Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, november


xxx12345
 Share

Recommended Posts

Er en person som spør i en facebook gruppe hvor man kan få kjøpt billige klær til whippet. Er så innmari mange som svarer hurtta og diverse "private" som syr på mål. Er det virkelig bare jeg som syntes hundeklær til 400-1000kr er dyrt? Hvis jeg vil ha noe billig dekken til hunden, så velger jeg noe som koster MAX 350kr. 

 

Fikk svar fra Ringnes i dag! Sendte dem en mail på lørdag, for å høre om de solge dahls julebrus i Bergen. Og det gjør de!!! På bunnprisbutikkene :D Julen er reddet! 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Penny, aka bowlingkjeglen har bursadag i dag, 3 år. Dagen er feiret med mat og ro, siden hun trolig har livmorbetennelse.  Kjøpte take-away i dag, og hun var meget fornøyd når hun fikk sitte i bakset

Svigerfar er våken!

JEG KOM INN PÅ PPU DELTID!  jEG ER SÅ GLAD AT JEG IKKE VET HVOR JEG SKAL GJØRE AV MEG ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ

Posted Images

10 minutter siden, Eplefe skrev:

Hvis det er en trøst så slutter jeg å kunne norsk av å ha "nordisk grammatikk, semantikk og morfologi", og jeg begynner å betvile om jeg kan norsk når jeg har "nordisk språkhistorie fra urnordisk til moderne norsk, norrøn grammatikk, sosiolingvistikk og dialektologi". Jeg har basically juleferie og sommerferie der jeg går og ikke er sikker på om det jeg sier er ord eller bare lyder jeg tilfeldigvis lager med munnen min (som jo er det ord er). Når venninnen min som skriver master i språkfilosofi, psykologibestevenninnen vår og jeg kommer sammen er vi helt vilt lite underholdende.

Når du blir for god til det du driver med stiller du nærmest likt med de som ikke har peiling i det hele tatt. I know. Klarer ikke ha en samtale uten å tenke på hvordan samspillet mellom det verbale og kroppsspråket fungerer som meningsbærer for det retoriske budskap. Blir lite ord og lite bevegelse. Mumietilstander.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Dicte skrev:

Var du i vår frues kirke? Jeg så toppen av hodet til Alexander Rybak og Tor Endresen, men ikke noe særlig mer. Også var benkene veldig harde å sitte på, men nydelig musikk da :)

Jepp! Satt på stoler rett bak benkene vi :) Og enig, nydelig konsert. Høydepunktet for meg var uten tvil den siste instrumentalen til Rybak - vakkert inn i hjerterota!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Tommy skrev:

Når du blir for god til det du driver med stiller du nærmest likt med de som ikke har peiling i det hele tatt. I know. Klarer ikke ha en samtale uten å tenke på hvordan samspillet mellom det verbale og kroppsspråket fungerer som meningsbærer for det retoriske budskap. Blir lite ord og lite bevegelse. Mumietilstander.

Jeg hatte retorikk på bachelornivå i våres. Ble så ****** sinna av alt av kommentarfelt...

 

Edit: "Hvis du tenker logisk på det [...]" DETTE ER IKKE DET LOGIKK ER I RETORISK SAMMENHENG DITT KJELLERTROLL.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Annik skrev:

Jeg har 100/100, så jeg synes hastighetene som blir diskutert her høres helt syke ut. Jeg tror jeg hadde flydd på veggen eller noe :lol: 

 

Der har vi kommet over i hastigheter jeg ikke klarer å forholde meg ordentlig til. Ser for meg en verden uten venting på filer, hvor alt bare sier svupp og er klart. :blink:

 

..skal jeg skru av Nirvana, ta kveldsstellet og la Katla tisse og så skal vi gå og legge oss. Må passe døgnrytmen, for på fredag må jeg opp halv seks for å rekke en legetime 09.30!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Snoffe skrev:

Er en person som spør i en facebook gruppe hvor man kan få kjøpt billige klær til whippet. Er så innmari mange som svarer hurtta og diverse "private" som syr på mål. Er det virkelig bare jeg som syntes hundeklær til 400-1000kr er dyrt? Hvis jeg vil ha noe billig dekken til hunden, så velger jeg noe som koster MAX 350kr. 

