rætt over mæ og antok at det kom fra håret mitt.
Æ leite ennu ætter baillan mine og vil utlove en klækkelig belønning før at de skal komme trykt telbake..
Dettan anbefales ikkje !!"

  • Like 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Krutsi skrev:

Man finner mye rart på Facebook, men innimellom kommer man over historier som virkelig gir en god latter.. Så jeg har flira meg gråtende lenge nå, over denne :lol:

 

"

Alle vet at æ bestille mye rart fra Ebay. I dag kom dingsen som æ tenkte ho Linda skulle få i gave fra mæ. I reklamen på Ebay stod det at det hær va en ny type Lomme- elektrosjokkvåpen som kunne levere 100 000 Volt og den var så liten at den kunne lætt bæres i ei lomma eller i håndveska.

Effækta av stømsjokket den leverte skulle vestnok være kortvarig, uten at det førte tel varige mên på angripern, men længe nok tel at man kan trække sæ telbake i sekkerhet… ?
DEN VA BARE DRITTBRA !!!

Æ satte i de to AAA-Batterian som skulle tel i den lille ”Zapper`n” og trøkka på avtrækkern.
Ingenteng! **** steike mæ INGEN I ******* TENG SKJEDDE!!!
Æ kjente skuffelsen og den ****** førbannelsn over å ha kjøpt katta i sækken, før æ fant ut at hves æ trøkka inn avtrækkern og samtidlig præssa de to polan foran mot ei metallflate fekk æ et blått lynglemt som vandra fræm og telbake mellom de to polan.
KJÆMPETØFT, **** STEIKE MÅ HÆFTIG!!

