Gå til innhold
Hundesonen.no

Vesttun's Wildheart of Gold


Eplefe
 Share

Recommended Posts

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå har vi fått vår lille Milva. Hun har bodd hos oss siden lørdag 29. august, og vi er selvfølgelig helt solgt. Hun er 80% god og 20% bølle.

Vil ikke stå opp og tisse, vil sove mer.

Takk! Vi synes jo selvfølgelig hun er den vakreste i hele verden. Hun er min første bitete valp, og mitt første matvrak. Prøvde først å la henne spise til hun ble mett, men etter to dager med overspis

Posted Images

Hun er herlig!! Jeg var så heldig å få ha henne helt for meg selv (Måtte dele litt med Chelba og Tade men) i 3 timer!! Vi koste oss masse, selvom hun prøvde å bruke foten min til en tyggeleke innimellom :lol: :lol: :wub: :wub:

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Takk! Vi synes jo selvfølgelig hun er den vakreste i hele verden. Hun er min første bitete valp, og mitt første matvrak. Prøvde først å la henne spise til hun ble mett, men etter to dager med overspising og oppkast og kjempedårlig mage så begynte vi med måltider. Ikke at det har gjort henne mindre matvrak, og vi "jukser" jo med godbiter, snacks/tygg, kong med vomkjøttbolle, kyllingklubber, kyllingnakker, og gudene vet hva hun ikke får i mellom måltider. Nesten som å være førstegangseier! (Nei, det tror jeg ikke, for mr. Eple er førstegangseier, og det er stor forskjell i hvordan vi håndterer disse tingene)

 

Litt nye bilder, da! Gikk ut før solnedgang i dag SPESIFIKT for å ta bilder til denne tråden.

Milva2.jpg

Milva1.jpg

Dette er så sjarmerende hun kan være, tror jeg.

Milva3.jpg

Milva4.jpg

Milva5.jpg

Milva6.jpg

Milva8.jpg

Milva7.jpg

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Da har Milva debutert i ringen også! Kjørte med en venninne, mr. Eple, Lumi til @Enits og @Cattn med Pepper, pluss en annen venninne og hennes Eurasier.

 

Dommer Rune Fagerstrøm,kritikk:

 4 mnd, bra storlek, god kropp og proporsjoner. Bra lengde hode, kunne hatt bedre markert stopp. Bra neseparti, mørke øyne av rett form. Tilstrekkelig hals, vellagt skulder, bra kropp. Noe kort kors, kunne hatt noe lengre haser. Utmerket benstamme, rør seg med bra steg fra siden. Bra temperament.

LrMobile0811-2015-124797517838007265.thu

LrMobile0811-2015-120597475881041656.thu

LrMobile0811-2015-122997439581045003.thu

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, HeleneFS skrev:

Gratulerer med debut og fin kritikk!!

Hun er peen :wub:

Vi synes også det! Bra dommeren var enig. Nå blir neste gang mest sannsynlig NKK Bergen i april, og da er hun junior. Hadde jo vært kjekt å få unnagjort storcertet med en gang... Host. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, HeleneFS skrev: Gratulerer med debut og fin kritikk!!

Hun er peen :wub:

Vi synes også det! Bra dommeren var enig. Nå blir neste gang mest sannsynlig NKK Bergen i april, og da er hun junior. Hadde jo vært kjekt å få unnagjort storcertet med en gang... Host. [emoji14] 

Gleder meg, da kan jeg også være med :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...