Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå September


Tricolor
 Share

Recommended Posts

Det er nok ikke den eneste meningen de to deler...  :P

Kan jo nevne at han har en flaske med TTX (neurotoxin som gjør at musklene ikke kan generere action potential) stående i skapet sitt også. Også synes han det er veldig synd at vi ikke får lov til å utføre fatale eksperimenter på levende dyr. Type, flå en levende frosk og dyppe den i strykinin.

Han er en av de flinkeste professorene vi har, men han henger litt langt etter på noen ting :P 

Han høres ut som et skikkelig sjarmtroll:huh:  Og sånn av ren morbid nysgjerrighet, hva skulle dere egentlig lært av et slikt eksperiment? 
Sikker på at han ikke heter Mengele til etternavn?:ermm:


Nå er jeg lei av å være syk! Vært sjuk med halsvondt, høy feber, hoster til jeg brekker meg og har vondt i hele kroppen.
I en hel uke! Sukk, jeg har ikke tid til slikt. Veldig glad jeg har en veldig snill liten gutt som underholder seg selv mens mamman ligger på gulvet som et slakt:baby:
Men det var mye lettere å være syk før man fikk barn :lol: Da kunne man legge seg på sofaen med et pledd over seg, en kopp te på bordet og lese en bok og sove når man følte for det. 
Nå er det bare å tygge paracet, for ungen må stelles, spise frokost, skifte bleie igjen, passe på at han ikke river ned huset, passe på at han ikke biter hundene, spise lunsj, skifte bleie igjen, sove litt (endelig litt søvn på mor også) spise litt mer, passe på at han ikke ødelegger huset, ta fra han boksåpneren han fant i en skuff jeg ikke ante han rakk opp til, underholdes litt, formanes om at det ikke er lov å bite hverken mor eller hundene osv osv. Og slik går dagene:baby:

 

Jepp, det var lettere å være influensasyk før:pinch:

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Too late! Jeg overtar dette 1. desember

I dag har livet tatt en ganske stor vending! Har vært planlagt en stund, men gikk ikke helt opp for meg før i dag; jeg har kjøpt meg dyrebutikk!

Hei Sonen, hils på Pelle - pappaen til B-gjengen i Pied Piper

Posted Images

Han høres ut som et skikkelig sjarmtroll:huh:  Og sånn av ren morbid nysgjerrighet, hva skulle dere egentlig lært av et slikt eksperiment? 
Sikker på at han ikke heter Mengele til etternavn?:ermm:


Nå er jeg lei av å være syk! Vært sjuk med halsvondt, høy feber, hoster til jeg brekker meg og har vondt i hele kroppen.
I en hel uke! Sukk, jeg har ikke tid til slikt. Veldig glad jeg har en veldig snill liten gutt som underholder seg selv mens mamman ligger på gulvet som et slakt:baby:
Men det var mye lettere å være syk før man fikk barn :lol: Da kunne man legge seg på sofaen med et pledd over seg, en kopp te på bordet og lese en bok og sove når man følte for det. 
Nå er det bare å tygge paracet, for ungen må stelles, spise frokost, skifte bleie igjen, passe på at han ikke river ned huset, passe på at han ikke biter hundene, spise lunsj, skifte bleie igjen, sove litt (endelig litt søvn på mor også) spise litt mer, passe på at han ikke ødelegger huset, ta fra han boksåpneren han fant i en skuff jeg ikke ante han rakk opp til, underholdes litt, formanes om at det ikke er lov å bite hverken mor eller hundene osv osv. Og slik går dagene:baby:

 

Jepp, det var lettere å være influensasyk før:pinch:

 

Definitivt enklere før barn. Hilsen medsyk mamma,  heldigvis er barnet frisk *bank i saltet og kaste bordet over skulderen * så håper å kunne hente meg inn litt når hun er i barnehagen.  Bonden har laget middag to dager på rad her. Han laget ikke middag da jeg var nyoperert eller noe. :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definitivt enklere før barn. Hilsen medsyk mamma,  heldigvis er barnet frisk *bank i saltet og kaste bordet over skulderen * så håper å kunne hente meg inn litt når hun er i barnehagen.  Bonden har laget middag to dager på rad her. Han laget ikke middag da jeg var nyoperert eller noe. :lol: 

