Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, november


xxx12345
 Share

Recommended Posts

16 minutter siden, AnnikenK skrev:

Her er en grei en Kjekk plass - eller du hadde kanskje ikke tenkt til å kjøpe ?

Og hvor planlegger de så at kjøper skal parkere helikopteret sitt? Og så bare fire terrasser? Hvordan skal man da kunne nyte en chablis mellom klokken 18 og 19 i korrekt solhøyde? Nei, den slags slum er ikke noe for meg.

  • Like 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Penny, aka bowlingkjeglen har bursadag i dag, 3 år. Dagen er feiret med mat og ro, siden hun trolig har livmorbetennelse.  Kjøpte take-away i dag, og hun var meget fornøyd når hun fikk sitte i bakset

Svigerfar er våken!

JEG KOM INN PÅ PPU DELTID!  jEG ER SÅ GLAD AT JEG IKKE VET HVOR JEG SKAL GJØRE AV MEG ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ

Posted Images

18 minutter siden, Tommy skrev:

Og hvor planlegger de så at kjøper skal parkere helikopteret sitt? Og så bare fire terrasser? Hvordan skal man da kunne nyte en chablis mellom klokken 18 og 19 i korrekt solhøyde? Nei, den slags slum er ikke noe for meg.

Nei, det er vel ikke så mange forunt å bo i en sånn leilighet, men fin plass da :rofl:

Forøvrig er det veldig mye rom i bofellesskap - fikk jeg inntrykk av, da min sønn skulle ha leilighet. Og skal du bo sentralt er det ganske stive priser, men dra du litt nord eller vest, blir prisene bedre :)

 

Edit: Snakker selvfølgelig om Tønsberg og nord i Vestfold :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Pippin&Symra skrev:

I dag har jeg kjøpt økologisk peanøttsmør til å ha i musefellene, ingen kan påstå at jeg tar lett på dyrs ernæring.

Der minte du meg på at jeg må sjekke musefellene mine... syntes det var noe bråk på loftet tidligere i dag - har ikke lyst til å sjekke *fortrenge litt til*

2 timer siden, JeanetteH skrev:

Føles veldig rart å ha midlertidige tenner. Tenna passet sammen, men egentlig ikke..

Know the feeling.... men dette krever bilde :) 

2 timer siden, JeanetteH skrev:

Sånn apropos alderstråden #34ognyetenner .... :alien:

Men du er jo 80, så da er det jo ikke så rart egentlig.... men du burde vel egentlig bare fått deg et gebiss :D

Har jeg hatt veldig hyggelig besøk, og mens jeg fulgte besøket ut i bilen, forsvant resten av pizzaen.... 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Siri skrev:

Der minte du meg på at jeg må sjekke musefellene mine... syntes det var noe bråk på loftet tidligere i dag - har ikke lyst til å sjekke *fortrenge litt til*

Know the feeling.... men dette krever bilde :) 

Men du er jo 80, så da er det jo ikke så rart egentlig.... men du burde vel egentlig bare fått deg et gebiss :D

Har jeg hatt veldig hyggelig besøk, og mens jeg fulgte besøket ut i bilen, forsvant resten av pizzaen.... 

:lol: altså jeg dropper bilde midt i prosessen. Da så jeg ut som en kanibal. Og ja, overleppen er dopet på bilde nr.2. 

Nr.1 er før tannlegetimene og nr.2 med de midlertidige. De riktige kommer om ca 14 dager. 

De midlertidige ser bedre ut enn de ekte  og må si at tannlegen er jo rene skulptøren! De der midlertidige har han laget på "frihånd"  

image.thumb.jpeg.0ef2ec7660f0421ecd18340image.thumb.jpeg.3a9d00005ba5e7e1ee0793a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Pippin&Symra skrev:

Er det bare hos meg at den røde dotten som viser antall deltakere i chatten har lagt seg helt til høyre på skjerma?

...og der leste jeg "den døde rotten". 

2 minutter siden, JeanetteH skrev:

:lol: altså jeg dropper bilde midt i prosessen. Da så jeg ut som en kanibal. Og ja, overleppen er dopet på bilde nr.2. 

Nr.1 er før tannlegetimene og nr.2 med de midlertidige. De riktige kommer om ca 14 dager. 

De midlertidige ser bedre ut enn de ekte  og må si at tannlegen er jo rene skulptøren! De der midlertidige har han laget på "frihånd"  

Iiik, der minte du meg på at jeg skal til tannlege på fredag. Herreguuuud. Dør litt selv om det bare er kontroll, og så skal de sikkert diskutere den tanna de skal lage før eller senere. Ja, jeg har tannmangel. :P 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, JeanetteH skrev:

:lol: altså jeg dropper bilde midt i prosessen. Da så jeg ut som en kanibal. Og ja, overleppen er dopet på bilde nr.2. 

Nr.1 er før tannlegetimene og nr.2 med de midlertidige. De riktige kommer om ca 14 dager. 

De midlertidige ser bedre ut enn de ekte  og må si at tannlegen er jo rene skulptøren! De der midlertidige har han laget på "frihånd"  

image.thumb.jpeg.0ef2ec7660f0421ecd18340image.thumb.jpeg.3a9d00005ba5e7e1ee0793a

De så jo flotte ut! Tannleger er gode på sånt altså - jeg fikk lagt på noe ekstra på de to sidetennene for 25 år siden (de var veldig smale) - og det holder ennå (ja, bortsett fra den tanna som ble borte da jeg skalla med Yasmine da). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yey, endelig får jeg skrive noe igjen. Sonen har nektet meg å skrive noe her inne leeenge :/ 

Idag har jeg lett etter bladmoser i mørket med pannelampe - ustrategisk, men eneste gangen jeg hadde tid. Fant ingen bladmoser, fant masse andre moser og Pigg falt i et lite vann (han hadde jo ikke pannelampe) :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Tommy skrev:

Tønsberg, er det lett å finne leilighet og sånt der? Noen som vet?

