Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå September


Tricolor
 Share

Recommended Posts

Hva gjør Krutsi? Jo, hun ler så hun nesten tisser på seg..

Hva gjør gubben til Krutsi da han så på telefonen som gjorde at Krutsi lo så fælt? Ristet på hodet, trakk på smilebåndet og gikk og ordnet seg kaffe..

Og Krutsi? Hun ler bare enda mer :lol:

b95e1dc04f1a2d39e99f895a79d67402.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Too late! Jeg overtar dette 1. desember

I dag har livet tatt en ganske stor vending! Har vært planlagt en stund, men gikk ikke helt opp for meg før i dag; jeg har kjøpt meg dyrebutikk!

Hei Sonen, hils på Pelle - pappaen til B-gjengen i Pied Piper

Posted Images

Skal si jeg var kjapt ute av døra da jobben ringte og opplyste om at min nye arbeidskontrakt var ferdig skrevet og klar for signering, med spørsmål om jeg hadde mulighet for å kanskje komme og skrive under og levere den til rette vedkommende, selv om jeg har fri.Slik at turnusen kan iverksettes asap. Javisst! Det var meg da virkelig en stor glede å innfinne meg der. Den ble skrevet under, og levert personlig.:D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har Yasmine fått gått litt med kjetting bak seg ute på jordet og så har vi vært på sykkeltur etterpå. Begge hundene fikk løpe løse det meste av vegen, så da ble det jo litt trim på meg også, for da måtte jeg jo komme meg framover for egen maskin... Nå har jeg lyst på noe godis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen folk er bare rare! :gaah:

Om du har en hund som klikker helt i vinkel av å se andre hunder så kanskje du burde ta tak i atferden eller..  Hadde min hund blitt så rabiat at han stuper ut av et 2 meter høyt vindu for å ta en hund som går (i bånd) på veien utenfor, ja da hadde jeg faktisk 1. Lagt meg flat 2. Sikra egen hund så det aldri skjer igjen og 3. Lagt meg enda mer flat. Jeg er så himla lei (mellom)schnauzersaken borti gata. Han har vært på vei ut av vinduet mange ganger og i dag klarte de ikke å stoppe han, så han stupte ut og ned i asfalten og rett på Sølve. At ikke den bikkja ble skadet av stupet skjønner jeg ikke, men det brydde eierene seg ikke om. Heller ikke om min hund ble skadet.. problemet er at hunden deres kunne blitt påkjørt må skjønne.. Ja, jeg ser det, men kanskje det går ann å tenke flere tanker på en gang og som når en 16 kg schnauzer flyr på en 4,5 kg dvergpuddel så er det mildt sagt ugreit eller..og det er 2 gangen den kommer seg løs og angriper bakfra, men neida..Noen folk..!!:gaah:

Håper det går bra med Sølve, og i mitt stille sinn tenker jeg at jeg vet hvor den schnauzeren kommer fra...

Hjemme fra tur med studievennine. Hun bor på hotell i byen når det er samlinger, så i dag tok jeg med jentene til byen og gikk byen rundt (bokstavelig talt. Nå har jentene fått mat og ligger utslått i hver sin sofa. Lurer kanskje på om det ikke blir tidlig kveld på meg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går og venter på en attest som skulle vært sendt i forrige uke (jeg spurte etter den for ca 3 uker siden), men den kom ikke i dag heller. Jeg trenger den denne uka, hvis ikke går jeg glipp av enda en mnd med mindre lønn...Kan jeg ringe de i morgen og være litt grinete? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går og venter på en attest som skulle vært sendt i forrige uke (jeg spurte etter den for ca 3 uker siden), men den kom ikke i dag heller. Jeg trenger den denne uka, hvis ikke går jeg glipp av enda en mnd med mindre lønn...Kan jeg ringe de i morgen og være litt grinete? 

Jeg hadde vært grinete for lengst jeg, om noe sånn hadde skjedd meg.... :lol: Så da kan du være grinete også :P 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen folk er bare rare! :gaah:

