Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå Oktober


Tekopp
 Share

Recommended Posts

Tilgang på kontaktene dine på mobilen din og finner folk derfra.....?

Jeg trodde ikke jeg hadde synca fon og FB, men det kan hende jeg har gjort det. Det er i hvert fall en rimelig forklaring som gir meg litt mindre paranoide følelser.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Kjapt innpå - huset er solgt! Helgegjesten kom akkurat inn døra, rett etter at jeg og megler avsluttet handelen, så mer info senere. Det ble til under takst, med bare en som bød, men vi fikk halt litt

Nå er jeg himla glad!  Minien min har ikke PL på den måten som ble mistenkt. Hun har vært hos vet. høgskolen i hele dag, og konklusjonen er; korsbåndsskade på venstre bakbein som gjør at kneskåla luks

Mel. Nøtteliten Her på Hundesonen har vi det så bra Vi kan være sure eller vi kan være glad Vi krangler litt og klemmer litt og synger på en trall Ser på bildene av hundene og sier dill og dall Men nå

Posted Images

Jeg trodde ikke jeg hadde synca fon og FB, men det kan hende jeg har gjort det. Det er i hvert fall en rimelig forklaring som gir meg litt mindre paranoide følelser.

Trenger ikke synce, nok å trykke på "godta" og bruke appen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaa! Vi har jo en del felles venner, men veldig rart at du skal begynne å dukke opp nå. Aldri gjort det før :P 
 
Jeg måtte snoke litt på fb, og du ser veldig, veldig, veldig kjent ut, uten at jeg klarer å komme på hvorfor du ser kjent ut :ninja:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ferie. Idag har jeg gått 11km med @mirai. Så spiste vi bursdagskake. så har jeg testet kjøttkvernen til kenwooden min og lagde lammekjøttdeig av fårikålkjøtt. Så ble det et glass rødvin til strikketøyet. Nå er det natta!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er gjesterommet klart for fotografering i morgen, og jeg jobber for harde livet med kontoret - også kjent som roterommet... På soverommet gjenstår bare å re opp senga, men sengetøyet er til vask. I gangen må jeg fjerne en diger kasse med gamle aviser til @JeanetteH, men jeg tenker at jeg kanskje ikke skal tutle over til henne med den nå, og heller gjemme den :P

Paracet og Red Bull; ankelbruddet liker ikke at jeg går så mye i trapper disse dagene. Gardintrapp er av en eller annen grunn verst. Kanskje fordi det er kombinert med å stå på tå, strekke seg i rare posisjoner, legge vekta på feil bein for å strekke seg med hammer eller pensel eller hva jeg nå gjør. Jeg er altså så stiv og støl som jeg ikke har vært på leeeeenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sitter en her med en lys våken baby. Klokka er 01 og jeg skal opp kl 0530. Viktig møte på jobben i morgen så det passer jo bra. Ja ja. 

Føler med deg! Håper du får deg litt søvn!

Jeg sitter også oppe med våken baby, men vi kan sove så lenge vi (les han) vil. Jeg er skikkelig trøtt, vi er inne i en periode hvor jeg har større søvnbehov enn han. Upraktisk løsning i grunn.. :yawn: 

Det går utrolig mye bra på tv midt på natta på hverdager, så da er det iallefall noe å ta seg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er kontoret tømt, men jeg har gått tom for passende lagringsplass i kjelleren til esker, så de er bare flyttet til stua hittil. Men bare jeg får redd opp senga mi, så er jeg ferdig med andreetasje. Det vil si, det mangler støvsuging - som jeg forskåner naboene for nå - og å sveive over med en våt klut på gulvene. Med to røytehunder i hus er det uansett optimistisk å gjøre nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argh, jeg får jo ikke kastet papir og søppel, når spannene ute er fulle - jeg har tittet hos naborekkene også, og det er like fullt der. Det er vel tømmedag senere i dag. Jeg får lagre det i bilen så lenge.

Jeg har egentlig bare igjen entreen og stua, og da primært ting jeg ikke vet hvordan jeg skal pakke fordi det er for stort, eller ting jeg ikke vil pakke helt bort fordi jeg trenger det hver dag.

Jo, også glemte jeg at jeg må rydde ute når det blir lyst. Det står en rockyvogn, et hoppehinder og et booster bath ute. Det er vel sånt som skal vekk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argh, jeg får jo ikke kastet papir og søppel, når spannene ute er fulle - jeg har tittet hos naborekkene også, og det er like fullt der. Det er vel tømmedag senere i dag. Jeg får lagre det i bilen så lenge.

Jeg har egentlig bare igjen entreen og stua, og da primært ting jeg ikke vet hvordan jeg skal pakke fordi det er for stort, eller ting jeg ikke vil pakke helt bort fordi jeg trenger det hver dag.

