Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå Oktober


Tekopp
 Share

Recommended Posts

Har plutselig fått meg ny jobb jeg. :P Overhodet ikke planlagt men dukket opp en søknad på en jobb jeg skikkelig kunne tenke meg, og under 24 timer senere var jeg ansatt. Så da er det tilbake til å jobbe litt i dyrebutikk igjen. Skal fortsette å jobbe på klinikk, og er jo først og fremst veterinærstudent, men gleder meg litt til å være tilbake i dyrebutikk kjenner jeg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Kjapt innpå - huset er solgt! Helgegjesten kom akkurat inn døra, rett etter at jeg og megler avsluttet handelen, så mer info senere. Det ble til under takst, med bare en som bød, men vi fikk halt litt

Nå er jeg himla glad!  Minien min har ikke PL på den måten som ble mistenkt. Hun har vært hos vet. høgskolen i hele dag, og konklusjonen er; korsbåndsskade på venstre bakbein som gjør at kneskåla luks

Mel. Nøtteliten Her på Hundesonen har vi det så bra Vi kan være sure eller vi kan være glad Vi krangler litt og klemmer litt og synger på en trall Ser på bildene av hundene og sier dill og dall Men nå

Posted Images

Jeg trodde man ble kalt inn når det var tid for å gi blod igjen? Nå er det et år siden jeg ga, og har ennå ikke hørt noe? 

Samme skjedde meg når jeg flyttet og skiftet blodbank.. Jeg meldte meg rett og slett opp som blodgiver på nytt og etter den tid har jeg fått beskjed jevnlig :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at det ikke er så innmari seint, men jeg skulle liksom legge meg tidlig for å komme litt ajour med søvn... Og så får jeg ikke sove!! Oppskrift på hvordan man skrur av hjernen mottas med takk, med mindre det kun er bikkjer som kommer med avknapp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at det ikke er så innmari seint, men jeg skulle liksom legge meg tidlig for å komme litt ajour med søvn... Og så får jeg ikke sove!! Oppskrift på hvordan man skrur av hjernen mottas med takk, med mindre det kun er bikkjer som kommer med avknapp...

benzo.. Eller balltre i bakhodet.  

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooh, hvor fant du AHS? Er så spent på denne sesongen, forrige sesong gadd vi aldri se ferdig. Syns ikke den var skummel i det hele tatt, er jo selvsagt mulig den ble det etter at vi slutta å se.

Jeg har det hvertfall på min FOX kanal. Men er usikker på om jeg tør å se, høres så ekkelt og skummelt ut. 

Kanskje ta det opp, så kan jeg bare skru av lyden og spole der det er skummelt:)

Fått hjelp så nå har jeg fått den nye ergometer sykkelen min i hus igjen, lykke:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere med flere hunder, skjønner de når du snakker til den ene men ikke den andre? Casper tror han heter Oppe, og trodde han måtte tisse 5 ganger i hagen, når det var Oppe jeg maste på :P "Oppe, gå tisse" Ok tenker Casper, og løfter pliktoppfyllende på beinet enda en gang. "Oppe, kom!" Casper kommer. 

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg lei av å vente, og lurer på om det er noen her som vet hvilken mailadresse man bruker når man skal kontakte NKK ang registrering av rally-titler?
Tre uker siden jeg sendte inn søknad og sendte samtidig mail, men ikke fått bekreftelse på at mail er mottatt en gang...

Utålmodig? Jeg? Næh:innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere med flere hunder, skjønner de når du snakker til den ene men ikke den andre? Casper tror han heter Oppe, og trodde han måtte tisse 5 ganger i hagen, når det var Oppe jeg maste på :P "Oppe, gå tisse" Ok tenker Casper, og løfter pliktoppfyllende på beinet enda en gang. "Oppe, kom!" Casper kommer. 

Ja, men hender selvsagt at alle kommer, eller noen tar kjeft på andre personlig av en eller annen grunn. Men jeg setter jo ned en og en matskål og sier navnet, i random rekkefølge med random skål, og alle tre kan "navnet sitt - vente" og så kan jeg be en gå ut mens de to andre venter.