 

Fikk svar fra Ringnes i dag! Sendte dem en mail på lørdag, for å høre om de solge dahls julebrus i Bergen. Og det gjør de!!! På bunnprisbutikkene :D Julen er reddet! 

Ja hurtta er jo ikke et billigmerke akkurat. Mer naturlig å foreslå hooks og biltema. Merkelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lola Pagola skrev:

Ja hurtta er jo ikke et billigmerke akkurat. Mer naturlig å foreslå hooks og biltema. Merkelig. 

Hadde vært noe helt annet om det ble spurt etter gode klær og klær med god passform, men her var det billige klær som ble etterspurt. Blir litt oppgitt :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg dobbeltsidig gnagsår i ørene og innser at det er litt spesielt å være to i en monolog... Her snakkes det på både ut- og innpust, for å si det sånn.

I kveld skulle vi forresten på kurs igjen, med etter et par km måtte jeg bare snu. Det var så himla glatt at selv piggdekk ikke dugde. Kom så vidt opp bakken hjem... håper noen finner ut at det kan være kjekt med litt grus på veien snart.

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Annik skrev:

1GB er jo ingenting, jeg bruker det x 5(sånn omtrent) bare på mobilen, liksom :aww: 

Til mitt forsvar så er mobilnettdingsen lånt av ei venninne som hadde en til overs, men hun husket ikke hvor mye den var på. Det fant jeg ut etter tre dager, da nettet sank til sirup i honning-tempo :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har jeg først nå oppdaget Gjensidiges øvelseskjøring-app? Målet er 2000km, 1km er også ett lodd i trekning om en bil. Dette finner jeg ut ETTER jeg har kjørt Fauske-Oslo og Stokke-Vennesla tur/retur :P

Ikke særlig fan av å kjøre på vinterføre, så nå blir det jo enda mindre kjøring enn ellers...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Akkurat nå er jeg opprørt over at mennesker jeg anser som oppegående til stadighet deler søppelpropaganda om hvor mye penger asylsøkere får. 
Om jeg ser hun deler sånt en gang til så åker hun rett i "unfriend" kategorien. Jeg blir så grenseløst forbanna på folk som kjøper den søpla om at innvandrere som kommer til Norge mottar millionbeløp helt uten å løfte en finger.  Så kørka burde det **** ikke være lov å være...... sorry for utbruddet, men dette gjør meg sint.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Snoffe skrev:

Er en person som spør i en facebook gruppe hvor man kan få kjøpt billige klær til whippet. Er så innmari mange som svarer hurtta og diverse "private" som syr på mål. Er det virkelig bare jeg som syntes hundeklær til 400-1000kr er dyrt? Hvis jeg vil ha noe billig dekken til hunden, så velger jeg noe som koster MAX 350kr. 

 

Fikk svar fra Ringnes i dag! Sendte dem en mail på lørdag, for å høre om de solge dahls julebrus i Bergen. Og det gjør de!!! På bunnprisbutikkene :D Julen er reddet! 

Nja så lenge dekkenet Ikke blir spist av hunden så varer det jo evig. Jeg har to dekken som bla Murphy overtar det ene av nå som er 7 år+ like bra off like varmt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Raksha skrev:

Ser hunden hemmelige liv på fem - i uk så er den aksepterte normen for hunder og trim 20 min - helst to ganger daglig :o 

Jeg har brått ikke så dårlig samvittighet for at mine får for lite trim lenger... 

