Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå Oktober


Tekopp
 Share

Recommended Posts

Liker ikke når telefonen ringer og det er et ulagret nummer. Jeg tok den ikke, måtte google først. Ble ikke så mye klokere av det, kom opp et ukjent navn i nærområdet her. Så ble jeg så nysgjerrig at jeg ringte opp igjen, men ingen tok den. Så nå angrer jeg meg, fordi nå har han et ubesvart anrop på mobilen sin, og kommer kanskje til å ringe opp igjen. Så da må jeg gjennomleve telefonangsten på nytt :lol: håper det var feil nummer, da ringer han vel ikke opp igjen. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Kjapt innpå - huset er solgt! Helgegjesten kom akkurat inn døra, rett etter at jeg og megler avsluttet handelen, så mer info senere. Det ble til under takst, med bare en som bød, men vi fikk halt litt

Nå er jeg himla glad!  Minien min har ikke PL på den måten som ble mistenkt. Hun har vært hos vet. høgskolen i hele dag, og konklusjonen er; korsbåndsskade på venstre bakbein som gjør at kneskåla luks

Mel. Nøtteliten Her på Hundesonen har vi det så bra Vi kan være sure eller vi kan være glad Vi krangler litt og klemmer litt og synger på en trall Ser på bildene av hundene og sier dill og dall Men nå

Posted Images

Liker ikke når telefonen ringer og det er et ulagret nummer. Jeg tok den ikke, måtte google først. Ble ikke så mye klokere av det, kom opp et ukjent navn i nærområdet her. Så ble jeg så nysgjerrig at jeg ringte opp igjen, men ingen tok den. Så nå angrer jeg meg, fordi nå har han et ubesvart anrop på mobilen sin, og kommer kanskje til å ringe opp igjen. Så da må jeg gjennomleve telefonangsten på nytt :lol: håper det var feil nummer, da ringer han vel ikke opp igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg akkurat bestått praktisk eksamen i sykepleieprosedyrer. Og fy så ***** nervøs jeg var! Ei i klassa så jeg var nervøs, så hun mente jeg trengte en klem, men da ble jeg så rørt at jeg nesten begynte å gråte :lol: 

Jeg hater muntlige eksamener, men dette er verre, her er det muntlig OG praktisk, absolutt verste situasjonen man kan sette meg i. Hjelper ikke at det er lett å stryke heller :lol:

Alle var like nervøse da, ikke bare meg :P Men det hjalp ikke å sitte to og en halv time på toget i dag tidlig å tenke på alt jeg var redd for å få. Fikk heldigvis den enkleste oppgava og slapp alt jeg var livredd for :lol: 

Gratulerer! Hva måtte du gjøre? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Hva måtte du gjøre? [emoji4]

Jeg hadde superflaks og måtte bare måle blodtrykk og puls, så jeg slapp å tenke noe særlig hygiene, slapp å finne masse utstyr og slapp skyllerommet, min store skrekk [emoji14] Men var jo så nervøs at jeg gjorde noen elementære (men ikke alvorlige) feil. Ei etter meg bestod ikke fordi papiret/pakningen til de sterile hanskene kom over/borti det sterile skiftesettet. Så lett å gjøre feil på det når man er stressa selv om man kan prosedyren :/ Glad jeg bestod, for hundepasseren min passet bare hundene til i formiddag, og i morgen er konten [emoji14]

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Sitte på fingrene, sitte på fingrene, sitte veldig hardt på fingrene*Tiltenkt mot årsskiftet eller er muligheten bare for år 2016 eller 2017? :fear:

Sånn at det blir til at jeg må ta det meste av ferie 2017. 2016 er valpefritt år :) forhåpentligvis så løpet hun så det passet med valper våren 2017. Ellers blir det som dette kullet: parres sommer løpet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjem fra jobb, turet hund og nå på kurs etter ca fem min i sofaen... Også var jeg dum nok til å fore dyret. Sånn er det når man går på autopilot. 

Jeg har også klart å melde meg på kurs i vinter som krever at jeg kjører ca 45 min hver vei en gang i uka og rekker det akkurat med et skrik etter jobb... jaja hundegalskapen lenge leve :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Jeg har vaska hus hos mamsen, tura hunder, og skrevet på oppgaven min.