Dæven - hundene mine høres brått lydige ut. :o Det må være en feil. :lol: 

Endret av Raksha
  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har plutselig fått meg ny jobb jeg. :P Overhodet ikke planlagt men dukket opp en søknad på en jobb jeg skikkelig kunne tenke meg, og under 24 timer senere var jeg ansatt. Så da er det tilbake til å jobbe litt i dyrebutikk igjen. Skal fortsette å jobbe på klinikk, og er jo først og fremst veterinærstudent, men gleder meg litt til å være tilbake i dyrebutikk kjenner jeg! :D

Grattis med ny jobb! 

 

 

 

 

 

 

 

 

....har jeg druknet mine sorger i en Cider.  Snart på tide å legge seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere med flere hunder, skjønner de når du snakker til den ene men ikke den andre? Casper tror han heter Oppe, og trodde han måtte tisse 5 ganger i hagen, når det var Oppe jeg maste på :P "Oppe, gå tisse" Ok tenker Casper, og løfter pliktoppfyllende på beinet enda en gang. "Oppe, kom!" Casper kommer. 

Nei, de heter begge Zelda og Linda :lol: Eneste gangene de virker å skjønne hvem jeg adresserer til, er hvis den ene har gjort noe som de åpenbart skjønner ikke er greit. Linda ble fryktelig skamfull da jeg brummet "næmmen duuuuu" etter at hun hadde revet do-søpla utover stua, mens Zelda var sitt vanlige, fornøyde jeg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, Linus er en sånn type som tror at han heter alt og at man alltid snakker til han. :P Er vi på tur med andre hunder heter han gjerne Dennis, Mila, etc (mens Dennis og Mila heter visst ingenting i følge dem selv)... Litt morsomt, men det kan være frustrerende - spesielt om man er rundt folk som er bruker streng/mørk stemme for å få fokus fra sin bikkje, Linus dør litt på seg av sånt. Aner ikke om det går an å gjøre noe med.. :)

Endret av ElisabethHH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår tok vi årets siste plenklipp, og idag har jeg vasket & ryddet inn hagemøblene :o 

Vinteren nærmer seg med stormskritt,og jeg gleder meg biiiiittelitt til den dagen jeg står opp,og det er hvitt ute :innocent:

Jeg leste forøvrig på nrk sine nettsider,at det er blodmangel i hele landet, så da tok jeg motet til meg å meldte meg som blodgiver :D

Jeg blir både klam i henda, svimmel og litt uvel ved å ta blodprøver selv, men det kan jeg overleve,for en god sak :D Blir spennende å se om jeg får lov å gi blod,da.

Går på medisiner til vanlig,men håper det ikke ødelegger :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har sine øyeblikk da, disse fjasbikkjene mine. Hadde alle tre løse ute mens jeg ordnet hester og kaniner,  stupmørkt og dårlig hodelykt. Hørte de løp og kosa seg. Men så syntes jeg at jeg hørte feil lyd fra feil retning,  og når jeg lyste mot der jeg mente de skulle være så jeg bare øya til Hottie.  plystra og brått kom det tre stk pilende :wub: de var akkurat der de skulle være. 

Nevnte jeg at jeg digger at sauene er henta ned og inn på innmark? Veldig godt å kunne slippe dem igjen :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår tok vi årets siste plenklipp, og idag har jeg vasket & ryddet inn hagemøblene :o 

Vinteren nærmer seg med stormskritt,og jeg gleder meg biiiiittelitt til den dagen jeg står opp,og det er hvitt ute :innocent:

Jeg leste forøvrig på nrk sine nettsider,at det er blodmangel i hele landet, så da tok jeg motet til meg å meldte meg som blodgiver :D

Jeg blir både klam i henda, svimmel og litt uvel ved å ta blodprøver selv, men det kan jeg overleve,for en god sak :D Blir spennende å se om jeg får lov å gi blod,da.