Om du har en hund som klikker helt i vinkel av å se andre hunder så kanskje du burde ta tak i atferden eller..  Hadde min hund blitt så rabiat at han stuper ut av et 2 meter høyt vindu for å ta en hund som går (i bånd) på veien utenfor, ja da hadde jeg faktisk 1. Lagt meg flat 2. Sikra egen hund så det aldri skjer igjen og 3. Lagt meg enda mer flat. Jeg er så himla lei (mellom)schnauzersaken borti gata. Han har vært på vei ut av vinduet mange ganger og i dag klarte de ikke å stoppe han, så han stupte ut og ned i asfalten og rett på Sølve. At ikke den bikkja ble skadet av stupet skjønner jeg ikke, men det brydde eierene seg ikke om. Heller ikke om min hund ble skadet.. problemet er at hunden deres kunne blitt påkjørt må skjønne.. Ja, jeg ser det, men kanskje det går ann å tenke flere tanker på en gang og som når en 16 kg schnauzer flyr på en 4,5 kg dvergpuddel så er det mildt sagt ugreit eller..og det er 2 gangen den kommer seg løs og angriper bakfra, men neida..Noen folk..!!:gaah:

Æsj, så ekkelt :hmm: Håper det gikk bra med Sølve! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge hundene trent for dagen, vips så var det mørkt. Første ordentlige trening med lille promille gikk overraskende bra, vi har noe småting vi må fikse om vi eventuelt skal gå vår første konkurranse sammen neste helg(!), i elite(!) hjelper det lite med forstyrrende skjeivt fotarbeid og feile sidebytter til høyre-fot. Vi fant en god del nøkler i samarbeid, så nå forstår vi hverandre mye bedre i trening. Veldig morsomt med en hund som bare gir og gir og gir og er like lykkelig for en tørrfôrkule som en ball så lenge man engasjerer seg i belønningen!

Keo fikk tre korte økter hvor vi improviserte forskjellige små klasse 3-baner + mye fotarbeid, han gikk alldeles perfekt. Ingenting å utsette overhode, det var en herlig følelse. Han ville til og med ha dralek i dag, ordentlig dralek, selv etter å ha kastet en annen leke først, det var enda bedre! Åååh, fornøyd maysofie, slitne hunder, stille hus :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde vært grinete for lengst jeg, om noe sånn hadde skjedd meg.... :lol: Så da kan du være grinete også :P 

Jeg sendte en litt bestemt mail nå jeg, for jeg fant ut at det er 1 måned (!) siden jeg spurte etter den første gang. 

Akkurat nå er jeg sliten. Jobb, litt kursing på jobb, ovetid med litt stress, 1,5 time kurs etter jobb og deretter tur har gjort sitt. Dessuten sto jeg opp 6 og gikk en time tur før jobb også, så da må det være lov å kjenne litt på trøttheten. 

Ser på Brille og tar det kuli sammen med hundene. I morgen har vi ordnet oss tur-selskap :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går bra med Sølve, og i mitt stille sinn tenker jeg at jeg vet hvor den schnauzeren kommer fra...

Hjemme fra tur med studievennine. Hun bor på hotell i byen når det er samlinger, så i dag tok jeg med jentene til byen og gikk byen rundt (bokstavelig talt. Nå har jentene fått mat og ligger utslått i hver sin sofa. Lurer kanskje på om det ikke blir tidlig kveld på meg også.

Huff, ja. Den bikkja er ikke god og det er så innmari utrivelig at eierne tar så lett på det. Nå skulle de begynne å ha vinduet lukket på kjøkkenet.. Bare ikke den går gjennom ruta neste gang den ser oss, ikke at vi går ofte forbi - men det hender. Den har vært sånn siden den var liten, men den blir bare verre og verre. 3 år er den nå, så dette kan bli vel spennende..:hmm:

Jeg har heldigvis ikke funnet noen sår, men han fikk seg noen ordentlige trøkk så han er litt stiv i bevegelsene. Jeg må nesten bare se det ann og avvente.  

Æsj, så ekkelt :hmm: Håper det gikk bra med Sølve! 

Ja, det er kjempeekkelt. Plutselig hadde han en rabiat schnauzer på ryggen - det er ikke greit.  Jeg krysser fingrene for at Sølve bare er litt mørbanket og rygg og bekken tåler en slik omgang. :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer jeg på hva som egentlig er forskjellen i rund og flat snor på Flexi-bånd? Sånn bortsett fra at den ene er flat og den andre rund selvsagt :P

Den runde snoren er tynn, og passer neppe til store og kraftige hunder som drar mye. Begge kan gjøre stor skade på både to- og firbeinte om de glipper eller snurrer seg rundt bein osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det er da vi har tid til å rette :P Hilsen engelsklæreren som får inn 70 rapporter på fredag (og 20 uken etter høstferien.)

Oi! Var da virkelig ikke deg jeg siterte! :lol: Unskyld!  @Tinkie som var urutinert. :lol: 

Amatør.

