Gå til innhold
Hundesonen.no

Australsk Kelpie tispe valp ledig, kull VI


Guest Jonna
 Share

Recommended Posts

7 valper ble født 25.08.2015. 6 tisper og 1 hannhund.

1 tispe er ledig. Jeg vet ikke hvilken da jeg ikke fordeler valpene før ved 7 uker.

Selges kun til aktivt hjem, linjene mine har vist seg å være over gjennomsnittet på rasen når det kommer aktivitet, skarphet, lek & jakt. Man får dessverre noen negative faktorer på kjøpet når man også ønsker tempo, kapasitet og arbeidsevne. :) Jeg forventer ikke at dette kullet avviker stort fra forgående.

Send mail om det er noe du lurer på eller er intressert i valpen: kenneldeepeyes@hotmail.com

Far: KORAD SECH FICH CIB Lilla Primtorpets Tan Qarat

Mor: NOCH CHCH DKCH DeepEyes Song Of Ice And Fire III

Stamtavle/Pedigree

Arya er fra kull III som jeg er veldig fornøyd med. De har gjort det veldig bra i flere grener. Arya er en tispe jeg hadde ute på halvför som jeg nå fikk tilbud om å ta ett kull til på siden det ikke ble noen valper på Talli. Arya selv har ikke vist seg på konkurransebanen, men har en veldig fin MH og slik jeg kjenner henne så kunne hun gjort det meget bra. Høy intensitet og mye fart, jeg har selv trent henne i spor og litt lydighet når hun har vært på besøk. Flere av hennes søsken har vist seg veldig bra på konkurransebanen.

Arya er også mor til kull V, kull V som ble født 02.08.2014 og jeg er veldig fornøyd med det kullet så langt! Arya var også en veldig god mor til sine valper. Både med fødsel, stell, lek og oppdragelse. En «perfekt» avlshund. Slik jeg kjenner kull V så tror jeg ikke det kommer noen overraskelser der. Og eierene er veldig fornøyd. De virker ha en alt meget god konsentrasjon og arbeidslyst for alderen, men helsemessige og andre tester vil da ikke komme før dette kullet er født og levert.

Kort om Qarat:

Anette sine egene ord:

Utenom å være vakker så er Qarat: HD A, ED UA, Øyner fri 2013, PL UA. Han er godkjent elite søk, elite spor, högre patrulje, klasse 3 lydighet og godkjent anlagstest vallning med 4,7 (av 5) i snitt. Han mangler 2xP2. Er ca 48 cm høy. Og har ett kull på 8 valper født 2014, de kommer til å gå MH sammen med mitt kull V.

Han är en underbart social och trevlig kille som älskar alla människor och hundar, han har också visat att han är en arbetshund. Han tränar spår och sök och hittills har allt gått jättebra, nu är det nog upp till mig att se till att vi får tid att fortsätta träningen.

Du kan lese mer om han og hans søsken her. En av hans valper fins i samme kennel.

dsc_0048.jpg?w=1208&h=806

11952689_10155991764600072_2643830810611

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig dette er menneskemisshandling ;) Falt jo pladask den gangen jeg så Jeanette med en av sine og hunden tok et svev i rein glede. Da var jeg sikker på hvem den tilhøre. Det var et av årene hun var i Bø på utstilling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...