Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, november


xxx12345
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Penny, aka bowlingkjeglen har bursadag i dag, 3 år. Dagen er feiret med mat og ro, siden hun trolig har livmorbetennelse.  Kjøpte take-away i dag, og hun var meget fornøyd når hun fikk sitte i bakset

Svigerfar er våken!

JEG KOM INN PÅ PPU DELTID!  jEG ER SÅ GLAD AT JEG IKKE VET HVOR JEG SKAL GJØRE AV MEG ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ

Posted Images

5 minutter siden, Wednesday skrev:

Noen som er drevne i svensk her? Jeg anser meg som ganske god sjøl, men dette skjønte jeg ikke :lol: "Jag hade slängt min gamla hatt eftersom den varit så trasig att den tyngt mig med en air av kringkuskande pellejöns". @TrasselTrollet? 

Google translate sa "Jeg hadde kastet min gamle lue fordi det har blitt så skadet at det tynget meg med en aura av om Coachman spirit pellejöns" :lol::lol: Tror Google translate har feil :teehe: 

@TrasselTrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Aslan skrev:

Google translate sa "Jeg hadde kastet min gamle lue fordi det har blitt så skadet at det tynget meg med en aura av om Coachman spirit pellejöns" :lol::lol: Tror Google translate har feil :teehe: 

@TrasselTrollet

:lol: Må helt klart få en svenske på banen :lol: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skulle egentlig få fiber i januar som var, vi. Har enda ikke sett snurten til det her, men krysser fingrene for at det kommer nå til januar :P Da får vvi tegnet eget abonnement, og får redusert leien (står internett inkludert i kontrakten, så vi skal ikke betale mer totalt). Gleder meg til det skjer! Er så mye problemer med nettet som er nå. Ikke sikker på hva som er normal hastighet her da, men det er ikke veldig raskt... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, SFX skrev:

1. Du må være mer spesifikk på sonen, vet du ikke at vi kverulerer på alt?

2. Pinnekjøtt ER verdens diggeste ting, men jeg får ikke til å spise det før julaften likevel. Jeg åpner ikke julegavene jeg har liggende i andreetasje før julaten heller. Derimot kan jeg spise pinnekjøtt (og åpne julegaver) langt utover i romjula og på nyåret, om det byr seg en anledning.

2. Phuh!

Aprpops nett, så har jeg fått låne en sånn trådløs mobilsak, og hadde super hastighet inntil jeg brukte opp månedskvota på 1 GB. I dag ble den oppjustert til 14 GB, og da sank hastigheten. Jeg liker ikke det. Det er en midlertidig løsning til de får gravd fiber her, men det er minst fire måneder til det er klart, og da tar jeg ikke med forsinkelsene som frost og tæle kan gi...

Julegaver er jo ikke i nærheten så digg som pinnekjøtt da.. Som regel er det bare voksne ting man har ønsket seg til huset allikevel :P pinnekjøtt derimot :heart: 

ellers så har jeg opplæring på jobb.. Så da sitter jeg på en stol og snurrer mens jeg venter på "mentoren" :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skulle egentlig få fiber i januar som var, vi. Har enda ikke sett snurten til det her, men krysser fingrene for at det kommer nå til januar [emoji14] Da får vvi tegnet eget abonnement, og får redusert leien (står internett inkludert i kontrakten, så vi skal ikke betale mer totalt). Gleder meg til det skjer! Er så mye problemer med nettet som er nå. Ikke sikker på hva som er normal hastighet her da, men det er ikke veldig raskt... 

Opptil ni mnd så selgermannen som var hos oss at det kunne ta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Kokospaniel skrev:

Opptil ni mnd så selgermannen som var hos oss at det kunne ta.

De holder visstnok på utpå Myking, så jeg hååper at vi er neste! Vi har ikke snakket med dem, bare hørt fra huseier. Han jobber i BKK da, så har sikkert litt oversikt, er vel de som står for det? Synes det er dårlig når det blir sagt januar, også sitter vi her 10mnd etterpå og har ikke hørt noenting :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde jeg hadde kjøpt tran, viste seg å være noe nytt tranfolka driver med, som har konsistensen til melange(ish) og ikke smaker tran i det hele tatt. Skikkelig merkelige saker. Pharma omega splash.
Det står ikke noe om d-vitaminer på pakken, som er halve grunnen til å ta tran. Sikkert fordi de ikke klarer å få det til å være sunt og godt :D

Og pga @Pippin&Symra fikk jeg i går intenst lyst på pannekaker og fiskekaker sammtidig :x Tror ikke det er to lyster man skal kombinere...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her og skal skrive søknader. Men etter det ene avslaget etter det andre så er jeg ikke akkurat motivert... 

Hadde siste kveld på valpekurs i går også. Så nå lurer jeg på hva jeg egentlig skal gjøre de 2 timene på tirsdagskveldene fremover :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk ikke sove inatt, dumme naboer som satte fast bilen og stod og spant :P også kom strøbilen osv. Men nå er det iallefall litt mindre livsfarlig ute med grus der :P 

Av alle ting jeg har funnet på viaplay og se på ser jeg på Timber Kings :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anette skrev:

Av alle ting jeg har funnet på viaplay og se på ser jeg på Timber Kings :lol: 

Finne rare ting på streamingtjenster er mannens typiske søndagsakivitet. 
Sist søndag fant han noe som het Finders Keepers på Netflix.