OK. der satt æ heime aleine med det nye leketøyet og tænkte at det kan da umulig være så farlig med kun to AAA-Batteria som strømkilde. Ikkje sant? Jaujau..
Så der satt æ i min liggestol og tænkte mens katta ”filla” kjeik intænst på mæ (Tillitsfulle lille sjæl )
Mens æ læste bruksanvisninga, da det slo mæ at æ burde prøve denna Zappern på nåkka bevægelig levanes av kjøtt og blod.
Æ skal **** steike innrømme at æ (i et svakt øyeblekk) va inne på tanken å Zappe ”filla” men kom på andre tanka. Ho e ei så søt katt..
Men skulle æ je denna dingsen tel kona før at ho skulle kunne beskytte sæ mot en eventuell overgriper, ville æ jo sjølsagt være sekker på at denna dingsen verka som avertert… Man må jo vette sånt, ikkje sant??
Så der satt æ I min shorts og T-skjorta, med mine læsebrilla pærfækt avbalansert på tuppen av nesetippen min, bruksanvisninga i ei hand og Zapperen i den andre.
Bruksanvisninga sa at et 1-sekunds støt ville sjokke og gjøre overgripern desorientert, et 2-sekunders støt ville gi overgripern muskelspasma og meste kontrolln over store dela av kroppen, å et 3-sekunders støt ville få overgripern tel å dætte rætt i steinharde i bakken og sprælle som en fisk på land.
Et støt på meir enn tre sekunda ville være bortkasta batteri.
Heile tida kasta æ små blekk på den lille dingstn som måle 12,5 cm og ca 2 cm i omkrets.
En rektig søt sak (og bare ladda med 2 AAA-batteria!) tænker æ før mæ sjøl!
Ikke i denne verden at denne lille saken kan forårsake noe slikt…
Det **** steike ikkje mulig heller!!
Ka som vidre skjer e heilt ute av min førstand og beskrivelse, men æ skal i svarte ******* gjøre et førsøk.
Æ sett da der i god-stoln mens katta (som om ho har læst tankan mine) skake på hauet mens det ser ut som ho tænke ”-Ikkje gjør det, din førbanna idiot av en tomskaille.”
Et sekunds støt fra et sånt bittelite apparat kan vel umulig føre tel nån skade sei æ tel mæ sjøl.
Litt kjetting kanskje…
Æ bestæmte mæ for å gi mæ sjøl et 1-sekunders støt, bare før å sjække dingsen.
Æ la de to polan mot det bare låret mett og præsse inn brytern og…….
DU ****** FAENSKAP AV EN TYKJE HÆLVETES !!! ET MASSEØDELEGGELSESVÅPEN…
KA I ******* VA DET SOM SKJEDDE!?!?!?
Æ va sekker på at Supermann føyk inn bakdøra og heiv mæ ut av liggestoln og kasta mæ om og om ned og rundt på golvet som en anna førbryter i søppelsækk.
Æ huske svakt at æ våkna opp, ligganes i fosterstilling med tåra i auan, kroppen va søkk våt av svette, bægge brøstvortan va i fyr og flamme, testiklan mine va ingen sted kor de i sinnsyke ***** skal være og mi vænstre arm vridd under kroppen i den raraste stillinga og beina mine skalv og resta som nån førbanna aspeløv!
Æ hørte katta lage mjauelyda som æ aldri før hadde hørt der ho klamra sæ tel et bilde på væggen over peisen i et åpenbart førsøk på å unngå å bli sparka i hjæl av min sparkanes, svirranes kropp mens denna ****** misshandla stakkars kroppen min for over heile stua.
*Notat: *Hves du nånsinne føle trang tel å zappe dæ ssjøl med en sjokkpistol, mærk dæ dettan:
Det e **** steike ikkje nåkka som heite 1-sekunds zapp når du zappe dæ sjøl.!!
Du ville ikkje klare å sleppe det ****** taket på dingsn før den slås fra handa di i et kraftig kast mot golve.
Et 3-sekunders zapp ville vært et førsiktig anslag, og sannsynligvis din sekre død!!!!
DET GJØR **** STEIKE MÆ I SALT RÆVVA ONDT!!!!!
Ætter et minutt eller så ( Tida hadde liksom ikkje nåkka betydning akkorat da) fekk æ samla mine legemsdela
( de få æ hadde igjæn) opp i settanes stilling og fekk et overblekk over stua.
Min rækkevidde av knuste glass va helt oppe på peishylla.
Liggestoln va snudd opp ned og lå omtrent 2 meter fra der den brukte å stå.
Lårmusklan I høyre lår og bægge brøstvortan mine svei av smerte, å syke faenskap førr ei smærta.
Ansiktet føltes som om det va sprøyta fult av bedøvelse og nerleppa mi veide 40 kilo.
Æ hadde overhode ikkje kontroll over siklinga, sikla et heilt hav.
Sannsynligvis dreit æ på mæ åsså, ut i fra den hælvetes lokta, men æ e før nommen tel å kjenne det og egentlig e loktesansn min ikkje telstedeværanes, men den ****** drittlokta ja den kjente æ..
Æ så en svak røksky rætt over mæ og antok at det kom fra håret mitt.
Æ leite ennu ætter baillan mine og vil utlove en klækkelig belønning før at de skal komme trykt telbake..
Dettan anbefales ikkje !!"

Jeg har hylt av latter så jeg griner når jeg leste det :lol: 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

muh, fått nav til å finne alle innsendingene mine og samle tråden, så brøt telefonen... Men jeg får jo ikke ringt opp samme person da, så og alt skulle være i orden, hun drev bare å lette etter en siste ting, så da kan jeg stole på at det er i orden og blir behandlet? Si ja? 

Nemlig ikke så enkelt å få ting riktig, hverken fra min eller deres side tydeligvis. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes jeg har vært ganske flink i dag, har satt brøddeig og jeg har laget havrekjeks :D gått tom for bakepapir da, så må en tur på butikken etterhvert.

 

Syntes det er litt merkelig at jeg har fått en mail med gavekort fra canis. Har ikke vært innlogget der siden 2009 eller noe..

Så hvis det er noen som vil ha et gavekort fra canis så er det bare å hyle ut. Er på 75kr, og minste du kan bestille for med gavekortet er på 200kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå har jeg fått sendt inn en timebestilling på karrieresenteret, fin ting å bruke pausen på jobb til. :P Nå må jeg gjøre noe med situasjonen min, i stedet for bare å sutre om det - og det kan være fint å starte der for å få et spark bak + hjelp til å få ord på kvalifikasjonene mine og hva jeg faktisk vil.

Men nuh er pausen over og jeg må gå tilbake til arbeidet. Snart helg, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...