Gå til innhold
Hundesonen.no

Vår første (og forsinket) EFIT


Mackenzie
 Share

Recommended Posts

Gårsdagen var så hektisk at jeg helt glemte EFIT som jeg egentlig var så bestemt på å gjøre, så da tok vi det i dag i stedet. Egentlig en veldig kjedelig dag, men det viser vel egentlig hvordan hverdagen er da - sånn bortsett fra at jeg ikke hade skole i dag :ahappy:

10:30 starter dagen og som vanlig våknet jeg med et pelsdyr i sengen (som gjerne ville sove enda litt lenger)

2reo03s.jpg

11:00 bestemte jeg meg for å gå morgenturen og utforske stiene i nærheten av universitetet, og tilfeldigvis møtte vi roomien min som vi da slo følge med hjem.

jr3341.jpg

12:00 Vel hjemme benket vi oss foran TVen med Frustrerte fruer og spiste frokost både vi og bikkja

2n9cmrb.jpg

13:00 sitter jeg på pcen, oppdaterer blogg, leser hundesonen og melder oss inn i hundeklubb her i Kristiansand :ahappy:

2hqgmm0.jpg

14:00 har jeg gjort meg ferdig med å prokrastinere og har rukket å rydde kjøkkenet, tatt ut søppel og vasket

xpmv88.jpg

15:00 prøver jeg å være skoleflink

2m65urq.jpg

16:00 er vi ute på tur, og vi har satt oss ved en trapp rett ved både bilvei og sykkelsti for å trene litt på å ikke stresse så (bygdelivet har ikke gjort Kenzie helt rusta for dette, haha)vzepe9.jpg

17:00 er vi hjemme igjen og jeg var kjempesulten fordi lunsj ble glemt bort, derfor ble middagen noe så fancy som spaghetti og kjøttdeig (og farlige mengder ketchup). Denne gangen med Catfish på skjermen.

16tapy.jpg

18:00 har vi rukket å dra til Pizzabakeren på hjørnet og kjøpe verdens beste Ben & Jerry's is - Blondie Brownie Core, og gjett hvem som blei skuffa når core'n var totalt ikke-eksisterende?! Den mangla rett og slett...

4lw1s.jpg

19:00 kom eldstejenta til de vi leier av på døra og lurte på om vi skulle gå tur med hunden, så da gjorde vi det. I samme sekund som vi gikk ut begynte det å pøse ned, så turen ble en ganske så kort tissetur.

de65a0.jpg

20:30 satt vi klar foran TVen for å få med oss "Et hundeshow", med vi mener jeg både meg, roomie og en søkkvåt hund som ikke kjenner til begrepet personal space..

25gf0gk.jpg

2qao36c.jpg

22:00 prøver jeg å finne ut når jeg må møte opp på skolen i morgen, og multitasker samtidig med å skrive dette innlegget.

2jfhrp5.jpg

23:00 tar vi kvelden (eller flytter oss hvertfall fra sofaen til senga :lol:) og Kenzie insisterer på å ta med beinet i senga..

2empfnn.jpg

Ehh ja, det var da vår veldig lite spennende dag :P

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har blitt skikkelig pen

Jaa, ikke sant? :wub:

Så ut som en koselig dag. :ahappy: Kenzie er så vakker, digger "buksa" hennes!

Var veldig koselig! Hehe ja, den er ganske kul :) Mange som kommenterer den!

Fine Kenzie :wub:

Gøy å se bilder fra det nye studentlivet ditt :) Hvordan går det med deg og Kenzie på nytt sted og sånt?

Takk! Det går veldig fint, vi stortrives begge to! Har faktisk aldri hatt det bedre :D Vi har endel å trene på når det kommer til å takle mye trafikk og spesielt sykler bedre enda, da. Og et er jo ikke så sjokkerende med tanke på at hun er vandt til å bo midt i skogen, i ei bygd med 150 mennesker :P Men jeg er overrasket over hvor fort hun lærer!

Åh, lenge siden jeg har sett hun. Så stor og fin hun er blitt! :D Ser ut som du har hatt en fin dag :ahappy:

Tusen takk, hun har virkelig vokst inn i kroppen sin nå, ja - ikke så skranglete lenger :)

Så vakker Kenzie er :wub:

Takk, hun er verdens søteste :wub:

Så fin leilighet dere har! Og enig med de andre, Kenzie er dritsøt! :wub:

Tusen takk! Vi elsker leiligheten vår, så sentral og kjempekoselig. Og veldig lys til å være kjellerleilighet :ahappy:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...