De siste dagene har jeg ønsket at han hadde gått i barnehage, ja :lol: (men da hadde vi vel hatt enda mer sykdom:P)
Han er snørrete og hoster litt, men ingen feber på han og ellers fin form *bank i bordet* så vi håper det ikke blir verre.
Her har mannen tatt ansvar for middag hele forrige uke, så vi har spist mye grandiosa :lol: (glad jeg har mye hjemmelaget middag til junior i fryseren, ja:P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lånehunden har en kroppsklokke som kan imponere en. 06:30 er det på tide å stå opp og på luftetur, da kommer man bare å rundsleiker mennesket. Keo sa heller ikke nei takk til det. 

Satte opp sperring siden soverommet jeg har okkupert (fordi det var det eneste med nye sengeklær pålagt når man kom hjem fra syden) ikke har dør. De hadde hun forsert to ganger, kleptomanen hadde hatt party med å dra ut alle(!) lekene fra hundekommoden, skjønner ikke at hun får det til. Alle som har truffet meg vet at jeg har i overkant mye leker! Men våknet likevel at hun var i sengen, så tilbake hadde hun kommet. Å tråkke ned på en hårete draleke i halvsøvne var derimot litt merkelig :lol:

Nå skal vi gå og legge oss igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...ligger jeg helt stille i sengen min. Alle 10 bikkjer sover og jeg syns det kan være slik litt til. La meg kl 21 i går og det trengtes :yawn: 

snekkeren sendte melding akkurat i det jeg la meg om at han ikke kom før på torsdag. Jaja får håpe de er effektiv og blir ferdig med det som er avtalt. 

Men da kanskje jeg får til en joggetur i dag? Det tror jeg at jeg må. Men først: ligge helt stille så ikke de 7 våkner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, veldig! Jeg har liten familie, de bor langt unna, og flere er syke, så jeg er innstilt på å klare meg selv. Og da varmer det ekstra godt når en får hjelp - nå nettopp kom det SMS fra en i koret som jeg egentlig ikke har pratet så mye med, med tilbud om hjelp. Og det er jo helt fantastisk!

Og ja, jeg gleder meg sånn til å flytte inn! Jeg overtar rett etter første helga i advent, så jeg vet hva jeg kommer til å pakke ut først :D

 

 

 

Koret ja! Jeg er jo helt bortinatten på avstandene der borte, fortsetter du eller blir avstanden for stor når du flytter? 

Og for en fin start i nytt hjem :ahappy: 

 

 

 

 

 

......skal jeg snart stå opp. Deilig å våkne før klokken :ahappy:

Endret av mokken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke forelesning før 10.15 idag. Tenkte jeg skulle være flink å møte til vanlig tid, så jeg kunne jobbe med noen fysikkoppgaver på forhånd. Nå kjeder jeg meg :icon_redface: Fått gjort noe, da. Men har utrolig tannverk, så sliter med å holde konsentrasjonen. Tror der er visdomstann som er på vei opp. Vondt i tenner i venstre side, men det varierer om det er oppe eller nede der er vondt. Hadde samme i sommer, intens smerte, men gikk over etter noen dager. Etter det har jeg ikke hatt særlig vondt. Derfor jeg tenker det er visdomstann, siden smertene kommer og går (og jeg ikke klarer helt å lokalisere smertene). Satser på de går fort over denne gangen også :)

 

Lese litt anatomi nå,tenker jeg. Seminar på fredag, såmå forberede meg litt mer til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Mine firbeinte er søte. Timmy inviterer Bizi opp i senga mi, så tror de at jeg ikke skal legge merke til det. Vanskelig å unngå å merke to tullinger som tumler og turner rundt i senga mi mens jeg ligger der.:ahappy:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der får jeg for å ikke lære meg viktige koder :lol:

Det er veldig enkelt å søke opp i smiley-boksen nå da :P Men koden er : yawn : uten mellomrom :P 

