Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, november


xxx12345
 Share

Recommended Posts

2 minutter siden, JeanetteH skrev:

 

Nå er jeg den heldige vinneren av små pupper, så de pleier holde seg på plass. Verre med kjolen ofte :P 

Men jeg har ting å dekke puppa med og BH som kan holde ting der. (håper jeg, vi får se når den kommer)

Ja, jeg trenger heller aldri å teipe på plass puppa (hurra for sportspupper!), men utringa topper har jeg ikke så mye tillit til. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Penny, aka bowlingkjeglen har bursadag i dag, 3 år. Dagen er feiret med mat og ro, siden hun trolig har livmorbetennelse.  Kjøpte take-away i dag, og hun var meget fornøyd når hun fikk sitte i bakset

Svigerfar er våken!

JEG KOM INN PÅ PPU DELTID!  jEG ER SÅ GLAD AT JEG IKKE VET HVOR JEG SKAL GJØRE AV MEG ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ

Posted Images

1 minutt siden, JeanetteH skrev:

 

Nå er jeg den heldige vinneren av små pupper, så de pleier holde seg på plass. Verre med kjolen ofte :P 

Men jeg har ting å dekke puppa med og BH som kan holde ting der. (håper jeg, vi får se når den kommer)

Jammen da så! Dobbeltsidig tape kan vel brukes til så mangt :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, *Kat84* skrev:

Sitter her og skal skrive søknader. Men etter det ene avslaget etter det andre så er jeg ikke akkurat motivert... 

Hadde siste kveld på valpekurs i går også. Så nå lurer jeg på hva jeg egentlig skal gjøre de 2 timene på tirsdagskveldene fremover :P 

Trene valp vel :P 

Angående søknadene, får du hjelp til å se over dem, hva som er bra og hva som kan forbedres?

6 minutter siden, Raksha skrev:

850kr for taxi hjemmefra til tynset. Glad det ikke er jeg som betaler... 

Bussen stoppa ikke?

 

Sitter tentamensvakt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, TrasselTrollet skrev:

I ärlighetens namn tar jag den inte heller så som den står nu. Det var en väldigt udda mening, har du den i ett lite större sammanhang?

Jo, det er en bok av John Ajvide Lindqvist. I dette avsnittet står det at han tidligere drev med tryllekunster for tilfeldige forbipasserende på gata. Nå trenger han penger, og tenker å ta opp denne aktiviteten igjen. Han leter etter og samler sammen alt utstyret han trenger, og mangler nå bare en hatt som publikum kan kaste penger i, for den gamle har han jo da slängt fordi den var trasig også videre :D 

1 time siden, tmp skrev:

Min svenske sambo sier skriver dette: "Att hans trasiga hatt fick han å framstå som en tulling" 

"En kringkuskande pellejöns, en tulling som går omkring "

:D

Tusen takk! Gir mening :D Har ikke kjempestor betydning for handlingen akkurat, men ble så veldig nygjerrig! 

1 time siden, TrasselTrollet skrev:

Se där ja, jag instämmer, det låter korrekt nu när jag fick det serverat och klart. :)



Bara att inse, efter 8 år på denna sida av gränsen börjar jag tydligen tappa språket... :hmm:

Haha, fort gjort. Min pappa flytta over til Sverige for noen år siden, og har nesten begynt å snakke svensk :| 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Line skrev:

Trene valp vel :P 

Angående søknadene, får du hjelp til å se over dem, hva som er bra og hva som kan forbedres?

Hehe, blir trening av valp ja :)
Skal legge til litt og litt av elementer som ligger i LP-reglene. Venter med innkalling fra dekk til jeg er 100% sikker på at bli sitter godt. 

Jeg har vist både søknader og CV hos NAV, og et bemanningsbyrå jeg har hatt kontakt med tidligere hadde bare positivt å si. 
Har også hørt fra arbeidsgivere jeg har vært på intervju hos at jeg hadde skrevet en veldig god søknad. Så jeg vet ikke helt hva jeg kan gjøre annerledes :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått montert parabol, så jeg kan se på TV. Jeg innser at det ikke er nok stikkontakter i riktig område til alt som har med TV, dekoder og DVD-spiller å gjøre, så kan jeg spørre elektrikeren som skal hit etterpå om det? Han er bestilt for å gjøre en annen jobb, er det frekt å spørre om han kan skru opp en stikkontakt til? Og samtidig fjerne en lampe med sånn fast installasjon, ikke stikkontakt? Den henger sånn til på veggen at jeg ikke får skjøvet TV-kommoden helt inntil veggen...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en regning fra sykehuset for å ikke ha møtt til time. Men jeg har aldri fått beskjed om at jeg hadde den timen! Ringte nå og fikk ordna opp, regningen slettes og alt i orden, men jeg føler meg så mistrodd! Litt sånn: "Jada, særlig, men jeg sletter den for jeg gidder ikke krangle". Mulig jeg bare er paranoid da :aww: 

 

Moro når sivilingeniørlærer står ved tavla og roter til et skikkelig enkelt gangestykke :lol: Da føler jeg meg ikke så dum. Var ikke en mattetime da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, SFX skrev:

Nå har jeg fått montert parabol, så jeg kan se på TV. Jeg innser at det ikke er nok stikkontakter i riktig område til alt som har med TV, dekoder og DVD-spiller å gjøre, så kan jeg spørre elektrikeren som skal hit etterpå om det? Han er bestilt for å gjøre en annen jobb, er det frekt å spørre om han kan skru opp en stikkontakt til? Og samtidig fjerne en lampe med sånn fast installasjon, ikke stikkontakt? Den henger sånn til på veggen at jeg ikke får skjøvet TV-kommoden helt inntil veggen...

