Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå Oktober


Tekopp
 Share

Recommended Posts

Tusen takk akkurat noe sånt jeg lette etter.

 

Idag er kroppen slem, teite kropp. Så jeg kan enten drite i den. Slite ut bikkja, håper den klarer det og ikke blir mer syk. Eller har hviledag i dag, prøve å slite ut bikkja før jeg skal på stevne. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Kjapt innpå - huset er solgt! Helgegjesten kom akkurat inn døra, rett etter at jeg og megler avsluttet handelen, så mer info senere. Det ble til under takst, med bare en som bød, men vi fikk halt litt

Nå er jeg himla glad!  Minien min har ikke PL på den måten som ble mistenkt. Hun har vært hos vet. høgskolen i hele dag, og konklusjonen er; korsbåndsskade på venstre bakbein som gjør at kneskåla luks

Mel. Nøtteliten Her på Hundesonen har vi det så bra Vi kan være sure eller vi kan være glad Vi krangler litt og klemmer litt og synger på en trall Ser på bildene av hundene og sier dill og dall Men nå

Posted Images

Klarte å forsove oss idag. Våknet klokka 8, så dablir det hjemmedag på meg idag. Forelesning fra 08-10 idag, så jeg hadde ikke nådd inn til byen i tide uansett.

Sto opp og gikk inn, også får jeg plutselig se nabokatten. Han må ha komme inn vinduet på rommet, for så gått inn i stua når jeg var på do inatt. Husker jeg "snublet" i en katt, men jeg regner bare med det var en av våre, siden de også var inne. Så da har nok Bob hatt det kjekt inatt, med lekebesøk inne :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AN skulle jeg ønske at folk lærte å lese, tenke sjøl og sjekke kildene sine før de posta all slags drit på sosiale medier. Nei, man kan ikke få 97.000 kr fra NAV i måneden, samme hvor mange stønader du har fylt ut. Det burde være åpenbart for de fleste. Når artikkelen er trykket i en såkalt satirisk avis, burde det være selvsagt at dette ikke er fakta,og det blir bare for teit om man kjenner noen som får nesten like mange penger - og det er en annen ting, hvis folk veit at andre snyter til seg penger de ikke skal ha, så burde de kanskje anmelde det, fremfor å spy ut edder og galle om det på internett. 

:gaah: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De heter Kammerkoret Collegium Vocale... og jeg tror muligens de har litt ambisjoner, men jeg aner ikke hvilken klasse de stiller i :) 

Ikke i vår klasse :D De er jaggu ambisiøse også, de har meldt seg på i to klasser. Vi falt ned på bare en, følte det var mer enn nok å forberede seg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke i vår klasse :D De er jaggu ambisiøse også, de har meldt seg på i to klasser. Vi falt ned på bare en, følte det var mer enn nok å forberede seg til.

Hehehee, det er vel greit å kjenne sine egne begrensninger ja... jeg aner jo ingenting om dette koret, men har inntrykk av at de er litt ambisiøse og seriøse ja :). Men uansett ambisjoner, så får dere helt sikkert en super helg! Det er jo moro å synge i kor :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg lei av å vente, og lurer på om det er noen her som vet hvilken mailadresse man bruker når man skal kontakte NKK ang registrering av rally-titler?
Tre uker siden jeg sendte inn søknad og sendte samtidig mail, men ikke fått bekreftelse på at mail er mottatt en gang...

Utålmodig? Jeg? Næh:innocent:

Blir det registrert før resultatene er registrert da? Hverken Steinkjer eller Trondheims-resultatene ligger hos oss :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn tenkte jeg også, inntil jeg plutselig hørte ulldamer på vegen utenfor hjemme her om dagen. To stk som bare spankulerte med den største selfølge inn på jordet mitt og la seg til der... Alle de andre er henta inn da, men disse to damene tror jeg noen har glemt :)

 

Haha ja, det kan selvsagt skje enda. Eller at de kommer seg ut av innmark. Men jeg er vill og gal til å ta sjansen likevel etter mørkets frembrudd og leggetid for Tass. :shifty:

 

Det snør, det snør, tiddelibom. Bare teit bløt snø som ikke legger seg uansett, så ikke noe fint med snø  helt enda. Spesielt ikke siden jeg har en date med kaninbur og div ute. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Nå er jeg lei av å vente, og lurer på om det er noen her som vet hvilken mailadresse man bruker når man skal kontakte NKK ang registrering av rally-titler?
Tre uker siden jeg sendte inn søknad og sendte samtidig mail, men ikke fått bekreftelse på at mail er mottatt en gang...

Utålmodig? Jeg? Næh:innocent:

Alle resultater må være registrert før tittel godkjennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men kan du ikke bare se på lønnsslippen din og se hvor mye du har fått i lønn i år og sammenligne med grensen? Den var på 127 000kr da jeg sjekket noen år tilbake i alle fall :)

Jo, jeg ser jo på den og vet hvor langt unna jeg er grensen. Problemet er jo at jeg ikke klarer å si nei til jobb og nå nærmer jeg meg veldig, spesielt med den nye lønnen jeg kommer til å ha fremover. Så jeg må klare å si stopp til jobben til tross for at de er i en trang situasjon og trenger mye hjelp. Jeg klarer ikke si nei..... jeg vet ikke hvordan jeg skal klare å si nei... arbeidsmoralen tar knekken på samvittigheten min.