--

Da er datterbarnet ferdig hos tannlegen, og jeg kan bruke resten av dagen på det jeg er best til - minst mulig på lengst mulig tid :ahappy: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morges sto jeg opp kvart på seks sånn at jeg skulle rekke en times tur med hundene før jobb. Har kurs igjen etter jobb, så da må de ligge i bilen et par timer. Da er det ikke  synd på dem :P Også slipper jeg å tenke på langtur etter kurset, for da er jeg gjerne litt småsliten, men om de får en time med ett eller annen aktivitet da også må det vel bli bra :) 

Sånn ellers prøver jeg å komme på noe jeg og samboern kan finne på til helga. Valen skal visst ha show her i bygda, men synes billettene var litt i overkant dyre, særlig når jeg har brukt mer enn nok på bil denne mnd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg så veldig til å flytte inn i det huset, på dine vegne! :lol:

Hahahahahaha, du er nå søt!

Gleder meg veldig til å se pyntebildene i nye lille gods :D 

 

Jeg har mistet all sans for pynting og sånt, mamma kom med en million ideer om ren pynting. Eneste jeg tenkte på var "2åring som løper på/ødelegger/leker med, 3 katter, støv, mer å rydde, er som kan knuses, mer rot!" og føyset alle ideene bort. :aww: prøver igjen når hun har blitt tenåring. 

Det blir nok bedre i 2016, men jeg er for glad i jula til å spole over den pyntingen i år :P Jeg eier visst et mål med skog også, så tenk om jeg kan plukke juletre fra egen bakgård neste år! Jeg fabulerte litt om å ha juletre i det store rommet hvor forrige eier har fjernet taket, slik at rommet har takhøyde for to etasjer. Tenk DET juletreet! Men så innse jeg at det skal inn og ut av huset, og opp på fot, og jada, det holder med enetasjes juletre... :whistle:

Det viktigste er jo å gjøre som en slik vil, og kose seg på det viset som passer en best selv. Det er mye adventskos i julemusikk, marsipan, kakao, klementiner og levende lys også. Det er kos i å lage egne, nye tradisjoner. Og det er kos i å lage små adventsrutiner - flaxkalender eller sjokoladekalender, det blir et lite rituale i sånt også. Om en vil. Det er ingenting en må, det kan du si til mamma'n din ;)

 

Først åff åll, grattis med hus!

Og sånn ellers. Eg har jo stalka deg litt. (Hemmelig nissevenn her for ei tid sidan, ingenting skummelt, lovar!) Eg tykkjer eg kan påstå at eg kjenner deg litt, sjølv om det no altså kun går eine vegen. Og altså, eg er litt avstandsforelska, på ein ikkje-romantisk måte, du virker så sabla grei? (Korleis gjer du det?!) Du stiller stadig opp for andre, gir mykje av deg sjølv, ordner og styrer for andre, og har, etter mitt syn, heilt fantastiske interesser. Det skulle for pokkern berre mangle at ikkje du får hjelp når du trenger det, eg er rimelig sikker på at eg ikkje er den einaste som likar deg, kjentsfolk eller ei. Flytt litt nærare, så eg og kan få malt ein vegg eller to?

Sånn, då var det gjort. Skal aldri nevne det igjen. :D

 

 

Move on folkens, nothing to see here.

Aww, min første stalker! :wub: Du er nå også skrekkelig søt, da!

Og veldig interessant å lese det du skriver, for sist jeg fikk en karakteristikk av meg selv var det "lat og egoistisk, men snill om hun må", så jeg liker deg bedre :D

Gratulere med huset og håper du får solgt på Gardemoen by til stor overpris så du får mye å putte i nyhuset.

 

Jippi jeg er ferdig med å vaske i det gamle nedslitte møkkete sjarmerende huset jeg har leid. Nå er det bare å sjekke opp her i huset mitt og få ting på plass

Tusen takk! Jeg må kjøpe større bil, Berlingo'n rommer ikke tre voksne bernere, så jeg håper jeg selger til høy nok pris til at jeg kan spytte en del i en bil :whistle:

Så deilig det må være å bli ferdig med den vaskingen - kos deg i nye heimen, det er jo bare moro å sette ting på plass og lage det til SITT.