Ingen problem det. 
Bestilte elektriker for en liten jobb vi. Og fant diverse annet vi skulle ha gjort samtidig. De tok det med et smil og gjorde. Selvfølgelig takket de ja til mer arbeid. Det ble jo over dobbelt så dyrt for vår del... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, HeleneFS skrev:

@Kokospaniel  Gleder meg, men stikker en tur til Haugesund nå, så snøen kan vente til 1. desember da jeg er tilbake :D!

Er vannet deres brunlig? Mitt er svakt brunt.... drikker det selvom jeg, trenger all den ekstra næringen jeg kan få!

Var ikke det på morraen i allfall. Er på jobb nå, så får ikke sjekka. Det er i det minste godt rensa, skal være...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Wednesday skrev:

Fikk en regning fra sykehuset for å ikke ha møtt til time. Men jeg har aldri fått beskjed om at jeg hadde den timen! Ringte nå og fikk ordna opp, regningen slettes og alt i orden, men jeg føler meg så mistrodd! Litt sånn: "Jada, særlig, men jeg sletter den for jeg gidder ikke krangle". Mulig jeg bare er paranoid da :aww: 

 

Moro når sivilingeniørlærer står ved tavla og roter til et skikkelig enkelt gangestykke :lol: Da føler jeg meg ikke så dum. Var ikke en mattetime da. 

Sånt skjer støtt og stadig. Bonden fikk smspåminnelse på.søndag på en time han ikke har fått innkalling til.  

 

Uhm jeg er den heldige vinner av en fibromyalgidiagnose. Kjenner det er en diagnose jeg har hauger og lass av fordommer mot. Tygge i meg dem da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Raksha skrev:

Sånt skjer støtt og stadig. Bonden fikk smspåminnelse på.søndag på en time han ikke har fått innkalling til.  

 

Uhm jeg er den heldige vinner av en fibromyalgidiagnose. Kjenner det er en diagnose jeg har hauger og lass av fordommer mot. Tygge i meg dem da. 

Oi! :hug: Kjenner flere som har fått den diagnosen i det siste. Men bra at du får et skikkelig svar på hva som er galt da? Er det noe å gjøre med? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Wednesday skrev:

Oi! :hug: Kjenner flere som har fått den diagnosen i det siste. Men bra at du får et skikkelig svar på hva som er galt da? Er det noe å gjøre med? 

Jeg vet for lite om det, men smertelindring og trening var det revmatologen sa. Det er jo en utelukkende diagnose, litt sånn samlediagnose når man ikke finner noe annet.  Men greit med diagnose etter 20 år med "det er bare stress og psykisk ".  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Raksha skrev:

Jeg vet for lite om det, men smertelindring og trening var det revmatologen sa. Det er jo en utelukkende diagnose, litt sånn samlediagnose når man ikke finner noe annet.  Men greit med diagnose etter 20 år med "det er bare stress og psykisk ".  

Skjønner. Fint å få noe "håndfast" å forholde seg til ja, om ikke annet :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag hadde jeg bare undervisning i første time. Egentlig skal jeg da være på jobb frem til 13:45, når vi har møte. Men i dag var jeg ikke egentlig i form, så jeg fikk dra hjem istedenfor å vente på møtet, og droppe møtet. Så nå har jeg sovet fra 10:30 til 14. Hjelpe meg. Like greit. :P  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Så nydelig han er, dette hjalp IKKE på valpefeberen! Det er noe med de sorte kelpiene…🥹 
    • Så fine bilder 😍 Hun ser flott ut! 
    • Da er han kommet i hus ☺️  Vickulas E’Ra, fra E-kullet som hadde Egypt som tema. Ra er da solguden. Til daglig går han derimot under navnet Tempo.  Han skal bli en liten potet og brukes til agility, rally lydighet og spor. Det blir også litt utstilling tenker jeg ☺️   Vi hentet han i Sverige på mandag og tok en overnatting på Geilo på vei hjem. Han var veldig flink i bilen, sov masse ☺️ På alle pausene våre møtte han alt vi traff av miljøer og folk som om han hadde sett alt før. I går var vi hjemme hjemme.    Første uhell inne var i dag tidlig. Jeg brukte nok litt for lang tid på å kle på meg og lot han stå på gulvet å vente. Hadde ett til uhell senere på dagen også. Han har til nå hatt overraskende god blærekapasitet og tisser stort sett kun etter å ha sovet. Men senere på dagen tisset han inne etter å ha lekt.    I dag hadde vi dagens første biltur i bilbur i bagasjerommet. Det ble konsert. Roet seg i det vi kom frem, så vi fikk avsluttet på godt vis. Kjørte så videre til mine foreldre, og på vei hjem derfra var han mer rolig. Så det kommer seg vel etterhvert.    En ting jeg skal fokusere mer på med denne hunden er ro ute. Så i dag har vi både sittet i ro utenfor her i nabolaget og vært på kafé hvor han satt rolig under stolen og på et tidspunkt sov ☺️
    • Nå har ikke jeg hatt tisper, men personlig er jeg skeptisk til å få tispe, jeg trives veldig godt med hannhund. Så det er nok smak og behag (for noen, andre spiller det ingen rolle for).
    • Gratulerer 😁 Gøy med enda en kelpievalp her 😍 Haha, uff, kanskje slemt å le 😂🙈 Hvorfor skal du aldri ha hannhund igjen? Hilsen hun som har hannhund for første gang og blir skremt her 😱 Åå ☺️ Litt godt å høre for oss som sitter her med de minste rakkerne. Jeg tenker det ofte faktisk, at det er bare nå han er så liten og snart faller den søte fleece pelsen av og han blir stor. Så man må prøve å nyte det og, selv om det er mye strev 😂
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...