Gå til innhold
Hundesonen.no

Oppgraderte hundesonen


Recommended Posts

Jeg har prøvd å slå av notifikasjoner på epost flere ganger uten hell nå. Om jeg ikke får ordnet det snart må jeg merke ting fra sonen som spam, og det er jo litt dumt. Jeg er enig med den lenger oppe (tør ikke scrolle op å se hvem i tilfelle jeg mister siden igjen), vil helst ha varsler, men kun av mentions, likes og sitater. 

 

Sidene henger veldig her, og jeg får plutselig lastet inn hele siden på nytt (er på ipad). Nå når jeg skriver lagger teksten ekstremt, det er nesten umulig å skrive.

Så lurer jeg fortsatt på hvor jeg bytter nick (beklager om det er svart, orker ikke prøve å lese gjenom hele tråden siden det lastes på nytt hele tiden).

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ingen som klarer å være takknemlig for at noen faktisk ønsker at sonen skal bli bedre og klare å yte maksimalt?  Greit nok at det har oppstått problemer. Men det er slikt som skjer når man tar 5-6 å

Jeg vet du synes vi har litt tungt for det altså 2ne, men du trenger ikke å gjenta det FIRE ganger altså - det hadde kanskje holdt med to...  

Har det vært noe problem tidligere med slettede bilder? Ja, gamle tråder kan ha mange ødelagte bildelinker, men er det egentlig så farlig? Er det ikke viktigst at forumet er levende her og nå (og at t

Posted Images

Jeg har stort sett ikke hatt noen problemer med oppdateringen, det har vært litt random om jeg får delt opp quoter eller ikke, men det kan  jeg leve med :P  

Bruker Chrome nettleser, og har ikke gjort noe utover å slette coockies og gjort om på hva slags varsler jeg vil ha :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke helt å venne meg til nye mobilversonen, misliker virkelig at jeg ikke ser siste svarte emne i hver kategori. På pc er det fint men siden jeg hverken liker taptalk eller mobilversonen så blir det bare mer tid til annet enn sonen fremover. :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsiden fungerer fortsatt ikke. Jeg trykker på hjem og siden jobber men ingenting skjer.

Hvis jeg skriver inn hundesonen.no i nettleseren ser det det som gaaamle dagers datakrasj med flimring og ingenting som skjer. 

Når jeg skriver hundesonen.no/?/ så kommer jeg rett inn på forumet men ikke forsiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kommer man i kontakt med admins nå om dagen? Har rapportert et innlegg (mitt eget) og spurt et spm der for noen dager siden, sendt mail i "kontakt oss" skjeamet på bunnen av siden et par dager senere pluss PM til eier av forumet i går, men dårlig med svar å få på noen av delene.. ;)

Endret av bie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*

@*Kat84* når du går til forsiden (hundesonen.no) og den flimrer kan du tvinge gjennom en refresh: ctrl+shift + r. Dette skal løse det :)

Hvis du er på mac: cmd + shift + r

Nope, det funket ikke. Jeg må være veldig forsiktig med hva jeg trykker på her visst :P 

På mobil blir det bare tull når jeg prøver å skrive. Funker fint å skrive både sms, facebook, og i nettleseren. Bare forumet her som ikke funker å skrive i. 
Har Samsung hvis det har noe å si. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med at du er usynlig @Lola Pagola?

 

Når det gjelder "jeg kommer ikke til toppen": mener du at du ikke kommer opp på "Nyeste innlegg?".

Forumet caches for at det skal laste raskere, du kommer til toppen, men det tar litt tid før det vises hos deg (og andre som har cachet forumet). Nye besøkende ser det umiddelbart.

Endret av RAH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med at du er usynlig @Lola Pagola?

 

Når det gjelder "jeg kommer ikke til toppen": mener du at du ikke kommer opp på "Nyeste innlegg?".

Forumet caches for at det skal laste raskere, du kommer til toppen, men det tar litt tid før det vises hos deg (og andre som har cachet forumet). Nye besøkende ser det umiddelbart.

Ok, skjønner :) Det tar ganske lang tid (sjekket flere ganger, men så gadd jeg ikke mer). Usynlig som i at det ikke vises at jeg er den siste som har skrevet i en tråd. Men da har det vel med samme greia å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan deler man opp quoter egentlig?

 

Noen snakket om å trykke enter, men da får jeg bare avsnitt inni quoten. 

prøvd å trykke enter to ganger? Jeg må iallefall først (noen ganger) lage et linjeskift der jeg vil dele opp, også enter en gang til.. eller to.

 

 

Det er VELDIG mye ufrivillig dobbel og trippelposting på forumet etter oppgraderingen, har dette og noe med at forumet caches? Slik at man selv ikke ser innlegget sitt, og dermed trykker flere ganger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

prøvd å trykke enter to ganger? Jeg må iallefall først (noen ganger) lage et linjeskift der jeg vil dele opp, også enter en gang til.. eller to.

 

 

Det er VELDIG mye ufrivillig dobbel og trippelposting på forumet etter oppgraderingen, har dette og noe med at forumet caches? Slik at man selv ikke ser innlegget sitt, og dermed trykker flere ganger. 

Ah, se der ja, fikk det til ved å trykke enter to ganger :) Tnx!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med at du er usynlig @Lola Pagola?

 

Når Lola svarer i en tråd så viser det på forumfremsiden, men når jeg går inn feks. på spørsmål og tilbakemeldinger, så viser det ingen oppdatering på tråden likevel. Går jeg til siste post i tråden, så står innlegget hennes der likevel.

