Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva har du gjort sammen med hunden din i dag?


Tonje
 Share

Recommended Posts

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Idag har Aska og jeg blitt heisa ned med tau fra helikopter, satt av på fjellet, og så heisa opp igjen! Litt av en opplevelse!! Jeg var litt nervøs da det ble min tur. Tenk om Aska skulle få panikk..

Vi har gått sesongens første blodsporprøve. 1. premie og 2. plass (av 19 startende)

Idag dro vi til Valnesfjorden på skitur. Hadde en helt fantastisk tur i - 20. Aska var i tillegg en eksemplarisk trekkhund idag. Hun er en stor schæfer, og når hun virkelig tar i så merkes det! Er så

Posted Images

Trente lydighet og lekte en god del med min yngste da vi stod opp. 

Deretter stakk jeg til skogs med eldstemann noen timer for å lete etter en liten svart hund som er forsvunnet her ute i marka. 

Deretter når jeg kom hjem tok jeg med meg yngstemann og gikk en liten halvtime. Slik at hun også fikk luftet seg. 

I kveld har samboer tatt med seg hundene ut på en liten skogs tur 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går fikk han 15 min på morgenen, 20 min lydighet og snøbasing på formiddagen og 1,5 time med mye frislipp på kvelden. 

I dag har jeg luftet ham på morgenen og kjørt ham til min søster :P Der blir det fort 1-2 timer ute på tur på dagtid, og når han kommer hjem får han ut og tisse når det trengs. Skal ha venner på besøk, så da vanker det nok mye kos. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting stakkars. De har ligget mange timer i bil ettersom vi kjørte fra Trondheim til Førde i dag. De ble lufta før vi dro og flere ganger underveis, og da vi kom hjem var Blaze fremdeles dårlig i magen (var oppe to ganger i natt også) så han fikk en rumpevask etter lufting, thats it :sleep: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har samboern vært hjemme med de mens jeg var på jobb og han hadde tatt de med seg på en liten luftetur nede ved elva på en halvtime. Blaze fikk løpe etter ball og herja litt mens Felix sulla rundt for seg selv som han pleier :P

Da jeg kom fra jobb fikk de en times tur, 40 min av den løse i skogen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig dag for Aska idag. Var på an igjen med skole idag kl 08.15, noe som innebar at jeg måtte snu døgnet og bare sove noen få timer. Så det var en kort tisse-bæsjetur på 10 min før jeg dro hjemmefra. Så hadde jeg opphold på skolen fra 11.30-14, så da dro jeg hjem og gikk tur i lysløypa/marka. Deilig å komme seg ut mens det er lyst! Vi gikk vel i en 60-70 min eller noe sånt. Så en elg! Den sto maks 10 m fra oss og gumlet kvister, virket ikke redd. Aska brydde seg ikke om den, titta bare på den og ville gå videre, noe jeg ble veldig positivt overrasket over!

Så hadde jeg skole i et par timer igjen for så å dra rett på jobbintervju. Så kom jeg hjem, kort tissetur - mat - middag. 

Så får jeg se hvor lang kveldsturen vår blir.... Kjenner jeg skal legge meg tidlig idag.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...