Gå til innhold
Hundesonen.no

LP-kurs på dagtid i Drammen

Recommended Posts

Hei! Jeg starter opp igjen med kurs i konkurranselydighet i drammen hundepark kl 12-14. Det settes opp to grupper: en tirsdagsgruppe og en onsdagsgruppe.

NB! Prisen blir satt ned til 2000 kr! Jeg skal legge inn ny plakat her i ettermiddag, så prisen på plakaten blir riktig.

Påmelding kan sendes til marenteien@gmail.com

12039772_523153447837545_812694327548853

Endret av borderen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

@borderen Gjør du noe liknende på nyåret også? I så fall blir vi med da:yes:

Koselig at du er interessert! Om det blir noe på nyåret avhenger av min vanlige jobb, men om jeg har mulighet, så blir det kurs på dagtid da også :)

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Koselig at du er interessert! Om det blir noe på nyåret avhenger av min vanlige jobb, men om jeg har mulighet, så blir det kurs på dagtid da også :)

Og kanskje noen helgekurs....? :D

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg veldig til i morgen, og håper vi får løst hinder-problemet vårt! Det skal bli godt å gå på ett kurs som går over flere ganger, det hjelper liksom ikke å prøve å løse det på en helg.

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og jeg synes kursa kunne gått i trondheim :P

Jeg skal ha flere kurs i Trondheimsområdet (holder mer kurs i Sverige og Trondheim enn noe annet sted det siste året!). Ett for en instruktørgruppe i Doglife (tror kanskje ikke det er åpent for andre) og ett for Retriverklubben i Levanger til våren :)

Det synes jeg også :icon_redface:

Og kanskje noen helgekurs....? :D

Jeg holder en del helgekurs, men ikke så mange i egen regi for tiden... Jeg skal legge ut på denne facebooksiden og her på forumet (om jeg husker det!) neste gang det er noe i nærheten :D

• Like 4

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive