Gå til innhold
Hundesonen.no

Oppgraderte hundesonen


Recommended Posts

Jeg bruker Chrome og IE alt ettersom. Opera kommer jeg fortsatt ikke inn med. IE er verre en Chrome,  der får jeg fortsatt ikke slettet siteringer og det er nesten umulig å skrive en setning uten at ordene blandes eller blir borte. Javascript vet jeg knapt hva er..:|  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ingen som klarer å være takknemlig for at noen faktisk ønsker at sonen skal bli bedre og klare å yte maksimalt?  Greit nok at det har oppstått problemer. Men det er slikt som skjer når man tar 5-6 å

Jeg vet du synes vi har litt tungt for det altså 2ne, men du trenger ikke å gjenta det FIRE ganger altså - det hadde kanskje holdt med to...  

Har det vært noe problem tidligere med slettede bilder? Ja, gamle tråder kan ha mange ødelagte bildelinker, men er det egentlig så farlig? Er det ikke viktigst at forumet er levende her og nå (og at t

Posted Images

MÅ vi ha reklame midt inni trådene? Hvorfor kan det ikke være som før, hvor reklamen var over og under? Jeg kan leve med et irriterende reklamebanner over forumet, men midt inni trådene gjør at jeg i grunnen bare slutter å gå hit + bruker adblock hver gang jeg går inn hit. Så man skyter seg selv i foten med slik invasiv reklame IMO. Når det har gått fint å drifte forumet uten slikt før, hvorfor må man ha det nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer logoen tilbake snart forresten? Blir mye koseligere da :D 

Når jeg limer inn ett bilde i et innlegg (altså har lastet det direkte opp i forumet), så blir bildet med i neste innlegg jeg skriver og, selv om det ikke vises i selve innlegget. Så da må jeg gå inn å redigere det bort i etterkant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orker ikke skumme hele tråden for å sjekke om dette er svart på tidligere.

På mobilversjonen er rapporter-funksjonen på hvert innlegg visualisert som et lite flagg i lys grå farge. Når jeg scroller, blir flaggene på innleggene jeg "trykker på" for å scrolle i mørk farge - det ser ut til at de blir "aktiverte". Det skjer ingenting annet, og om jeg trykker på selve flagget for jeg opp rapporteringsfunksjonen. Jeg lurer bare på om jeg driver og peprer moderatorene med rapporter uten å mene det? 

Neida det gjør du ikke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går bare sonen tregere og tregere. Nå kl 6 på morgenen, på fiber, brukte nettet 45 sekunder på å laste nytt innhold. Tipper det ikke er sååå mange aktive brukere her akkurat nå. 

Endret av Jonna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går bare sonen tregere og tregere. Nå kl 6 på morgenen, få fiber, brukte nettet 45 sekunder på å laste nytt innhold. Tipper det ikke er sååå mange aktive brukere her akkurat nå. 

Ja, nå begynner det å bli tregere og tregere hos meg også, og jeg har ennå ikke hatt problemer. Så her gikk det fra problemfritt, til ja, begynnelsen på noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå begynner det å bli tregere og tregere hos meg også, og jeg har ennå ikke hatt problemer. Så her gikk det fra problemfritt, til ja, begynnelsen på noe.

Det går tidvis veldig tregt å laste her også nå... varierer litt, men det tar en del sekunder faktisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber med å finne en løsning på hvorfor forumet går tregt. Det ser ut som serveren forumet er flyttet til ikke er så rask som vi først antok. Det innebærer en del testing for å finne ut nøyaktig hva det er og dette er første prioritet nå.

@Lola Pagola logo kommer tilbake! :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*

Omsider så fungerer det å bare skrive inn hundesonen.no. 
Det funker også å trykke på Hjem-ikonet :) 

Bruker Opera nettleser hvis det har noen betydning. 

Men på mobil er det mye problemer fortsatt. De reklamene som mange nevner er sykt irriterende, og det er håpløst forsatt å skrive som jeg skrev her tidligere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til @JeanetteH @Margrete @Siri og alle andre som synes forumet er/var tregt. Det ser ut som årsaken er funnet og vi vil eksperimentere med forskjellige innstillinger og trafikk de neste dagene :)

Forumet skal være raskere for alle fra og med nå, men merk at det fortsatt finnes eksterne årsaker til hvorfor forumet kan gå tregt hos enkelte.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise

Til @JeanetteH @Margrete @Siri og alle andre som synes forumet er/var tregt. Det ser ut som årsaken er funnet og vi vil eksperimentere med forskjellige innstillinger og trafikk de neste dagene :)

Forumet skal være raskere for alle fra og med nå, men merk at det fortsatt finnes eksterne årsaker til hvorfor forumet kan gå tregt hos enkelte.

 

Tilfeldig sku jeg akkurat til å titte innom her og se om noen kommenterte hastigheten. Jeg telte akkurat 3+ sekunder for å laste forsiden, prøvde gjentatte ganger.

 

Red. ser ut til å være "Nytt innhold" som fortsatt er treg. 

Endret av Kåre Lise
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til @JeanetteH @Margrete @Siri og alle andre som synes forumet er/var tregt. Det ser ut som årsaken er funnet og vi vil eksperimentere med forskjellige innstillinger og trafikk de neste dagene :)

Forumet skal være raskere for alle fra og med nå, men merk at det fortsatt finnes eksterne årsaker til hvorfor forumet kan gå tregt hos enkelte.

Her går det unna igjen :D Flink du!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke forumet har vært spesielt treigt, mtp. lasting av sider og sånn. Men tråder jeg skriver i havner fortsatt ikke på toppen, og jeg ser ikke mine egne innlegg før det har gått lang tid. Jeg har deaktivert alle tillegg i nettleseren, og tilbakestilt den til originalinnstillingene, uten at det har hjulpet. 

Når jeg starter et nytt emne så får jeg en feilmelding over hele skjermen. Men emnet har likevel blitt postet.

Får fortsatt rød varsel når jeg poster innlegg, om at jeg ikke kan poste så ofte. Kommer selv om jeg ikke har skrevet andre innlegg den dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke forumet har vært spesielt treigt, mtp. lasting av sider og sånn. Men tråder jeg skriver i havner fortsatt ikke på toppen, og jeg ser ikke mine egne innlegg før det har gått lang tid. Jeg har deaktivert alle tillegg i nettleseren, og tilbakestilt den til originalinnstillingene, uten at det har hjulpet. 

Når jeg starter et nytt emne så får jeg en feilmelding over hele skjermen. Men emnet har likevel blitt postet.

Får fortsatt rød varsel når jeg poster innlegg, om at jeg ikke kan poste så ofte. Kommer selv om jeg ikke har skrevet andre innlegg den dagen.

 

edit2 det er litt forskjellig faktisk, i denne tråden har jeg begynt å se innleggene mine nesten med en gang, mens jeg fortsatt ikke ser et innlegg jeg skrev i en annen del av forumet (alt mulig - doctor who tråden). Der er tråden fortsatt på side 2 og ikke på topp som den skulle vært. Kanskje derfor det er bare jeg som har postet de siste innleggene, fordi at ingen andre vet at tråden er aktiv :lol: 

edit.

Da jeg postet dette innlegget kom jeg til en side der dette sto: 

Beklager, det oppsto et problem

Noe gikk galt. Prøv igjen.

Feilkode: EX1048

 

 

Endret av Lola Pagola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er mye tull fortsatt.

Jeg har slettet venner og valgt at ingen kan følge meg, allikevel får jeg fortsatt varsler når enkelte poster i tråder jeg ikke følger.

Jeg abonnerer på min egen tråd om hundene mine, men den finnes ikke i listen over tråder jeg abonnerer på. Når jeg går inn i tråden er den merket som følger.

Hvis jeg får varsel fra sonen og følger det kommer jeg ofte inn i en tom tråd, overskriften er der men ingen innlegg. Må gå ut av tråden og inn igjen for å få opp innleggene.

Når jeg går inn i nye uleste tråder kommer jeg til siste innlegg og må bla tilbake til første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt småtull her og:

* Varierer om jeg kommer til siste uleste innlegg eller første i tråden, selv om jeg trykker på stjerne/sirkel foran tråden. * Smilykodene virker bare når det passer dem, ikke konsekvent gjennom innlegg engang. Noen ganger funker de, andre ganger så står det bare koden der. 
* Mentionsmenyen kommer bare opp noen ganger. Ikke i det heletatt på mobilen lenger (bruker mobilversjon, ikke tapatalk).

 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...