Jo, også glemte jeg at jeg må rydde ute når det blir lyst. Det står en rockyvogn, et hoppehinder og et booster bath ute. Det er vel sånt som skal vekk...

Altså, hvis det ikke er for mange ting, så venter fotografen mens du flytter vekk det akkurat mens bildet tas. Så har du frem til visning med å finne en endelig plass til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AN stusser jeg over at tørrforpakka sier at pelsen skal ha "1 4/8" kopp om dagen. Hvorfor sier man ikke bare "1 1/2"?

Du bruker RC sant?

Og det er så enkelt at målingsbegeret er delt inn i 8 deler pr kopp.. For at det skal være enklere å måle opp hvis hunden skal ha mer eller mindre enn slike enkle mål som 1/2 ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lite som skjer her da???

Bortsett fra SFX som har vært særs aktiv, når hører om alt du gjør, så håper jeg at jeg aldri skal selge..

Ny grå høstdag, og er kom forkjølelsen drivende. Tilogmed Prima virker litt daff, da blir det hviledag på oss. Får lese den siste boken til Anne Holt. Som igjen minner meg om Tusvik og Tønne, hvor hun ene tissa på seg. Som minner meg på at det er deilig å ikke ha dyr som tisser inne, som minner meg på at jeg burde lufte dyret, og irriterer meg over at hun ikke vil gå på do i hagen. Hagen minner meg om Carl i Hagen, og han igjen minner meg om Trump( som i mine øyne er en farlig mann), og igjen minner meg om den siste boka i Fifty shades of Grey som ligger på baderommet( den er virkelig dårlig) dårlig minner meg om min venninne som ligger syk, syk minner meg om at jeg er syk....... og sånn går dagene!!

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Du bruker RC sant?

 

Og det er så enkelt at målingsbegeret er delt inn i 8 deler pr kopp.. For at det skal være enklere å måle opp hvis hunden skal ha mer eller mindre enn slike enkle mål som 1/2 ;)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

takk :) Da slipper jeg å lure på det resten av dagen. 

Ble RC til frokost for frøkna siden jeg glemte å legge V&H til tining i går. 

Åkke som, syns jeg koppmål og sånt er fryktelig frusterende. Har lagd litt for mye mat fra amerikanske/engelske oppskrifter til å ikke bli frustrert over ounces, kopper og alle mulige merkelige måleenheter. Hvorfor kan ikke alle bare bruke det enkle og konsise metriske systemet. Og celcius...

(men så digger jeg kjøkkenvekta mi og eier et latterlig antall av målebånd, så...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk [emoji4] Da slipper jeg å lure på det resten av dagen. 

Ble RC til frokost for frøkna siden jeg glemte å legge V&H til tining i går. 

Åkke som, syns jeg koppmål og sånt er fryktelig frusterende. Har lagd litt for mye mat fra amerikanske/engelske oppskrifter til å ikke bli frustrert over ounces, kopper og alle mulige merkelige måleenheter. Hvorfor kan ikke alle bare bruke det enkle og konsise metriske systemet. Og celcius...

(men så digger jeg kjøkkenvekta mi og eier et latterlig antall av målebånd, så...)

Haha jeg er helt enig! Men RC er veldig greit å lenge man har målebegeret :)

Men sånn ellers; så synes jeg st hvis de ikke kan bruke vanlige mål, så kan de bare la være :lol:

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring til folk og hunder!

AN er jeg på jobb, men dataen min (3 år gammel arvelaptop) nekter å skru seg på. Alt den gjør er å synge til meg. Jaja, ser ut som jeg får meg en tur til IT-avdelingen og bestilt meg ny pc, og hurra for lagring på eksterne servere og ikke lokalt på harddisken. Tar turen etter lunsj, først blir det møter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring til folk og hunder!

 

AN er jeg på jobb, men dataen min (3 år gammel arvelaptop) nekter å skru seg på. Alt den gjør er å synge til meg. Jaja, ser ut som jeg får meg en tur til IT-avdelingen og bestilt meg ny pc, og hurra for lagring på eksterne servere og ikke lokalt på harddisken. Tar turen etter lunsj, først blir det møter...

Og det minnet meg på at jeg må sjekke hva jeg har lagret på harddisken, for jeg får forhåpentligvis ny laptop før helgen. Min 4,5år gamle laptop sørger for mange ufrivillige ventepauser i løpet av dagen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det minnet meg på at jeg må sjekke hva jeg har lagret på harddisken, for jeg får forhåpentligvis ny laptop før helgen. Min 4,5år gamle laptop sørger for mange ufrivillige ventepauser i løpet av dagen..

Få det opp i skyen asap!

Kontorsjefen var veldig behjelpelig med å skaffe pc. Jeg hadde argumentene klar, men han sa bare "jaja, pc må du ha, det er jo pennen vår", og ferdig med det. Sånt liker vi. :)

Sent fra min SM-G900F via Tapatalk

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...