La meg gjette: 7 banankasser med advent og julepynt som nå sikkert har generert seg til å bli minst 11 banankasser...

Nailed it, baby!

Nå er jeg lei av å være syk! Vært sjuk med halsvondt, høy feber, hoster til jeg brekker meg og har vondt i hele kroppen.
I en hel uke! Sukk, jeg har ikke tid til slikt. Veldig glad jeg har en veldig snill liten gutt som underholder seg selv mens mamman ligger på gulvet som et slakt:baby:
Men det var mye lettere å være syk før man fikk barn :lol: Da kunne man legge seg på sofaen med et pledd over seg, en kopp te på bordet og lese en bok og sove når man følte for det. 
Nå er det bare å tygge paracet, for ungen må stelles, spise frokost, skifte bleie igjen, passe på at han ikke river ned huset, passe på at han ikke biter hundene, spise lunsj, skifte bleie igjen, sove litt (endelig litt søvn på mor også) spise litt mer, passe på at han ikke ødelegger huset, ta fra han boksåpneren han fant i en skuff jeg ikke ante han rakk opp til, underholdes litt, formanes om at det ikke er lov å bite hverken mor eller hundene osv osv. Og slik går dagene:baby:

 

Jepp, det var lettere å være influensasyk før:pinch:

 

God bedring! Kanskje neste gang poden er gammel nok til at han kan brukes til å leke apporttrening - aktiviseres gjennom å hente det du trenger, så du kan hvile ut på sofaen?

Eller få på ham en munnkurv, kanskje...

Koret ja! Jeg er jo helt bortinatten på avstandene der borte, fortsetter du eller blir avstanden for stor når du flytter? 

Og for en fin start i nytt hjem :ahappy: 

 

......skal jeg snart stå opp. Deilig å våkne før klokken :ahappy:

Det blir cirka 45 minutter til korøvelsen, og jeg har bestemt meg for at det er innafor. Jeg trives veldig godt, så jeg vil gjerne fortsette. Det avhenger jo av hvordan jeg jobber etter hvert, men intensjonen er å fortsette. Det gir meg så mye, så jeg skal kjempe for å få lagt opp arbeidsdager og slikt til kabalen går opp. Det er snakk om én dag i uka til vanlig, nå har vi unntakstilstand med tre øvelser i uka sånn rett før NM.

 

...skal jeg printe kontrakten på nytt hus, som signeres etterpå. Er det vanlig at selger er med på kontraktmøte, eller bare kjøper og megler? Jeg har noen spørsmål som megler ikke kunne svare på under visningen (type "hvem kontakter jeg for å avtale brøyting?" og "er det noen vedbonde i nærheten?")

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok bedre i 2016, men jeg er for glad i jula til å spole over den pyntingen i år :P Jeg eier visst et mål med skog også, så tenk om jeg kan plukke juletre fra egen bakgård neste år! Jeg fabulerte litt om å ha juletre i det store rommet hvor forrige eier har fjernet taket, slik at rommet har takhøyde for to etasjer. Tenk DET juletreet! Men så innse jeg at det skal inn og ut av huset, og opp på fot, og jada, det holder med enetasjes juletre... :whistle:

Det viktigste er jo å gjøre som en slik vil, og kose seg på det viset som passer en best selv. Det er mye adventskos i julemusikk, marsipan, kakao, klementiner og levende lys også. Det er kos i å lage egne, nye tradisjoner. Og det er kos i å lage små adventsrutiner - flaxkalender eller sjokoladekalender, det blir et lite rituale i sånt også. Om en vil. Det er ingenting en må, det kan du si til mamma'n din ;)

Håh! 2etasjers juletre hadde vært noe! :D  Jeg er veldig glad i juletre. Viktigste julepynten det :D 

Ja, gjøre som man vil, koser meg med lite pynt jeg, viktiger med gode tepper i sofaen, kakao, fyr i ovnen og ro i kropp og sjel. Og juletre, må ha juletre. :D  Kjenner jeg svigers rett så blir julaften der inne i år og, men greit det, da slipper jeg rotet her, og tar bare med lillemor inn hit når hun trenger plass til å løpe, så kan de sitte i den trange stua med kaffekoppene sine og gumle tørre småkaker jeg uansett ikke tåler. :lol: Jeg har ikke kapasitet til å føre noen krig eller stå opp for prinsipper i år heller, så da så. Enkleste utvei og kose oss masse ellers. 