 

Følger en vlogger på Youtube fra London, og hennes hund får disse to turene på 20 minutter, ofte bare 15 og. Den ene gangen hadde det visst vært ombygging i nabolaget, så de måtte gå en omvei og turen endte på over 30 minutter. "Det er alt for langt for Reggie (hunden), jeg merker han blir sliten og vil hjem. Stakkars babyen min", sa hun da de kom hjem. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Belgerpia skrev:

Akkurat nå er jeg opprørt over at mennesker jeg anser som oppegående til stadighet deler søppelpropaganda om hvor mye penger asylsøkere får. 
Om jeg ser hun deler sånt en gang til så åker hun rett i "unfriend" kategorien. Jeg blir så grenseløst forbanna på folk som kjøper den søpla om at innvandrere som kommer til Norge mottar millionbeløp helt uten å løfte en finger.  Så kørka burde det **** ikke være lov å være...... sorry for utbruddet, men dette gjør meg sint.
 

Jeg unfriendet oppdretteren til Nico for en god stund tilbake jeg :P 

Jeg klarer bare ikke forholde meg til sånt på et daglig basis. 

 

Herregud,  det er tomt uten Toddy! Nico er jo apatisk når hun har løpetid.  

Toddy er med oss på klærne da :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Belgerpia skrev:

Akkurat nå er jeg opprørt over at mennesker jeg anser som oppegående til stadighet deler søppelpropaganda om hvor mye penger asylsøkere får. 
Om jeg ser hun deler sånt en gang til så åker hun rett i "unfriend" kategorien. Jeg blir så grenseløst forbanna på folk som kjøper den søpla om at innvandrere som kommer til Norge mottar millionbeløp helt uten å løfte en finger.  Så kørka burde det **** ikke være lov å være...... sorry for utbruddet, men dette gjør meg sint.
 

Samme her :no: Men tror folk blir litt blinde faktisk, styres av frykt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Mud skrev:

Toddy er med oss på klærne da :aww: 

:lol: 

Til min glede har de strødd på veien utenfor her *yeyyy*. Da kommer jeg meg til Hamar for å få tatt ut DNA-test av Willy, da... I Frankrike har de, om jeg har forstått riktig, innført krav om dna-profil på alle hunder som går i avl, så da ønsker oppdretter å ha dette i orden med Willy også. 

I dag blir det forresten hjortesteik til middag :drool:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så mye merkelig kjøring! :| 

Jeg kom kjørende mot et fotgjengerfelt (var et stykke unna, og stoppa fordi jeg skulle svinge til venstre rett før fotgjengerfeltet), så ser jeg en bil som stopper for en fotgjenger. Bilen som kom bak denne igjen presterte da å KJØRE FORBI! den bilen som stoppa for fotgjenger! Hvor travelt har du det ikke da! 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Siri skrev:

:lol: 

Til min glede har de strødd på veien utenfor her *yeyyy*. Da kommer jeg meg til Hamar for å få tatt ut DNA-test av Willy, da... I Frankrike har de, om jeg har forstått riktig, innført krav om dna-profil på alle hunder som går i avl, så da ønsker oppdretter å ha dette i orden med Willy også. 

I dag blir det forresten hjortesteik til middag :drool:

Belgia også, og tror Nederland nylig innførte det. Similis kom i alle fall med ett DNA kort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, JeanetteH skrev:

Belgia også, og tror Nederland nylig innførte det. Similis kom i alle fall med ett DNA kort.

Ja, det blir nok antakelig mer og mer vanlig - og det blir jo fort lukrativt for laboratoriene etter hvert :)

20 minutter siden, Kokospaniel skrev:

Du burde vel strengt tatt vite hvor en ringer hvis veien ikke er strødd ;-) (Hint: 175)

Næsj, 175 er liksom litt voldsomt når det dreier seg om en liten kort og kommunal grusveistubb - og naboen som kjører forbi her, og jobber med dette, strengt tatt burde skjønne at det er glatt *ler*. Grusgubben hadde vært ute i natt da, så nå er det kjørbart heldigvis :D. Kommunen har jo også døgnvakt faktisk, så det er nok enklere å ringe dit. Forresten er den kommunale veien her langt bedre vedlikeholdt enn fylkesveien litt bortenfor :). Grus er imidertid en saneringspost tror jeg - grusgubben er gnien på grusen sin :D

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...