Det er enda nesten to måneder til den skal leveres, og jeg er svært godt i gang.

Nå skal jeg ut å trene litt med Bizi, og satser på at Timmy ikke gidder være med ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer jeg på hva slags spionasje facebook driver med. Nå dukker blandt annet @Annik @SoppenCamilla og @Wachita opp som venneforslag emoji14.png

Jeg ble oppriktig skremt her om dagen, da Facebook foreslo spesialisten jeg går til som venn - vi har ingen felles venner, vanker ikke i samme miljø, jeg har aldri googlet navnet til vedkommende eller brukt det i noen som helst sammenheng, og vi har ingenting felles utover at vi sees hver fjortende dag i en profesjonell setting. Hvordan i helhvete vet FB det???

Nå er jeg så utkjørt at jeg har passert sliten, og har nådd et helt nytt nivå. Og må løpe på korøvelse. Jeg tror jeg må døgne i natt for å komme i mål, for det er ekte kaos her, helt umulig å ta bilder i et eneste rom. Sånn går det når ting tar lenger tid enn forventet og batterikapasiteten ikke er så høy som ønsket. Jeg har blant annet slåss med en gressklipper, en panelovn og en dør i dag. Men, må jeg så må jeg, det er bare å kjøre på. De har Red Bull og Battery på butikken etterpå. Det verste er at jeg har grisevondt i føttene, og da er det ekstra moro å bære ting fra andre etasje til lagring i kjelleren. Dagens syt og stønn, noe må det jo alltids være :D Mon tro hvor jeg har ryddet på plass smertestillende... Det er noe drit å rydde, så en ikke finner ting igjen :(

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble oppriktig skremt her om dagen, da Facebook foreslo spesialisten jeg går til som venn - vi har ingen felles venner, vanker ikke i samme miljø, jeg har aldri googlet navnet til vedkommende eller brukt det i noen som helst sammenheng, og vi har ingenting felles utover at vi sees hver fjortende dag i en profesjonell setting. Hvordan i helhvete vet FB det???

Nå er jeg så utkjørt at jeg har passert sliten, og har nådd et helt nytt nivå. Og må løpe på korøvelse. Jeg tror jeg må døgne i natt for å komme i mål, for det er ekte kaos her, helt umulig å ta bilder i et eneste rom. Sånn går det når ting tar lenger tid enn forventet og batterikapasiteten ikke er så høy som ønsket. Jeg har blant annet slåss med en gressklipper, en panelovn og en dør i dag. Men, må jeg så må jeg, det er bare å kjøre på. De har Red Bull og Battery på butikken etterpå. Det verste er at jeg har grisevondt i føttene, og da er det ekstra moro å bære ting fra andre etasje til lagring i kjelleren. Dagens syt og stønn, noe må det jo alltids være [emoji3] Mon tro hvor jeg har ryddet på plass smertestillende... Det er noe drit å rydde, så en ikke finner ting igjen [emoji20]

Tilgang på kontaktene dine på mobilen din og finner folk derfra.....?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Tilgang på kontaktene dine på mobilen din og finner folk derfra.....?

Krysser man ikke av for at det er ok at facebook bruker alt av innholdet på telefonen din med en gang man installerer appen?

Tror den bruker posisjonsdata også, så i teorien kan den hente ut info fra det også.

Helt greit å bli paranoid over facebook i min verden forøvrig, med tanke på all infoen de har om folk. Samme med google.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får også opp venneforslag som er folk jeg vet hvem er, men ikke har noen som helst forbindelse med overhodet. Og telefonen min og facebook har ingenting med hverandre å gjøre. Ikke har de folka noe med telefonen min å gjøre heller :P Kan det være at det kommer opp folk som har vært inne på profilen min? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får også opp venneforslag som er folk jeg vet hvem er, men ikke har noen som helst forbindelse med overhodet. Og telefonen min og facebook har ingenting med hverandre å gjøre. Ikke har de folka noe med telefonen min å gjøre heller :P Kan det være at det kommer opp folk som har vært inne på profilen min? 

Ja. Det gjør det nok. Jeg får stadig vekk opp folk fra tinder på Facebook. De har sikkert snoket litt og en stund etter får jeg opp forslag om "legg til venn" 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Haha. Kjøpte nytt tyggebein til Biz for et par uker siden.

