Gå til innhold
Hundesonen.no

Småhund/valpetreff Stavanger


Martine Jenssen
 Share

Recommended Posts

med mange pauser å vi går i hundene sitt tempo så går det helt fint:). tar noen pauser på veien lar de lukte litt osv og alt få skje uten mas fra oss så kan de holde på en god time uten problemer:) blir kanon da sees vi på onsdag 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 90
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Vi har funnet frem til friområdet så vi går litt innover  

jeg mener 12-1 tiden.. men det er det samme, kan frem til 5  

Det er ikke langt ifra kirken nei  Det er fine store områder der de kan løpe uten fare for trafikk  Bare litt krokete vei, men populær tursti  

9 timer siden, Martine Jenssen skrev:

@Sprettballen og @ErikH, Så dere slipper å lese alt. Vi tar nytt møte torsdag i 12-1 tiden ved Tasta kirke opp mot Veden om dere vil være med, om dere ikke kan da, så kan vi også ta det på søndag igjen :) 

Jeg har ikke vært der, men kan sikkert være med på torsdag om vi kan gå kl. 12. Jeg skal på jobb kl. 15 :) Da tar jeg forøvrig med begge mine. Både ungjuplingen og gamlingen :) Hun eldste er grei med valper altså, bryr seg ikke stort om de. Hvis det skal være med en HG, så er nok det midt i blinken for minsten :) 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutes ago, Sprettballen said:

Jeg har ikke vært der, men kan sikkert være med på torsdag om vi kan gå kl. 12. Jeg skal på jobb kl. 15 :) Da tar jeg forøvrig med begge mine. Både ungjuplingen og gamlingen :) Hun eldste er grei med valper altså, bryr seg ikke stort om de. Hvis det skal være med en HG, så er nok det midt i blinken for minsten :) 

Er supert det :) Da kan vi gå klokken 12, du kan bare parkere rett foran Tasta kirke så møtes vi der :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...