 

 

Endret av raksha
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har Leah-sønn og Ali-bror Georg vært og røntget hoftene sine, så da er det bare å vente på resultater.. Det er nesten mer nervepirrende med valpekjøpers hund enn egen :o Snille veterinær, vær kjapp! Send bildene i dag! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...skal jeg printe kontrakten på nytt hus, som signeres etterpå. Er det vanlig at selger er med på kontraktmøte, eller bare kjøper og megler? Jeg har noen spørsmål som megler ikke kunne svare på under visningen (type "hvem kontakter jeg for å avtale brøyting?" og "er det noen vedbonde i nærheten?")

Da jeg underskrev kontrakten på mitt hus, var det bare jeg og megler til stede - men det er nok normalt at selger også deltar her. Jeg fikk info om huset ved overtakelse - da gikk selger og jeg gjennom hele huset og jeg fikk info om alle "særegenheter" og sånt - blant annet hvor bryter til utelys var plassert liksom... hovedvannkran, brønn, septik og sånt :). Vedleverandør måtte jeg dog finne ut av selv - men jeg har til nå kun kjøpt en sekk ved - de andre har jeg fått :D. Snill pike og sånt, vet du *ler*. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@SFX Det er vanlig at både kjøper og selger er med på kontraktsmøte.

Da jeg underskrev kontrakten på mitt hus, var det bare jeg og megler til stede - men det er nok normalt at selger også deltar her. Jeg fikk info om huset ved overtakelse - da gikk selger og jeg gjennom hele huset og jeg fikk info om alle "særegenheter" og sånt - blant annet hvor bryter til utelys var plassert liksom... hovedvannkran, brønn, septik og sånt :). Vedleverandør måtte jeg dog finne ut av selv - men jeg har til nå kun kjøpt en sekk ved - de andre har jeg fått :D. Snill pike og sånt, vet du *ler*. 

Da konkluderer jeg med at jeg bare får se hvem som er der etterpå :P

Jeg hadde håpet på finne ut av vedselger før overtagelse, for uti desember er kanskje litt sent å kjøpe. Så planen var å finne noen jeg kan få kjøpe av, men som oppbevarer det til jeg kan få lempet det inn i vedboden der oppe - og kanskje han hadde tips til noen av det slaget. Jeg er som kjent ikke så snill, så jeg belager meg på å kjøpe :D Cirka fire av målene mine med tomt leies ut til en bonde, så jeg må jo snakke med selger om diverse praktiske ting, for eksempel hvem som eier kyrne som går der :P Og jeg må nesten spørre hvorfor i alle dager det er en splitter ny verandadør i andre etasje, som bare går ut på det skrå taket. WHY???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde håpet på finne ut av vedselger før overtagelse, for uti desember er kanskje litt sent å kjøpe. Så planen var å finne noen jeg kan få kjøpe av, men som oppbevarer det til jeg kan få lempet det inn i vedboden der oppe - og kanskje han hadde tips til noen av det slaget. Jeg er som kjent ikke så snill, så jeg belager meg på å kjøpe :D Cirka fire av målene mine med tomt leies ut til en bonde, så jeg må jo snakke med selger om diverse praktiske ting, for eksempel hvem som eier kyrne som går der :P Og jeg må nesten spørre hvorfor i alle dager det er en splitter ny verandadør i andre etasje, som bare går ut på det skrå taket. WHY???

