Velkommen til forumet Som @mushi sier kan det sikkert være lurt hvis du har mulighet til å være hjemme med henne så mye som mulig i starten. Blir jo en veldig stor omveltning for henne. Har ikke hatt yorkie selv men kan se for meg at det er en del pelsstell med de så det hadde jeg startet med med en gang, prøve å ha en liten kosestund iløpet av dagen der du grer litt og gjør henne vant til det.
Og så vil jeg tipse om å sjekke godt opp organisasjonen du skal få henne fra, her kan google være ett veldig bra hjelpemiddel. Vi virker sikkert litt hysteriske her men farene ved å ta inn gatehunder er reelle hvis ikke papirene er i orden, og det kan få store konsekvenser for alle oss hundeeiere
Før jeg evt kjøper en fat bike / fat max hadde det vært interessant vite om denne var litt høyere av bakken . Liker ikke de små hjulene men tenkte kanskje noen hadde kjørt noe tilsvarende
Jeg vet ikke om dere husker historien om da jeg ble lurt av bruktbilforhandler når jeg kjøpte nåværende bil. Døren var rustet, og istedet for å fikse så prøvde de bare å flekke over dritten og masse annet styr. Veel, hadde oljeskift på den for et par dager siden. Hele bilen er rustet under. Den er bare 7 år gammel
I dag skulle de endelig begynne å fikse kjelleren, etter flommen i høst.
Etter en time måtte de avbryte arbeidet, på grunn av funn av sopp. Så vidt jeg har lest meg frem til, dekkes ikke soppskader av forsikringen. Oh my.. Jeg ser tusenlappene fly.