Gå til innhold
Hundesonen.no

Når er det best å hente valp?


Pablo
 Share

Recommended Posts

Hei! 

Etter maaaange års venting og grubling skal jeg endelig få en valp. Den blir 8 uker 17.oktober. Jeg har selvfølgelig veldig lyst til å hente den med en gang den blir 8 uker, men problemet blir da at jeg bare får en hel dag med den får jeg må tilbake til skolen (og da vil moren min ta seg av den de timene jeg er borte). Er det da lurt å vente til den påfølgende fredagen slik at jeg får hele helgen med den? Og vil det eventuelt ha noe særlig å si i forhold til sosialisering om jeg henter den da?

Ellers blir dette min første valp, så kom gjerne med generelle tips! :D Lurer også på om det er noe særlig vits i å kjøpe sele til valpen, i og med at den vokser så fort (og bånd er lettere å regulere)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig hadde ventet til fredag for å få helgen sammen med valpen, du taper ikke noe på å vente noen dager ekstra. Men det er bare en personlig preferanse, så lenge du har noen til å være sammen med valpen så spiller det jo ingen rolle slik sett.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
On 3 November 2015 at 01:51:43, KatrineogGutane said:

Gratulera så mykje med et sjarmtroll til å kose deg med i mange år forhåpentlegvis. :)
Korleis går det? Vis oss gjerne bilde av sjarmtrollet. :ahappy:

Takk! Jeg har nå hatt han i litt over to uker, og han er en herlig liten pelsball! Han sjarmerer alle han møter i senk :wub: Foreløpig går det ganske bra, men merker det må trenes litt på innkalling, det er jo så mye morsomt ute! Stakkar lillegutt har sannsynligvis fått ørebetennelse, stakkar, så bærer nok en tur til dyrlegen snart :|image.thumb.jpeg.5eac74b88315bccb6f0776aimage.thumb.jpeg.e4f62ec6df70b2dd5380e3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...