Gå til innhold
Hundesonen.no

Robotstøvsuger


Poter
 Share

Recommended Posts

26 minutter siden, Ozzy skrev:

Hvordan reagerer hundene deres på den? 

Første gang var Eine skeptisk, men nå kan han ikke bry seg mindre. Han bryr seg ikke om den vanlige støvsugeren heller. Denne bråker mye mindre så til og med katta kan roe levra litt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, MonicaT skrev:

Kommer den over dørstokker og tar tepper? 
Har dere @Poter og @Raksha noen link til de som dere har? 

Min sliter med dørstokkene her, de er ganske høye. Tepper. dvs det ene vi har, er null stress. Aldri hatt så pelsfritt teppe før :o  

Har ikke linken her, men Irobot roomba 870 tror jeg min heter. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en Neato og den kommer seg over vanlige dørstokker.  Den tar også gulvteppet uten problemer. Tviler litt på at den takler veldig langhårete tepper. Ser for meg at hårene hadde viklet seg inn i litt av hvert. Men vet ikke. Er ihvertfall veldig fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, MonicaT skrev:

Kommer den over dørstokker og tar tepper? 
Har dere @Poter og @Raksha noen link til de som dere har? 

Vår kommer seg over de laveste dørstokkene, men ikke de som er litt høyere. Jeg har ikke fått brukt den noe særlig på tepper, kun et lite et som er på badet og der tok den greit.

Vi tok utgangspunkt i denne testen og valgte den som kom på andre plass. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 months later...

Vi har altså stue, peisestue og kjøkken på terskelforskjellige plan. Hvordan vil en robotstøvsuger oppføre seg mtp dette nedover, falle over? :lol: 

Noen som har lengre, fingere type pels som røyter noe vanvittig som har mer tilbakemelding å komme med? :) 

Det hadde vært så innmari kjekt, men leiligheta er tullerusk med terskler og småplan..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, maysofie skrev:

Vi har altså stue, peisestue og kjøkken på terskelforskjellige plan. Hvordan vil en robotstøvsuger oppføre seg mtp dette nedover, falle over? :lol: 

Noen som har lengre, fingere type pels som røyter noe vanvittig som har mer tilbakemelding å komme med? :) 

Det hadde vært så innmari kjekt, men leiligheta er tullerusk med terskler og småplan..

Jeg har en Neato d85 og er veldig fornøyd. Har vel hatt den nermere et år etter hvert. Nå bruker jeg den i kjelleren, men har brukt den i 2.etg og den går ikke utfor trappper. Den KAN sette seg fast i dørkarmer, men følger med magnetbånd du kan legge der som stopper den. Tar pels bra på tepper uten lugg også. I alle fall Nemi sin pels.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Dere som er fornøyde, hvilke modeller har dere? :)

Vi er på jakt etter robotstøvsuger til svigermor som har vært i en ulykke og er litt mindre mobil enn ellers. Hun har ikke hund, men ønsker en som går greit over dørstokker.  Budsjett ca 3-4000. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...