På tapatalk så ser jeg at det er kommet et nytt innlegg og kan se starten på innlegget som vanlig, men det er avatar og navn til forrige 'taler' i tråden som viser. Går jeg inn på tråden, så ser jeg innleggene normalt, og ser at tekst og bilde hører til hvert sitt innlegg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte brukere er delvis usynlige, jeg ser at de har svart i en tråd, men så synes det ikke når jeg går inn på rett emne. Dog synes posten om jeg går inn på tråden. 

Eks SoppenCamilla og Maria har jeg merket meg. Er nok flere og, men ikke som jeg har fått med meg :P

Hva mener du med at du er usynlig @Lola Pagola?

Spurte om det for litt siden, gjelder en håndfull brukere. Eksempelvis SoppenCamilla bruker samme nettleser som meg, men kun hun er usynlig, så tror ikke det har med det å gjøre heller. Ganske irriterende, er ikke alltid det er åpenbart hvilken tråd de usynlige har svart i når man går inn på kategorien :hmm: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer heller ikke inn på forumet via nettleser på telefonen. Det står bare og flimrer og laster ikke siden, slik som andre her sa. Vil ikke ha tapatalk, så da er det ikke noe alternativ? Et annet forum jeg bruker som har samme oppsett, har jeg ingen problemer med, og dette ble oppdatert samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å vise med bilder @RAH :)

Jeg ser at Maria har svart i kategorien Hundeprat.
Skjermbilde_2015-10-04_kl._20.01.30.thum

 

Men når jeg går inn på kategorien, forsvinner Marias svar, og i tråden hun svarte på, er det tilsynelatende nest siste svar som er det siste, nemlig svaret til tmp.

Skjermbilde_2015-10-04_kl._20.01.38.thum

Men går jeg inn på tråden, så er hun der igjen.Skjermbilde_2015-10-04_kl._20.01.54.thum

 

Er en håndfull brukere dette gjelder for, aner ikke fellesnevnere, men det er litt irriterende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*

Jeg kommer heller ikke inn på forumet via nettleser på telefonen. Det står bare og flimrer og laster ikke siden, slik som andre her sa. Vil ikke ha tapatalk, så da er det ikke noe alternativ? Et annet forum jeg bruker som har samme oppsett, har jeg ingen problemer med, og dette ble oppdatert samtidig.

For meg er det bare på pc det blir slik. 

Skrive her er helt håpløst :(

Bokstaver forsvinner og endrer størrelse, og plutselig står samme ord 2 ganger på rad uten mellomrom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Juni 2006 ble jeg medlem! 4mnd før Sasha flyttet inn. Rart å tenke på. Jeg sparte iherdig til å kjøpe hund, planla kjøp til etter komfirmasjonen, var i kontakt med ulike oppdrettere. Men så havna en smågal border collie i hus lenge før.    Akkurat nå er vi hundeløse. Med 4unger i hus der minste er 2mnd blir det nok noen år til. Men da har jeg god tid til å planlegge😁
    • Jeg jobber som hundefrisør fulltid, og det er en ufattelig krevende, men også givende jobb! Jeg fikk utdannelsen min via jobben, da jeg jobber i en dyrebutikk som også utdanner sine egne hundefrisører, og nå 3 år senere jobber jeg fortsatt i samme kjede som hundefrisør. Jeg har også tatt et par kurs i ettertid for å bygge videre på det jeg allerede har lært, og har et lite nettverk av dyktige hundefrisører jeg rådfører meg med dersom jeg trenger hjelp. Det har vært til ekstremt stor hjelp!
    • Jeg ble medlem i januar 2006. Ganske lenge siden ja Håper du får en fin påske, og mye god pelsterapi ❤️ 
    • Her synes jeg det er noe som skurrer bittelitt.. Det som virkelig forbauser meg her er at du skriver at hunden er kjent for sin uberegnelige atferd.. Da lurer jeg på hva venninna di gjorde så tett på denne hunden? Hadde jeg visst om en slik hund  i området der jeg bodde hadde jeg gått lange omveier for å verne min egen hund.  Men så sier du og at hunden utagerte helt ut av det blå? Ingen hunder gjør det. Det ligger alltid noe bak og der er det vår jobb å ha såpass oppmerksomhet på hunden vår når vi går tur at vi har størst mulig kontroll på miljøet . Ofte blir hunder bånd reaktive pga de har vært utsatt for utfall fra andre hunder. Noe å tenke på.  Håper det går bra med hunden til venninna di.  Må tillegge at for meg som er atfersterapeut og instruktør så hadde det vært interessant å hørt begge sider av saken .. Og husk en ting - for hver person som anmelder "mindre" episoder dess verre blir det å være hund i dette landet. Naturlig atferd blir allerede sett på som "farlig" .. Ingen glemmer vel Bob og mange andre hvor det i 90% kunne vært en helt annen sak hvis det hadde vært litt mer empati og kunnskap inne i bildet.. Hadde dere tatt forhåndsregler og eier av hunden som utagerte hadde brukt en vest ell. lign som sier hold avstand så hadde dette ikke vært en sak i det hele tatt.. Så om det da stemmer at denne hundeeieren er helt elendig så kan jo dere gå foran med et godt eksempel. 
    • Ta kontakt med avlsrådet i klubben, de har kanskje noe mer info om hvem som planlegger hva. De kan også si noe om hvem som har hunder som kan passe deg.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...