Gå til innhold
Hundesonen.no

Nico - Border Collie


Annik
 Share

Recommended Posts

  • Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Vi gjorde et nytt forsøk på bilder, og rakk det til og med før det ble for mørkt!    

Siden sist har vi flytta, og er nå tilbake i Kristiansund Nico stortrives, virker det som! Og enda bedre er det at vi ofte har besøk av familien min, som da gir han masse oppmerksomhet. Helst hel

Jeg synes han blir synlig større for hver dag som går!  

Posted Images

Bildene til Silje er gamle. Han har vokst MYE! :lol:

Kan prøve å få tatt noen bilder når han våkner etterpå. Jeg skvetter litt selv av hvor stor han plutselig har blitt :P

Yay, så bra at han har vokst en del. Ble bittelitt sjokkert av bildene kan du si :lol:

Stakkar Banzai da. En enda større piraya. Allerede for to uker siden hadde jo lillemann overtaket. Det vil si, Banzai ga han overtaket, men lell :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yay, så bra at han har vokst en del. Ble bittelitt sjokkert av bildene kan du si :lol:

Stakkar Banzai da. En enda større piraya. Allerede for to uker siden hadde jo lillemann overtaket. Det vil si, Banzai ga han overtaket, men lell :lol:

:lol:

Men vi hilste jo på en valp fra tidligere kull hos oppdretteren, som var en måned eldre enn Nico og søsknene. Nico er fremdeles bitteliten i forhold til han :o

Banzai kan bare glede seg til valpen blir voksen :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol:

Men vi hilste jo på en valp fra tidligere kull hos oppdretteren, som var en måned eldre enn Nico og søsknene. Nico er fremdeles bitteliten i forhold til han :o

Banzai kan bare glede seg til valpen blir voksen :aww:

Haha, miniNico da :wub:

Banzai er jo så sprø etter alle andre levende vesener, så det gjør han nok :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi vært ute på luftetur, så jeg gjorde et forsøk på å ta litt bilder samtidig. Jeg har egentlig konkludert med at det er vanskelig å ta bilder av han, han kommer jo bare løpende om jeg bøyer meg ned for å komme på passe bilde-høyde :aww:

Ikke gadd jeg å dra med kamera ut heller, så dere får overleve med uredigerte mobilbilder :D

11987032_10153520386160734_6428191223824

12006196_10153520386700734_5766519435680

11988449_10153520388100734_8068255918735

11990599_10153520389095734_7062893828029

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er helt utrolig nydelig altså :wub: Jeg vil også ha en sånn!

akkurat nå ligger han til lading og er veldig fredelig. Men om du spør igjen om en time, så får du han sikkert gratis :lol:

Valpetenner er usannsynlig skarpe, også er de overalt! :aww:

Endret av Annik
  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...