Går på medisiner til vanlig,men håper det ikke ødelegger :) 

Jeg begynte å gi blod i vår. Selv om jeg syns nåler er pyton så går det sånn tålelig greit :)

Misunner deg skimulighetene til vinteren! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lest korrektur på nettannonse og prospekt. Det er helt sjukt å se bildene, for det er ikke slik jeg er vant til å se heimen - kanskje fordi alt står i kasser i kjelleren og jeg vanligvis aldri har det helt ryddig i alle rom samtidig :D

Nå sove, i morgen bærer det til kor-NM. Må bare pakke kofferten i morgen, og handle inn mat til hundevakta. Tror jeg skal ta dusj, shave og neglelakk på hotellrommet når vi kommer opp, så kan jeg sove litt lenger i stedet. Søvn er ikke dumt.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men det forandret seg jo raskt!! Haha, en bekymring jeg ikke trengte å ha...

Gikk nettopp ganske mye opp i lønn så derfor kan dette være farlig, men jeg visste jo ikke at jeg kom til å gjøre det i sommer... HR-sjefen har rykte på seg på å bruke flere år på å etterbetale lønn, så ser ut som jeg har flaks. Jeg har tatt fri nesten hele Desember i håp om at jeg skal gå klar! Har selvfølgelig også lyst på juleferie og eksamenslesingsro...

men kan du ikke bare se på lønnsslippen din og se hvor mye du har fått i lønn i år og sammenligne med grensen? Den var på 127 000kr da jeg sjekket noen år tilbake i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nevnte jeg at jeg digger at sauene er henta ned og inn på innmark? Veldig godt å kunne slippe dem igjen :)

Sånn tenkte jeg også, inntil jeg plutselig hørte ulldamer på vegen utenfor hjemme her om dagen. To stk som bare spankulerte med den største selfølge inn på jordet mitt og la seg til der... Alle de andre er henta inn da, men disse to damene tror jeg noen har glemt :)

Nå sove, i morgen bærer det til kor-NM. Må bare pakke kofferten i morgen, og handle inn mat til hundevakta. Tror jeg skal ta dusj, shave og neglelakk på hotellrommet når vi kommer opp, så kan jeg sove litt lenger i stedet. Søvn er ikke dumt.

Ei i styret i klubben skal også oppover - de har DEN feite bussen med bilde av hele koret uten på og greier :). Jeg tror muligens de sikter høyt :D

La ut en annonse på en sånn salgsside på FB - og bare 5 min etterpå hadde jeg minst tre kjøpere på utemøblementet mitt (som har stått inne siden jeg kjøpte det). Muuulig jeg priset det litt lavt *ler*. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere med flere hunder, skjønner de når du snakker til den ene men ikke den andre? Casper tror han heter Oppe, og trodde han måtte tisse 5 ganger i hagen, når det var Oppe jeg maste på :P "Oppe, gå tisse" Ok tenker Casper, og løfter pliktoppfyllende på beinet enda en gang. "Oppe, kom!" Casper kommer. 

Jepp, Asti tar alt svært personlig. ALT! Ros, mat, kjeft og innkalling. Alt gjelder han, han kan hete akkurat det jeg vil han :wub: Særlig Nix, så Nix gå å tiss betyr at man går å tisser da. Nix kom hit, betyr at Asti kommer først. And so on. Det verste er når Nix får kjeft (noe som utrolig nok skjer relativt ofte) Hun har det med å tro at "her" gjelder bare i tre sekunder, og det gjør det jo ikke, så 2 gangen blir jeg sur og da har Asti gått å trykket på "her" lenge han stakkars. Så må jeg forsikre han om at han er flink og dermed forsvinner drittungen og da blir Asti lei seg igjen. Det er hardt å være Asti, ta alt personlig og i tillegg være en følsom kar :wub: 

I dag skal jeg klippe meg, det tenker jeg dere lurte veldig på!

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei i styret i klubben skal også oppover - de har DEN feite bussen med bilde av hele koret uten på og greier :). Jeg tror muligens de sikter høyt :D

Uæææh, det hørtes profesjonelt ut! Vet du hva de heter/hvilken klasse de stiller i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uæææh, det hørtes profesjonelt ut! Vet du hva de heter/hvilken klasse de stiller i?

De heter Kammerkoret Collegium Vocale... og jeg tror muligens de har litt ambisjoner, men jeg aner ikke hvilken klasse de stiller i :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...