Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva har du gjort sammen med hunden din i dag?


Tonje
 Share

Recommended Posts

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Idag har Aska og jeg blitt heisa ned med tau fra helikopter, satt av på fjellet, og så heisa opp igjen! Litt av en opplevelse!! Jeg var litt nervøs da det ble min tur. Tenk om Aska skulle få panikk..

Vi har gått sesongens første blodsporprøve. 1. premie og 2. plass (av 19 startende)

Idag dro vi til Valnesfjorden på skitur. Hadde en helt fantastisk tur i - 20. Aska var i tillegg en eksemplarisk trekkhund idag. Hun er en stor schæfer, og når hun virkelig tar i så merkes det! Er så

Posted Images

Tuslet gjennom skogen og ned til dyrlegen. Tinka kjøpte med seg en favn roser for å bytte ut den grusomme glitterjulestjerna som dessverre lever og fremdeles står på disken der nede. Monica (dyrlegen) og jeg klippet stilker med en mystisk dyrlegesaks og danderte rosa og hvite roser i en vase som hun satte på hylla bak disken for hun syntes synd på styggestjerna , så den fikk stå! 

Tinka vimet rundt og ryddet opp i godbitsøl og veide seg og er 6,1 kilo lett og bør legge på seg litt. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten ingenting :P

Morgenlufting 20 min der vi fikk konstatert at bakken med is, tettpakket snø og en dæsj slaps og regn på toppen avlyste samtlige planer som hadde med bilkjøring å gjøre. 

Liten rusletur på ca 45 min midt på dagen, sofakos og kloklipp. K fikser kveldslufting senere da jeg skal på jobb. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halve gjengen her ble med oppdretteren min på vanlig tur og den andre halvparten ble med mannen hennes på joggetur klokka halv 6 i morges. Jeg sov:sleep:

I ettermiddag tok vi med oss de 5 som kunne bli med på 1,5 times skogtur i DYP snø, jeg hadde seriøst snø opp til hoftene og vi mer svømte enn gikk :P

Blir nok ikke mer enn lufting i hagen resten av kvelden. Oppdretteren min har bursdag i dag, så det kommer folk på middag her om en times tid :)

Snapchat-5246977803304723443.thumb.jpg.0

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, maysofie skrev:

Det er det! Eneste bakdelen er at bikkjene og alt hjemme lukter bål gudsommelig lenge :lol:

Lyn er det siste tilskuddet her i hus, hun er en 3 år gammel border collie-tispe. Snerten gjeterhund, litt smådum innimellom og verdens søteste smisketryne :ahappy: 

Hun heter Lyn og ja! Ikke Lyng :P Haha. Har lest Lyng hver gang du har skrevet navnet hennes. Hun var fin da :wub: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, MegaMarie skrev:

Hun heter Lyn og ja! Ikke Lyng :P Haha. Har lest Lyng hver gang du har skrevet navnet hennes. Hun var fin da :wub: 

Uttales Lynn i tillegg, ikke Lyn som i lynnedslag, bare for å gjøre forvirrelsen komplett :lol: Hun er snerten!

Idag har vi egentlig ikke gjort stort, sei morgen med morgenlufting, trasket litt tur hvor de har fått lekt fra seg litt galskap en times tid og loket i sofaen :ahappy: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble det en økt feltsøk på begge to i hagen. Jeg har hatt tidligvakt på jobb, og da blir jeg helt tiltaksløs og ødelagt. I tillegg skal jeg på nyttårsbord i kveld, så hadde ikke all verdens tid. Heldigvis kommer roomien hjem litt etter at jeg har gått og lufter de mens jeg er borte :ahappy: Feltøkte var veldig bra og begge hundene storkoste seg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gikk tur i dag tidlig, fra litt før 10 til 13. Det var en god skogstur i skikkelig ulendt terreng ettersom skogsstiene var grusomt glatte. Jeg var nær døden "bare" 3 ganger :P Gikk opp til Linderudkollen, kjøpte kanelbolle og dro ned igjen. Nå ligger dyret på ryggen til lading. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi rakk å gå i 20 minutter før vi fikk beskjed om at tispa hjemme var begynt å presse :P

Kasta oss rundt og gikk så fort vi greide i tung kramsnø til over knærne og endte på en drøy time før vi småløp på blankisen siste stykket og kom hjem til en nyfødt gutt:heart:

Det får holde for i dag, resten av kvelden går med til å ta imot de resterende små!

Snapchat-6371994202478020531.thumb.jpg.d

Snapchat-2775596511323965925.thumb.jpg.7

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Monab88 skrev:

Vi rakk å gå i 20 minutter før vi fikk beskjed om at tispa hjemme var begynt å presse :P

Kasta oss rundt og gikk så fort vi greide i tung kramsnø til over knærne og endte på en drøy time før vi småløp på blankisen siste stykket og kom hjem til en nyfødt gutt:heart:

Det får holde for i dag, resten av kvelden går med til å ta imot de resterende små!

Snapchat-6371994202478020531.thumb.jpg.d

Snapchat-2775596511323965925.thumb.jpg.7

Gratulerer med bebiser. Så liten og søt da. Blir jo ikke valpeesyk nå ❤️?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...