Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Rogaland september 2015


Snøfrost
 Share

Recommended Posts

Happy happy happy!

Selv om jeg ikke fikk dratt (hunden mangler totalt pels bortsett fra et par tjafser som overhodet ikke gjør saken bedre) så er jeg strålende fornøyd i dag :D

Snøfrost Glitrende Kongle, Dovah, fikk CERT og ble BIM idag! Han er bare 9 mnd gammel.
Som ikke det var nok ble også Snøfrost Stemningsfulle Gran, Nilak, stilt ut med supert resultat med Exc, CK og 3. beste hann.

Bildet av Dovah er fra august i år når jeg møtte ham i Bø

12033111_10153182130792108_1897514766151

  • Like 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I vår rase var det 3 hanner i åpen og 1 i veteran samt 2 tisper i championklassen. 

Storm stilte i åpen klasse og dommeren gav han fin kritikk men han manglet volum så han fikk VG og 2 AKK.  Kusinen hans Robin klinka til med ck, cert, cacib og også NUCH :)

Amigo ble stilt av Kahrine som alltid får fram det beste i ham og dommeren likte ham så godt at han fikk CK og ble BIR veteran.  Han ble også beste hann og skulle dermed inn i BIR/BIM mot niesen sin.  Der klinka han til igjen og ble BIR!  Det er ikke verst av en gamling på 10 1/2 år :wub:

I gruppefinale og BIS-veteranfinalen nådde han ikke opp men han og Kathrine viste seg kjempefint i storeringen.  De to er bare helt fantastiske sammen :wub:

  • Like 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi deltok på belgerspesialen til Rogaland i går, og Tahlly fikk excellent og ble nr tre i åpen klasse. Skjønner ikke fransk, så hva som var "feil" med han vet eg ikke :P 

Trez - Sabotage de la Terre Sauvage - ble stilt i valp 4-6 mnd. Ville ikke la seg håndtere av dommeren så da ble han sist i sin klasse. Var noen flere valper og unghunder som ikke ville ha noe med dommeren å gjøre, så vi får finne en triveligere dommer til neste utstilling. Nok en fransk kritikk :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med supre resultater dere! :) Gikk ikke vår vei gitt :( Arthur ble 2bhk med exc, ck, res. cert og res. cacib, og dermed glapp championatet for tredje gang. Utrolig at han blir 1 bhk på alle nasjonale utstillinger,  men aldri får det j**** storcertet :P :P Så da blir siste sjanse for i år NV på Hamar - vi krysser fingrene! 

Endret av Alvira
  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille juniorfjompen min på snart 11 mnd var skikkelig flink, han travet inn til en 2 BHK, med CERT, og er dermed fullCERTet på mer eller mindre første forsøk (om vi ser bort i fra EDS)! Og det kan man ikke klage på :D :D

Ani på 6 år derimot, hoppet, spratt, fjollet og tullet så mye at en skulle tro det var første gang i juniorklasse. Han ble belønnet med en 3 BHK med R-CACIB, men det var vel i grunn mye mer enn han fortjente :P

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kingwanas Our Man In The Moon "Jacko" som er 9 måneder gammel i dag fikk excellent, CK, cert og ble 2.beste hannhund! Vi er superfornøyde!

LcOJtID.jpg?1

 

Fantastisk bra! Herlig bilde av han også- han har utviklet seg så fint!! 

Grattis også til de andre som er fornøyd :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...