Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, november


xxx12345
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Penny, aka bowlingkjeglen har bursadag i dag, 3 år. Dagen er feiret med mat og ro, siden hun trolig har livmorbetennelse.  Kjøpte take-away i dag, og hun var meget fornøyd når hun fikk sitte i bakset

Svigerfar er våken!

JEG KOM INN PÅ PPU DELTID!  jEG ER SÅ GLAD AT JEG IKKE VET HVOR JEG SKAL GJØRE AV MEG ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ

Posted Images

1 time siden, SFX skrev:

Jeg har hentet nøkkelen til vårt nye hjem, og gleder meg til å flytte inn! Nå forsøker jeg å møblere soverommet på papiret. Det er skråtak som gjør to vegger lavere, så jeg forsøker å få på plass både garderobeskap og et høyt speil på den ene veggen som har full høyde, eventuelt ved siden av vinduene. Og jeg innser at jeg ikke målte alle nødvendige mål. Jaja, det er en dag i morgen også. Garderobeskap er ikke det som haster mest. Kanskje det er like greit å bygge noe selv også - veggen er 1,45 meter høy der det er skråtak, burde ikke det være høyt nok for å henge opp ting som ikke er lange kjoler? Hvis jeg skrur opp en stang, lager ei ramme og et stoff-forheng? Med en liten kant nederst, så ikke alt av hundehår virvler inn? Det kan fungere. Også en kommode ved siden av til sånt som brettes. Jupp, kan fungere. Men sove på det, tenker jeg, jeg kan leve i koffert og søppelsekk en stund.

12208341_10156094789180136_4507343347203

11220472_10156095026550136_5175066178636

En rusletur på tomta vår. Noen fant et gjørmehøl :p

Tenk å ha sitt helt egne, private gjørmehøl!

Disse bøylene fra Ikea er geniale til kleshengere, veldig lette å skru opp:

c9a1c7ae-8547-450d-b65c-39b61833c6bd.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Raksha skrev:

Kan rusle opp i morgen og ta noen da :ahappy: 

Det må du!  Hadde du bodd nærmere hadde jeg bedt meg selv på besøk hele tiden , for tenk! Poden har aldri en gang klappet en ku!  Det er tragisk :(:( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, mokken skrev:

Ugh... Nå var det m og min sin tur å få omgangssyke.... Håper ikke møtet til K drøyer ut for mye for jeg kommer meg ikke opp av sengen og hundene har ikke være ute siden i dag morges. :hmm:

God bedring! Håper du har fått hjem gubben, det er ille nok å være syk om en ikke skal føle dårlig samvittighet for dyra også.

2 timer siden, Sbtlita skrev:

Vært på skogstur i dag :) Pakka sekken med kakao og sjokolde pluss boller og gikk en tur i ukjent terreng. Hørte elgen og kosa meg skikkelig. Hundene løp løse og fikk hvetebollesøk i blåbærlynga :)

Det der høres ut som perfekt idyll!

1 time siden, Pippin&Symra skrev:

Tenk å ha sitt helt egne, private gjørmehøl!

Disse bøylene fra Ikea er geniale til kleshengere, veldig lette å skru opp:

c9a1c7ae-8547-450d-b65c-39b61833c6bd.jpg

Takk for tips - men jeg må uansett få beskyttet det på et vis, siden jeg deler soverom med sånne hårete som av og til kler av seg... Hvis jeg har klærne hengende åpent i rommet, kan jeg garantere at det ikke blir en eneste hybelkanin under senga, hvor de vanligvis er :D

Jeg har kjøpt meg ny telefon, den jeg hadde - som jeg arvet etter å ha knust skjermen på den den forrige jeg arvet - vil som regel ikke svare innkommende anrop, så en bekymret far lånte meg penger til ny telefon fram til hussalgsoppgjøret kommer på konto. Det er ikke alltid jeg får ringt ut heller, og han syntes ikke jeg skulle bo alene uten mulighet til å ringe etter hjelp om noe skjer. Så da så. Men jeg har lyst til å kjøpe et fint etui for å beskytte den litt. Kan en få etui med eget bilde? Eller er det bare cover? Og klarer noen å finne noen som selger cover med eget bilde uten at det er til iPhone? Jeg gikk meg vill i jungelen og løp hysterisk ut. Jeg har kjøpt meg Sony Xperia M4 Aqua, tror jeg.