Hun har ignorert det, og har latet som at hun ikke ser det hele tiden, og alle mine forsøk på å få henne til å ta seg en smak, har ikke ført til noe annet enn at hun har snudd rumpa til og gått.

De siste par dagene har hun begynt å løpe rundt med beinet i munnen, men har ikke rørt det utover å frakte det rundt.

I går kveld begynte hun så smått å smake litt på det.

I dag er dette beinet hun har ignorert i to uker det mest interessante i hele verden, og hun er meget ivrig i gang med å tygge på det.Søta!:)

Endret av Klematis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AN har vi funnet ut at gubben slett ikke har kontaktallergi mot hund. Han har noe som heter pompholyx, en tilbakevendende hudsykdom det er vanlig å forveksle med eksem/allergi. Vi hadde ikke trengt å levere tilbake valpen... Han er fortsatt til salgs, men vi har brukt pengene vi fikk igjen til å betale gjeld. Vi klarer ikke finne 13k nå. Hjelper ikke at oppdretter legger ut herlige valpebilder på facebook :no:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AN har vi funnet ut at gubben slett ikke har kontaktallergi mot hund. Han har noe som heter pompholyx, en tilbakevendende hudsykdom det er vanlig å forveksle med eksem/allergi. Vi hadde ikke trengt å levere tilbake valpen... Han er fortsatt til salgs, men vi har brukt pengene vi fikk igjen til å betale gjeld. Vi klarer ikke finne 13k nå. Hjelper ikke at oppdretter legger ut herlige valpebilder på facebook :no:

:hug: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble oppriktig skremt her om dagen, da Facebook foreslo spesialisten jeg går til som venn - vi har ingen felles venner, vanker ikke i samme miljø, jeg har aldri googlet navnet til vedkommende eller brukt det i noen som helst sammenheng, og vi har ingenting felles utover at vi sees hver fjortende dag i en profesjonell setting. Hvordan i helhvete vet FB det???

:ninja:

Facebook kan være skummel noen ganger :lol:

jaa! Vi har jo en del felles venner, men veldig rart at du skal begynne å dukke opp nå. Aldri gjort det før :P 

AN har vi funnet ut at gubben slett ikke har kontaktallergi mot hund. Han har noe som heter pompholyx, en tilbakevendende hudsykdom det er vanlig å forveksle med eksem/allergi. Vi hadde ikke trengt å levere tilbake valpen... Han er fortsatt til salgs, men vi har brukt pengene vi fikk igjen til å betale gjeld. Vi klarer ikke finne 13k nå. Hjelper ikke at oppdretter legger ut herlige valpebilder på facebook :no:

:hug: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AN har vi funnet ut at gubben slett ikke har kontaktallergi mot hund. Han har noe som heter pompholyx, en tilbakevendende hudsykdom det er vanlig å forveksle med eksem/allergi. Vi hadde ikke trengt å levere tilbake valpen... Han er fortsatt til salgs, men vi har brukt pengene vi fikk igjen til å betale gjeld. Vi klarer ikke finne 13k nå. Hjelper ikke at oppdretter legger ut herlige valpebilder på facebook :no:

Åååh ingen mulighet for delbetaling? :hug: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke når telefonen ringer og det er et ulagret nummer. Jeg tok den ikke, måtte google først. Ble ikke så mye klokere av det, kom opp et ukjent navn i nærområdet her. Så ble jeg så nysgjerrig at jeg ringte opp igjen, men ingen tok den. Så nå angrer jeg meg, fordi nå har han et ubesvart anrop på mobilen sin, og kommer kanskje til å ringe opp igjen. Så da må jeg gjennomleve telefonangsten på nytt :lol: håper det var feil nummer, da ringer han vel ikke opp igjen. 

Akkurat det skjedde meg i dag også! Sjekket opp nummeret, så var det tydeligvis en ung prest i nabokommunen :huh: Nysgjerrig på hvorfor han ringte (feil nummer?), men det får jeg vel ikke vite med mindre han ringer opp igjen, for jeg ringer aldri tilbake. Er det viktig så ringer folk igjen, er mitt motto :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...