Gå til innhold
Hundesonen.no

Undersøkelse om Avl og Oppdrett


Tomas
 Share

Recommended Posts

Hei!

Jeg ønsker å utføre en rask liten undersøkelse som går på;

- At jeg vil vite mer om rutiner/hva man gjør -rundt dette med å finne "rette" foreldre-dyr til kull man planlegger osv.

- Hvordan man "gjør dèt" når man har truffet den utvalgte màken.

- Prosessen fra før kullet er født, til punktet da kjøpere henter, og gjerne litt om oppfølgingen etterpå.

- Lære mer om hvordan de forskjellige gjør utvelgelsen av kjøpere osv.

OBS:
Besvarelser kommer ikke til å bli offentliggjort eller publisert noen sted, de er kun til privat bruk.

Bakgrunnen for undersøkelsen;
Er å prøve å avdekke evt. forbedringspotensial i oppdretts-"næringen". Ikke bare hund å katt, men alle husdyr idèellt sett..

Jeg håper å finne de største "ankepunkt" og flaskehalser, for så å forhåpentligvis sitte igjen med nok info til ett å utforme ett konsept til en løsning for oppdrettere, selgere/kjøpere av valper/kull m.fl.

Send meg en PM eller e-post hvis du er interessert i dette prosjektet (tomas.johnstad@gmail.com)

På forhånd tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat hva denne løsningen ender opp som, er fortsatt litt uvisst.

Jeg er i en tidlig fase av prosjektet - hvor jeg først å fremst må få inn endel info. :)

Det vil kunne være mulig å følge utviklingen hèr inne, og jeg setter stor pris på konstruktiv kritikk og innspill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...