Jump to content
Hundesonen.no

Småhund/valpetreff Stavanger

Recommended Posts

med mange pauser å vi går i hundene sitt tempo så går det helt fint:). tar noen pauser på veien lar de lukte litt osv og alt få skje uten mas fra oss så kan de holde på en god time uten problemer:) blir kanon da sees vi på onsdag 

• Like 1

9 timer siden, Martine Jenssen skrev:

@Sprettballen og @ErikH, Så dere slipper å lese alt. Vi tar nytt møte torsdag i 12-1 tiden ved Tasta kirke opp mot Veden om dere vil være med, om dere ikke kan da, så kan vi også ta det på søndag igjen :) 

Jeg har ikke vært der, men kan sikkert være med på torsdag om vi kan gå kl. 12. Jeg skal på jobb kl. 15 :) Da tar jeg forøvrig med begge mine. Både ungjuplingen og gamlingen :) Hun eldste er grei med valper altså, bryr seg ikke stort om de. Hvis det skal være med en HG, så er nok det midt i blinken for minsten :) 

• Like 2

32 minutes ago, Sprettballen said:

Jeg har ikke vært der, men kan sikkert være med på torsdag om vi kan gå kl. 12. Jeg skal på jobb kl. 15 :) Da tar jeg forøvrig med begge mine. Både ungjuplingen og gamlingen :) Hun eldste er grei med valper altså, bryr seg ikke stort om de. Hvis det skal være med en HG, så er nok det midt i blinken for minsten :) 

Er supert det :) Da kan vi gå klokken 12, du kan bare parkere rett foran Tasta kirke så møtes vi der :) 

• Like 1

Forumet fortsetter under annonsen

Vi kan kun etter mørkets frembrudd på uke dagene (på denne årstiden), og da er det ikke like kjekt.

Men blir det noe en helg er vi med.

10 minutes ago, Sprettballen said:

Hvem er det som blir med kl. 12 i morgen forresten? Greit å vite hvor mange vi skal vente på :)

Min 10 uker gamle Japaner og meg, og mest sannsynlig en 12 uker gammel Samojed også:ahappy: Du tar med begge hundene?

Akkurat nå, Maddepadde skrev:

Min 10 uker gamle Japaner og meg, og mest sannsynlig en 12 uker gammel Samojed også:ahappy: Du tar med begge hundene?

Jepp, tar med begge to :)

• Like 1

Forumet fortsetter under annonsen