Mange leiligheter, men kan bli vanskelig her med hund som alle andre steder. Men fikk leie leilighet ganske kjapt når jeg l ut annonse selv. 

 

Eller kan du leie hos meg og Rørlegger'n, men den er utenfor Tønsberg og er ikke ledig på et år :P  

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom hjem fra en kjempekoslig hundetrening, ting faller veeeeldig sakte men sikkert på plass, og skulle bare avslutte dagen med en episode av Vampire Diaries.:pinch: Det viste seg å være den teiteste episoden ever, så nå veit jeg ikke om jeg gidder å se ferdig sesongen!! :thumbsdown:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Pippin&Symra skrev:

Nå har jeg bevist enda en gang at jeg kan ikke ha rosiner og mandler stående i skapet. Så da kan jeg bare ha det så godt neste gang jeg plutselig får lyst til å lage kanelboller med rosiner og mandler.

Åh, nå fikk jeg lyst på kanelboller med rosiner og vaniljekrem!!!

Hjemme fra byrtur, men både vin, drink og særs god middag innabords. Tomt her uten bikkjer da, men det er bare til i morra (siden jeg ikke visste når jeg kom hjem i kveld). Straks tusle i seng, og sove helt til klokka ni!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skuffa! Ny telefon ferdig ladet, men så skal den ha nano-SIM (aldri hørt om før), så jeg måtte bestille nytt fra Chess, som kommer om to-tre dager. Det er snart fader meg bare en banan en kan kjøpe i en butikk og ta i bruk med en gang. Alt annet skal vaskes, lades, steriliseres, kokes, tines, fryses, monteres og få etterbestilt deler.

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Jeas_89 skrev:

Kom hjem fra en kjempekoslig hundetrening, ting faller veeeeldig sakte men sikkert på plass, og skulle bare avslutte dagen med en episode av Vampire Diaries.:pinch: Det viste seg å være den teiteste episoden ever, så nå veit jeg ikke om jeg gidder å se ferdig sesongen!! :thumbsdown:

Ikke si sånt da:hmm: Hvilken sesong og episode var det? 

Jeg har nettopp begynt på sesong 6. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, SFX skrev:

Skuffa! Ny telefon ferdig ladet, men så skal den ha nano-SIM (aldri hørt om før), så jeg måtte bestille nytt fra Chess, som kommer om to-tre dager. Det er snart fader meg bare en banan en kan kjøpe i en butikk og ta i bruk med en gang. Alt annet skal vaskes, lades, steriliseres, kokes, tines, fryses, monteres og få etterbestilt deler.

Så enig! Og man får jo allitids kjøpt stæsj på ikea som kan tas i bruk med en gang da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Snoffe skrev:

:D 

Den episoden tror jeg at jeg husker, ikke veldig bra nei :P Slutten av sesongen er helt ok, og sesong 6 virker bra. Men syntes de generelt begynner å slipper litt opp for temaer :P 

Hvis hun har overtatt kroppen til hun andre for godt, så gidder jeg ikke se mer altså, da blir det for dumt.. Da hjelper det ikke uansett hvor kjekk Damon er... :D :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Så nydelig han er, dette hjalp IKKE på valpefeberen! Det er noe med de sorte kelpiene…🥹 
    • Så fine bilder 😍 Hun ser flott ut! 
    • Da er han kommet i hus ☺️  Vickulas E’Ra, fra E-kullet som hadde Egypt som tema. Ra er da solguden. Til daglig går han derimot under navnet Tempo.  Han skal bli en liten potet og brukes til agility, rally lydighet og spor. Det blir også litt utstilling tenker jeg ☺️   Vi hentet han i Sverige på mandag og tok en overnatting på Geilo på vei hjem. Han var veldig flink i bilen, sov masse ☺️ På alle pausene våre møtte han alt vi traff av miljøer og folk som om han hadde sett alt før. I går var vi hjemme hjemme.    Første uhell inne var i dag tidlig. Jeg brukte nok litt for lang tid på å kle på meg og lot han stå på gulvet å vente. Hadde ett til uhell senere på dagen også. Han har til nå hatt overraskende god blærekapasitet og tisser stort sett kun etter å ha sovet. Men senere på dagen tisset han inne etter å ha lekt.    I dag hadde vi dagens første biltur i bilbur i bagasjerommet. Det ble konsert. Roet seg i det vi kom frem, så vi fikk avsluttet på godt vis. Kjørte så videre til mine foreldre, og på vei hjem derfra var han mer rolig. Så det kommer seg vel etterhvert.    En ting jeg skal fokusere mer på med denne hunden er ro ute. Så i dag har vi både sittet i ro utenfor her i nabolaget og vært på kafé hvor han satt rolig under stolen og på et tidspunkt sov ☺️
    • Nå har ikke jeg hatt tisper, men personlig er jeg skeptisk til å få tispe, jeg trives veldig godt med hannhund. Så det er nok smak og behag (for noen, andre spiller det ingen rolle for).
    • Gratulerer 😁 Gøy med enda en kelpievalp her 😍 Haha, uff, kanskje slemt å le 😂🙈 Hvorfor skal du aldri ha hannhund igjen? Hilsen hun som har hannhund for første gang og blir skremt her 😱 Åå ☺️ Litt godt å høre for oss som sitter her med de minste rakkerne. Jeg tenker det ofte faktisk, at det er bare nå han er så liten og snart faller den søte fleece pelsen av og han blir stor. Så man må prøve å nyte det og, selv om det er mye strev 😂
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...