Nuh middag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, SFX skrev:

God bedring! Håper du har fått hjem gubben, det er ille nok å være syk om en ikke skal føle dårlig samvittighet for dyra også.

Det der høres ut som perfekt idyll!

Takk for tips - men jeg må uansett få beskyttet det på et vis, siden jeg deler soverom med sånne hårete som av og til kler av seg... Hvis jeg har klærne hengende åpent i rommet, kan jeg garantere at det ikke blir en eneste hybelkanin under senga, hvor de vanligvis er :D

Jeg har kjøpt meg ny telefon, den jeg hadde - som jeg arvet etter å ha knust skjermen på den den forrige jeg arvet - vil som regel ikke svare innkommende anrop, så en bekymret far lånte meg penger til ny telefon fram til hussalgsoppgjøret kommer på konto. Det er ikke alltid jeg får ringt ut heller, og han syntes ikke jeg skulle bo alene uten mulighet til å ringe etter hjelp om noe skjer. Så da så. Men jeg har lyst til å kjøpe et fint etui for å beskytte den litt. Kan en få etui med eget bilde? Eller er det bare cover? Og klarer noen å finne noen som selger cover med eget bilde uten at det er til iPhone? Jeg gikk meg vill i jungelen og løp hysterisk ut. Jeg har kjøpt meg Sony Xperia M4 Aqua, tror jeg.

Nuh middag.

https://www.gocustomized.se/sony/xperia-m4-aqua/

Fra Sverige, men gasnek sikker på at de sender til Norge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Mud skrev:

Det må du!  Hadde du bodd nærmere hadde jeg bedt meg selv på besøk hele tiden , for tenk! Poden har aldri en gang klappet en ku!  Det er tragisk :(:( 

Det er faktisk tragisk det :o Syns dere skal komme oppover engang, masse flotte fiskevann her i tillegg til kyr. :lol: 

@*mokken* Uff, god bedring til både deg og M! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Snoffe skrev:

Den oppe ved fantoft stavkirke? 

Jeg var der for en måneds tid siden, men var ingen der oppe. Så trodde at folk hadde sluttet å dra opp dit :P

Nei, den ved sletten, ved tveitevannet. Inngjerdet! Lumi kan ikke gå løs uten at det er inngjerdet. :) 

Nå ligger to våte hunder og sover, jeg har laget moussaka og spist den, nå skulle jeg egentlig rydde unna LP-er og spiller, men jeg spiste litt sjokolade til dessert i stedet. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Pippin&Symra skrev:

Er det bare hos meg at den røde dotten som viser antall deltakere i chatten har lagt seg helt til høyre på skjerma?

Ikke bare hos deg. 

 

Æsj, jeg er så fryktelig tørr i munnen igjen, og da får jeg så ekkel tannkjøttbetennelse.  Håper jeg slipper tannlege *pusse tenner for harde livet* 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Polfarer skrev:

https://www.gocustomized.se/sony/xperia-m4-aqua/

Fra Sverige, men gasnek sikker på at de sender til Norge :)

Det står at de sender til alle land i Europa, men i bestillingsskjemaet kom type 12 land opp, så jeg har sendt epost for å høre - tusen takk for hjelpen!

Jeg vil ha middag nååååå! :(

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen og torsdag har vi fag-dag på jobb. Gleder meg til å sitte med kaffekoppen og høre på interessante (forhåpentligvis) foredrag :ahappy: 

Akkurat pratet med storebror på tlf. Herlighet som jeg savner familien min, særlig tantebarnet. Føler jeg går glipp av så mye:hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...