Jeg skylder på flink-pike-syndromet... Høstferien er jo avspasering, og jeg har ikke jobbet nok til å fortjene noe særlig avspasering ennå, så da får jeg generere litt jobb til meg selv, da. :aww:  

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Jeg skylder på flink-pike-syndromet... Høstferien er jo avspasering, og jeg har ikke jobbet nok til å fortjene noe særlig avspasering ennå, så da får jeg generere litt jobb til meg selv, da. :aww:  

Man må finne ut hvordan man liker å jobbe :) Jeg kunne valgt å rette de tekstene på kveldstid, men for det første ville det tatt lengre tid før elevene fikk tilbakemelding, og for det andre ville det blitt lange dager på meg. Da passer det meg bedre å bruke et par-tre dager i høstferien.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåååå, det var EN vinter - for tre år siden - det begynte å gå tomt sånn rundt februar/mars :D. Ingen krise mht ved selv om denne vedselgende naboen til din mor sier noe annet. Manns minne har en tendens til å henge seg opp i DET ene året det var krise, vet du :ahappy:

Selger tror det er nok ved i vedkjelleren til å berge meg gjennom vinteren, hvis ikke selger naboen ved, og de sa også at det ikke var noen hast. Så da er det 3 mot vedlangeren til mamma :P

Hhahaa, kunstnerisk sjel ja... det kan vel bety at ting har fått skure og gå uten at det har blitt gjort stort med det? Hahhahaha. 

Tja, det er jo han som har satt inn splitter ny verandadør - men han hadde tenkt til å bygge balkong der. Det er flere nye og fornuftige ting som er gjort, men det er selvfølgelig også ting som ikke er helt A4 der. Men nå har jeg jo truffet selger, og jeg ble egentlig skuffet over hvor normal han virket, når megler bygget han opp i mitt hode til å være en krysning mellom Aune Sand og Odd Nerdrum :D

 

Takk for omtanken :)  Han slet en sene i framfoten to 2 mnd siden, så siden da har det vært rolig båndgåing. Dyrlegen mente at etter 2 mnd burde det gå seg til, og det ser litt sånn ut. Forhåpentligvis.

Så bra at det ikke var verre, selv om slike ting kan sitte i lenge nok og være til bry.

Hva gjør Krutsi? Jo, hun ler så hun nesten tisser på seg..

 

Hva gjør gubben til Krutsi da han så på telefonen som gjorde at Krutsi lo så fælt? Ristet på hodet, trakk på smilebåndet og gikk og ordnet seg kaffe..

 

Og Krutsi? Hun ler bare enda mer :lol:

 

 

b95e1dc04f1a2d39e99f895a79d67402.jpg

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Fantastisk! :D

Mona og jeg har malt i heimen til vi gikk tom for maling, så da får jeg dra på shopping i morgen. Akkurat nå leter jeg etter energi til å rydde litt i kjelleren, men det var godt å sitte ned med to skiver godt brød også.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må finne ut hvordan man liker å jobbe :) Jeg kunne valgt å rette de tekstene på kveldstid, men for det første ville det tatt lengre tid før elevene fikk tilbakemelding, og for det andre ville det blitt lange dager på meg. Da passer det meg bedre å bruke et par-tre dager i høstferien.

Jeg har litt retting i høstferien jeg også, hvis sannheten absolutt skal på bordet. :P

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selger tror det er nok ved i vedkjelleren til å berge meg gjennom vinteren, hvis ikke selger naboen ved, og de sa også at det ikke var noen hast. Så da er det 3 mot vedlangeren til mamma :P

Moahahahahaaa... den vedlangeren til mamma'n din burde lynsjes, han... tenk å lyve så gæli da :lol:.

 Tja, det er jo han som har satt inn splitter ny verandadør - men han hadde tenkt til å bygge balkong der. Det er flere nye og fornuftige ting som er gjort, men det er selvfølgelig også ting som ikke er helt A4 der. Men nå har jeg jo truffet selger, og jeg ble egentlig skuffet over hvor normal han virket, når megler bygget han opp i mitt hode til å være en krysning mellom Aune Sand og Odd Nerdrum :D

OMG!!!! Nå fikk jeg veldig fascinerende og merkelige bilder i hodet mitt :frantics:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå har jeg jo truffet selger, og jeg ble egentlig skuffet over hvor normal han virket, når megler bygget han opp i mitt hode til å være en krysning mellom Aune Sand og Odd Nerdrum :D

Hjelp, det er jo nok til å gi de fleste mareritt :lol:

Hva kan jeg kjøpe for å gi hobbyanorektikeren mer fett på kroppen?

Ister?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...