Det var.. rare greier... For å si det mildt! :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper mange av dere irriterer dere over banner-reklamen på forumet om dagen. Andre trykker på slikt og ender opp med verdens billigst produserte genser hjem i posten. Jeg gir dere: 

RÅDYRGENSEREN! 

image.jpeg

Bortsett fra at den etiske forbrukeren i meg skriker i takt med antallet løse tråder jeg oppdager, så liker jeg den litt. :teehe: 

  • Like 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, SandyEyeCandy skrev:

ipper mange av dere irriterer dere over banner-reklamen på forumet om dagen. Andre trykker på slikt og ender opp med verdens billigst produserte genser hjem i posten. Jeg gir dere: 

RÅDYRGENSEREN! 

Bortsett fra at den etisk forbrukeren i meg skriker i takt med antallet løse tråder jeg oppdager, så liker jeg den litt. :teehe: 

Adblock er undervurdert altså. 
Just sayin' ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, SandyEyeCandy skrev:

Tipper mange av dere irriterer dere over banner-reklamen på forumet om dagen. Andre trykker på slikt og ender opp med verdens billigst produserte genser hjem i posten. Jeg gir dere: 

RÅDYRGENSEREN! 

image.jpeg

Bortsett fra at den etisk forbrukeren i meg skriker i takt med antallet løse tråder jeg oppdager, så liker jeg den litt. :teehe: 

Haha, sånn kan jeg finne på å gjøre og. Eller, har enda ikke kjøpt noe fra sider jeg ikke ville ha kjøpt noe fra, men jeg har aldri skjønt meg på reklameallergien endel har :lol: Så lenge det ikke er popup, så funker scrolling for meg :D Og heldigvis har jeg bare fått relevant reklame jeg, i skrivende stund er det en rad med julekjoler jeg har sett på fra zalando som prøver å lokke meg :teehe: 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, SandyEyeCandy skrev:

Og gå glipp av RÅDYRGENSEREN? Trur du er gæren, jeg! :lol:

Trodde jeg bare led av hundegalskap, men skjønner nå at det er noe jeg burde undersøke nærmere! :teehe:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Aslan skrev:

men jeg har aldri skjønt meg på reklameallergien endel har :lol: Så lenge det ikke er popup, så funker scrolling for meg :D 

 

Allergien min kommer av at jeg har en møkkamaskin som ikke takler søknadsskriving, finn.no, nav.no, og spotify samtidig uten at den henger seg opp og blir treeeeg. 
Sleng på reklame (helst som beveger seg!) så er det oppskriften på katastrofe :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, JeanetteH skrev:

....har jeg kjøpt meg kjole til julebord. Spent på hvor puppa mine ender i den :P

 

tfnc-deborah-cocktailkjole-navy-gold-seq

 

Bilde syns ikke her, men her er den https://www.zalando.no/tfnc-deborah-cocktailkjole-navy-gold-sequin-tf121c08u-k11.html

Den hadde jeg ikke kjøpt. 
Fordi jeg VET hvor mine hadde havnet i den :P

(Aner ikke hva som skjedde med siteringen i forrige innlegg, så det gir jeg bare opp.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Wednesday skrev:

Noen som er drevne i svensk her? Jeg anser meg som ganske god sjøl, men dette skjønte jeg ikke :lol: "Jag hade slängt min gamla hatt eftersom den varit så trasig att den tyngt mig med en air av kringkuskande pellejöns". @TrasselTrollet? 

I ärlighetens namn tar jag den inte heller så som den står nu. Det var en väldigt udda mening, har du den i ett lite större sammanhang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, JeanetteH skrev:

....har jeg kjøpt meg kjole til julebord. Spent på hvor puppa mine ender i den :P

 

tfnc-deborah-cocktailkjole-navy-gold-seq

 

Bilde syns ikke her, men her er den https://www.zalando.no/tfnc-deborah-cocktailkjole-navy-gold-sequin-tf121c08u-k11.html

Ville kanskje vurdert litt av dette, hvis du ikke har tenkt til å by litt ekstra på deg sjøl. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Wednesday skrev:

Noen som er drevne i svensk her? Jeg anser meg som ganske god sjøl, men dette skjønte jeg ikke :lol: "Jag hade slängt min gamla hatt eftersom den varit så trasig att den tyngt mig med en air av kringkuskande pellejöns". @TrasselTrollet? 

Min svenske sambo sier skriver dette: "Att hans trasiga hatt fick han å framstå som en tulling" 

"En kringkuskande pellejöns, en tulling som går omkring "

:D

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, tmp skrev:

Min svenske sambo sier skriver dette: "Att hans trasiga hatt fick han å framstå som en tulling" 

"En kringkuskande pellejöns, en tulling som går omkring "

:D

Se där ja, jag instämmer, det låter korrekt nu när jag fick det serverat och klart. :)



Bara att inse, efter 8 år på denna sida av gränsen börjar jag tydligen tappa språket... :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, *Kat84* skrev:

Den hadde jeg ikke kjøpt. 
Fordi jeg VET hvor mine hadde havnet i den :P

(Aner ikke hva som skjedde med siteringen i forrige innlegg, så det gir jeg bare opp.)

 

6 minutter siden, SandyEyeCandy skrev:

Ville kanskje vurdert litt av dette, hvis du ikke har tenkt til å by litt ekstra på deg sjøl. :lol:

Nå er jeg den heldige vinneren av små pupper, så de pleier holde seg på plass. Verre med kjolen ofte :P 

Men jeg har ting å dekke puppa med og BH som kan holde ting der. (håper jeg, vi får se når den kommer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...