Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundesonen = adblock


Recommended Posts

Jeg er så snål at jeg liker litt reklame jeg da, tenk om det kommer opp et supert tilbud som jeg bare ikke kan si nei til! :D Koser meg med reklamen som kommer i posten og jeg :P

Ja, tenk om det kom et skikkelig bra tilbud på et traffickingoffer, et lån som du aldri burde tatt eller et kredittkort ingen andre har hørt om før. Virkelig supre tilbud ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja, tenk om det kom et skikkelig bra tilbud på et traffickingoffer, et lån som du aldri burde tatt eller et kredittkort ingen andre har hørt om før. Virkelig supre tilbud ;)

Jeg synes jeg får endel relevant reklame tilpasset meg jeg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvilke tilbud får du på google ads som er helt reelle "SUPRE" tilbud? Hvilke scoops har du gjort via reklamebanneret?

Kan jeg få lov til å synes det er ok med reklame? Akkurat nå poppet det opp en reklame for Jæger og hund som jeg skal inn å titte på.

Red: Og der fikk jeg opp en annonse om ullpledd fra Røros tweed som kan være en kjempefin julegave til svigermor!

Endret av Stine
  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg få lov til å synes det er ok med reklame? Akkurat nå poppet det opp en reklame for Jæger og hund som jeg skal inn å titte på.

Red: Og der fikk jeg opp en annonse om ullpledd fra Røros tweed som kan være en kjempefin julegave til svigermor!

Har noen nektet deg? :lol: Hva med å heller svare på det man spør om - du kommer med en påstand, jeg lurte på hvilke pangtilbud, scoops og gode tilbud det er du fikk. Reklamer på google ads pleier i det store og hele aldri å være reklame slik du beskriver det (det du får i postkassa hver uke). Fint for svigers at google ads er det som må til for at du får inspirasjon! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har noen nektet deg? :lol: Hva med å heller svare på det man spør om - du kommer med en påstand, jeg lurte på hvilke pangtilbud, scoops og gode tilbud det er du fikk. Reklamer på google ads pleier i det store og hele aldri å være reklame slik du beskriver det (det du får i postkassa hver uke). Fint for svigers at google ads er det som må til for at du får inspirasjon! ;)

Tenk om det kommer et supertilbud sa jeg.... Gjør det noe at google ads gjør at svigermor får et fint pledd som jeg ikke hadde funnet ellers? Jeg får faktisk inspirasjon fra reklame, jeg liker å se reklame, det får være mitt problem og er ikke noe du trenger å bruke kalorier på å henge deg opp i.

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk om det kommer et supertilbud sa jeg.... Gjør det noe at google ads gjør at svigermor får et fint pledd som jeg ikke hadde funnet ellers? Jeg får faktisk inspirasjon fra reklame, jeg liker å se reklame, det får være mitt problem og er ikke noe du trenger å bruke kalorier på å henge deg opp i.

Herregud, for et gemytt :lol: Du må faktisk tåle at folk spør et konkret spørsmål når du kommer med en påstand. At du helt selv bygger en pen stråmann om at jeg "nekter deg" å like reklame får du stå for helt sjæl.... Slapp av, ingen nekter deg noe som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Herregud, for et gemytt :lol: Du må faktisk tåle at folk spør et konkret spørsmål når du kommer med en påstand. At du helt selv bygger en pen stråmann om at jeg "nekter deg" å like reklame får du stå for helt sjæl.... Slapp av, ingen nekter deg noe som helst.

Du insinuerer jo at hun ikke klarer å tenke selv og må ha reklame for å klare å komme på gaver til svigerforeldrene sine, så jeg skjønner godt at hun forsvarer seg, jeg.
Sånn du skriver i denne tråden fremstiller du de/oss som ikke bryr oss så veldig om reklamen som om vi godtar alt og ikke klarer eller ønsker å være kritiske mot "uønskede elementer i vårt samfunn". Jeg syns det er litt voldsomt :P . 

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen nektet deg? [emoji38] Hva med å heller svare på det man spør om - du kommer med en påstand, jeg lurte på hvilke pangtilbud, scoops og gode tilbud det er du fikk. Reklamer på google ads pleier i det store og hele aldri å være reklame slik du beskriver det (det du får i postkassa hver uke). Fint for svigers at google ads er det som må til for at du får inspirasjon! [emoji6]

Fy søren så spydig holdning!

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Gjest locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...