Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå Oktober


Tekopp
 Share

Recommended Posts

29 minutter siden, laikamor skrev:

Jeg så det; håper ikke Bob blir borte så lenge da! Sikkert godt å få han hjem igjen etter så lenge kan jeg tenke :)

Veldig godt å få han hjem, vi har visst at han har vært ok da, hvertfall med gjevne mellomrom, for han har ganske stort territorie her som han patruljerer, og da rapporterer naboer at han er der og der og ser frisk og fin ut. Og han gjør det der hver sommer, han er litt dust, må ha katteluke for å ikke bli borte, for slipper ikke hans høyhet inn med en gang det passer hans høyhet så drar han på streiftur. Så skal true Bonden til å sette opp katteluker her nå. Han må bare være hjemme først. :aww: 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Kjapt innpå - huset er solgt! Helgegjesten kom akkurat inn døra, rett etter at jeg og megler avsluttet handelen, så mer info senere. Det ble til under takst, med bare en som bød, men vi fikk halt litt

Nå er jeg himla glad!  Minien min har ikke PL på den måten som ble mistenkt. Hun har vært hos vet. høgskolen i hele dag, og konklusjonen er; korsbåndsskade på venstre bakbein som gjør at kneskåla luks

Mel. Nøtteliten Her på Hundesonen har vi det så bra Vi kan være sure eller vi kan være glad Vi krangler litt og klemmer litt og synger på en trall Ser på bildene av hundene og sier dill og dall Men nå

Posted Images

11 timer siden, Raksha skrev:

Veldig godt å få han hjem, vi har visst at han har vært ok da, hvertfall med gjevne mellomrom, for han har ganske stort territorie her som han patruljerer, og da rapporterer naboer at han er der og der og ser frisk og fin ut. Og han gjør det der hver sommer, han er litt dust, må ha katteluke for å ikke bli borte, for slipper ikke hans høyhet inn med en gang det passer hans høyhet så drar han på streiftur. Så skal true Bonden til å sette opp katteluker her nå. Han må bare være hjemme først. :aww: 

 

 

Litt redd for noe sånt her også. At han har stått og mast for å komme inn, men siden vi ikke var hjemme at han har tatt seg en tur. Men jeg aner jo egentlig ikke...

Etterlyst han på facebook nå, håper noen tar kontakt!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Gjest locked this emne
  • Mirai unpinned this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...