 

@Raksha ååååå, jeg også vil ha snø!!!! :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skryt og klapp på skulderen av sjefen i dag :P Da har jeg i alle fall bevist at de dreit seg ut ved å ikke tilby meg den stillingen i utganspunktet, som jeg nå vikarierer i for andre liksom :lol:  Jeg håper de kjenner litt på den... Er det lov å være så smålig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha ja, det kan selvsagt skje enda. Eller at de kommer seg ut av innmark. Men jeg er vill og gal til å ta sjansen likevel etter mørkets frembrudd og leggetid for Tass. :shifty:

Hahahaha, jeg gjør jo også det egentlig :D. Jeg bare sjekker jordet her FØR jeg slipper ut hundene fortsatt. Nå var de ikke der i går, så jeg håper på at bonden har fanget dem nå da. Tror muligens de ble jaget ut av skogen pga jakta. 

Skryt og klapp på skulderen av sjefen i dag :P Da har jeg i alle fall bevist at de dreit seg ut ved å ikke tilby meg den stillingen i utganspunktet, som jeg nå vikarierer i for andre liksom :lol:  Jeg håper de kjenner litt på den... Er det lov å være så smålig?

Det er lov :D. Helt innafor :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skryt og klapp på skulderen av sjefen i dag :P Da har jeg i alle fall bevist at de dreit seg ut ved å ikke tilby meg den stillingen i utganspunktet, som jeg nå vikarierer i for andre liksom :lol:  Jeg håper de kjenner litt på den... Er det lov å være så smålig?

la blengdallan på Oslo vest være bedre enn de andre ved å ikke være smålig, og kos deg med småligheten din du :aww: :teehe: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men hender selvsagt at alle kommer, eller noen tar kjeft på andre personlig av en eller annen grunn. Men jeg setter jo ned en og en matskål og sier navnet, i random rekkefølge med random skål, og alle tre kan "navnet sitt - vente" og så kan jeg be en gå ut mens de to andre venter.

Dæven - hundene mine høres brått lydige ut. :o Det må være en feil. :lol: 

:lol: de er sikkert lydigere enn du selv tror! 

Nei, de heter begge Zelda og Linda :lol: Eneste gangene de virker å skjønne hvem jeg adresserer til, er hvis den ene har gjort noe som de åpenbart skjønner ikke er greit. Linda ble fryktelig skamfull da jeg brummet "næmmen duuuuu" etter at hun hadde revet do-søpla utover stua, mens Zelda var sitt vanlige, fornøyde jeg! 

:lol: Bra de skjønner det når det kommer til "kjeft" iallefall, kjedelig om begge skulle tatt det personlig :P

Haha, Linus er en sånn type som tror at han heter alt og at man alltid snakker til han. :P Er vi på tur med andre hunder heter han gjerne Dennis, Mila, etc (mens Dennis og Mila heter visst ingenting i følge dem selv)... Litt morsomt, men det kan være frustrerende - spesielt om man er rundt folk som er bruker streng/mørk stemme for å få fokus fra sin bikkje, Linus dør litt på seg av sånt. Aner ikke om det går an å gjøre noe med.. :)

Casper tror bare han heter alt når jeg snakker til ham, han skjønner det om eierne til andre hunder snakker til hundene sine, da bryr han seg ikke. Men det er visst veeeldig vanskelig for ham når jeg snakker til andre hunder :P

Jepp, Asti tar alt svært personlig. ALT! Ros, mat, kjeft og innkalling. Alt gjelder han, han kan hete akkurat det jeg vil han :wub: Særlig Nix, så Nix gå å tiss betyr at man går å tisser da. Nix kom hit, betyr at Asti kommer først. And so on. Det verste er når Nix får kjeft (noe som utrolig nok skjer relativt ofte) Hun har det med å tro at "her" gjelder bare i tre sekunder, og det gjør det jo ikke, så 2 gangen blir jeg sur og da har Asti gått å trykket på "her" lenge han stakkars. Så må jeg forsikre han om at han er flink og dermed forsvinner drittungen og da blir Asti lei seg igjen. Det er hardt å være Asti, ta alt personlig og i tillegg være en følsom kar :wub: 

I dag skal jeg klippe meg, det tenker jeg dere lurte veldig på!

Asti høres veldig ut som Casper her! Disse gutta er virkelig noen goinger :wub: Oppe og får tilsnakk relativt ofte, iallefall i forhold til Casper, fordi hun er som en katt iblant... kan vel ikke huske sist jeg hevet stemmen til ham. Så da er jeg litt redd for at han tror jeg er streng med ham, noe jeg jo absolutt ikke er, fordi det ikke trengs. Prøver å si navnene deres før kommandoer, Oppe kom, Casper kom, Oppe sitt, Casper sitt, men alt gjelder Casper uansett. Oppe må jeg ofte si ting flere ganger til, så enda Casper allerede har lagt seg så må han reise seg opp og legge seg igjen :lol: Jeg innser iallefall hvor lydig han egentlig er, i det minste. Men to hunder er sannelig ikke bare enkelt :P 

Tror det er et lite snev av sjalusi eller noe inne i bildet og da. Hvis jeg koser med oppe, så kommer han og brøyter seg imellom, og det blir superviktig at han får all oppmerksomheten, smiler og logrer og er verdens blideste lille smisk. Enebarnet! Absolutt ikke noe ressursforvar eller negativ utstråling inne i bildet, de spiser sammen, deler leker, ligger ved siden av hverandre, jeg klapper samtidig osv, men Casper mener visst han har monopol på kos her i huset. 

 

Endret av Lola Pagola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...