Ved selger de jo hele vinteren, så det er sjelden noe stress å få tak i ved :). 
Huseier hadde faktisk skrevet ned alle sånne viktige ting til meg da, blant annet tlf til de som tømmer septiken, og andre viktige ting :). Men det var en kvinne da, de er vel mer forutseende mht slike ting - en mann vil vel ikke tenkt på å skrive ned praktiske ting kanskje :aww:. Jeg synes forresten du må fortelle oss hva den døra er til, når du får svar... :lol:. Kanskje forrige eier likte å gå ut på taket og sette seg der og ta seg en røyk? :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Jeg klipper min selv. Har kjøpt en billig klippemaskin på Biltema som fungerer helt supert, med flere ulike innstillinger for pelslengde. Klipper henne 3 mm på kroppen og 6mm på hale og ører. Når hun skal klippes tar jeg frem en slikkematte med leverpostei som hun koser seg med mens jeg klipper. Gjør dette ca. 5 minutter om dagen, så det tar en stund før hun er helt nedklippet, men hun slipper det stresset hos frisøren i hvert fall, og hun rekker ikke å bli lei ettersom det er såpass korte økter.
    • Sommeren nærmer seg (håper jeg), og jeg har begynt å tenke på om jeg skal klippe ned hunden i år også (som tidligere somre), eller ikke: Han blir så fin med kort lettstelt pels, Han takler varmen så mye bedre, han tørker fortere etter han har badet osv. Men; Han liker absolutt ikke denne timen det tar å klippe han ned. Hundefrisøren sier han er grei, oppfører seg bra. Men pistrer og piper. Og jeg må dra han inn "med makt". Og da blir jeg litt sånn; "Er det verd det? Skal han få slippe klippingen?" Skal / Skal ikke 
    • Haha ja, så sant man har fryser på forhånd. 😂 Jeg kjøpte meg fryser ene og alene mtp råfôr når jeg kjøpte leilighet. Blir billigere i lengden uansett. 😁
    • Jeg «har» også en hund som er usikker på fremmede mennesker og dyr (hun måtte bli igjen hos foreldrene mine da jeg flyttet, men jeg tok meg av treningen av henne). Hun har alltid vært tilbaketrukken og skeptisk, helt siden hun var valp. Så har iallfall et par ord å meddele. Det er en sterk genetisk komponent til dette, og ulldotten min kommer nok aldri til å bli den sosiale hunden som oppsøker andre. Uavhengig av om vi hadde vært enda bedre på å sosialisere henne i oppveksten, ville nok det genetiske utgangspunktet hennes uansett begrenset hvor komfortabel hun ville vært med fremmede.  Erfaringsmessig så tror jeg at det beste man kan gjøre i en slik situasjon er først og fremst å eksponere valpen for positive opplevelser med andre, under kontrollerte forhold. Kanskje har du venner eller familie som kan hjelpe til med treningen, og la alt foregå på valpens premisser.  Vel så viktig tror jeg det er å lære valpen at den IKKE trenger å forholde seg til andre hvis ikke den ønsker det. Nå vet ikke jeg om dere sliter med f.eks. passering av andre folk eller hunder pga. skepsisen, men det gjorde iallfall vi. Kinderegg-metoden kan være veldig effektiv for å få valpen til å ta kontakt med deg når andre mennesker/hunder kommer til syne, men også for å skape positive assosiasjoner til å møte på andre på tur.    EDIT: Sånn ang. selve bjeffingen, så ville jeg kanskje trodd at dette hadde roet seg av seg selv dersom den generelle tryggheten rundt fremmede mennesker og dyr ble bedre, for å konkludere. Men nå var jo dette bare en enkeltsituasjon. Hvorvidt bjeffingen i situasjoner med fremmede er et generelt problem hos dere vet jo ikke jeg
    • Yuhu! Valpen min er litt småskeptisk til fremmede og det er noe vi jobber mye med. I stad var det en som fikk hilse på han, satte seg på huk og lot Melvin komme bort for å si hei på eget initiativ. Jeg så at han var litt usikker (halen), men han gjorde alt på eget initiativ og hadde all mulighet til å trekke seg unna når han følte for det. Mannen satt helt stille. Plutselig så trekker han seg bakover og bjeffer til som bare det. Da hadde han hilst og fått kos av denne mannen i en gooood stund, luktet rundt og virket ok med situasjonen. Mannen nevnte at han hadde hund selv og at det sikkert luktet av klærne. Kan lukten av en hund være grunnen til at han plutselig bråsnudde sånn? Han er ikke slem på noe vis, bare bjeffer og trekker seg unna. Han er også usikker på andre hunder og dyr, noe vi også jobber mye med. 🫠
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...