Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå September


Tricolor
 Share

Recommended Posts

Leser til eksamen. Men føler egentlig jeg kan det meste, og jeg skal jo ikke si så mye på fremføringen heller. Føler meg klar for å svare på evt. spørsmål etter fremføringen vår, og jeg føler jeg har det grunnleggende inne. Men samtidig så føler jeg at jeg har gjort minimalt i forhold til denne eksamen, så jeg får litt dårlig samvittighet om jeg heller setter meg ned for å slappe av litt.

Vet liksom ikke helt hva jeg skal lese på. Lest de 4 kapitlene som er pensum, flere ganger, og funnet en del av stoffet på norsk også. Lettere å skjønne det da.

Jaja, skal bli godt å få det overstått. Så begynner vi ordentlig med anatomi/fysiologi og strålefysikk neste uke. Alle foreleserne i anatomi/fysiologi virker veldig greie og engasjerte. Strålefysikken blir nok verre. Aldri hatt fysikk før, og foreleser virker veldig "tørr" og sur. Håper hun overrasker! :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Too late! Jeg overtar dette 1. desember

I dag har livet tatt en ganske stor vending! Har vært planlagt en stund, men gikk ikke helt opp for meg før i dag; jeg har kjøpt meg dyrebutikk!

Hei Sonen, hils på Pelle - pappaen til B-gjengen i Pied Piper

Posted Images

Nå er jeg veldig lei å få dette fargestemplet uten at folk har satt seg inn i oppdrettet, så orker ikke kommentere videre. Nei, Keo er ikke fra en oppdretter som fargeavler. Han er fra en oppdretter som har noen hunder som er av andre farger enn sort/hvitt og som tilfeldigvis selger både til arbeids- og sportshjem :)

Forskjellen er at alle hundene som går i avl kan gjete, flere av avkommene gjeter, de er fra arbeidslinjer og registrert i ISDS. En annen forskjell er at hun ikke har et ensfarget syn på at hun ikke avler pga utseendet. Flere av hundene har prøve, noen har ikke. Men det er så enkelt som at man får bli med på jorde å se hundene gjete selv, for de kan alle i varierende grad :)

Okay :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Aslan , både @Tinkie og @Enits tar feil, det er her dere skal bo vettø , her kan jeg friste med både lappekompis til Thorvald og propellbaby du kan leke med, og massemassemasse skog :aww: og kort vei til absolutt alt man kan trenge og ønske seg :D

(Ligger 3 fine hus til salgs her nå faktisk :aww: )

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, på grunn av klimaendringer kommer Norge østafjells til å få ganske likt vær, bare kaldere ganske snart, da. Skal du i utlendighet? :P

Vel, det blir sikkert ikke bedre i Bergen da! :P

har du ikke sett været på øst og sørlandet idag? :P

Joda, har vært her i hele dag :aww: Men jeg orker ikke sånn hele tiden, som det er i Bergen :lol: Og ikke motsi meg, jeg har bodd der i to og et halvt år :aww:

@Aslan , både @Tinkie og @Enits tar feil, det er her dere skal bo vettø , her kan jeg friste med både lappekompis til Thorvald og propellbaby du kan leke med, og massemassemasse skog :aww: og kort vei til absolutt alt man kan trenge og ønske seg :D

(Ligger 3 fine hus til salgs her nå faktisk :aww: )

Det tror jeg blir vanskelig gitt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoffe og andre som vurderer Maxgodis: det er supert å kjøpe godteri derfra så lenge dere ikke kjøper det smågodtet de har i bokser av "egen produksjon". Det smaker høgg og inneholder mye glukose-fruktosesirup, vi endte opp med å kaste alt vi hadde kjøpt i sånne bokser fordi gubben rett og slett ble dårlig i magen av dem. Men de har bra priser på det "vanlige" godtet :-)

Takk, greit å vite :) kjedelig å måtte kaste masse.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt rart det der med meg og vestlandsvær... jeg elsker egentlig sol, men jeg kjenner med en gang det har vært et par dager at jeg savner regnet. De tunge skyene, å hoppe på fortauet mellom vanndammene, ta hetten på hodet og gå gjennom vannbygene, å ha intime samtaler mellom to personer under en liten paraply, å riste av jakken når jeg kommer inn døren, løpe fra tak til tak, bli gjennomvåt på fjelltur og vrenge av meg klærne når jeg kommer hjem, ta lange varme dusjer, krype under teppe, sovne til tromming på taket og blinkende himmel.... jeg vet ikke helt hva, men det er bare noe med det regnet :wub: jeg skal bo her for alltid jeg!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det blir sikkert ikke bedre i Bergen da! :P

Joda, har vært her i hele dag :aww: Men jeg orker ikke sånn hele tiden, som det er i Bergen :lol: Og ikke motsi meg, jeg har bodd der i to og et halvt år :aww:

Det tror jeg blir vanskelig gitt :lol:

Hva blir vanskelig? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt rart det der med meg og vestlandsvær... jeg elsker egentlig sol, men jeg kjenner med en gang det har vært et par dager at jeg savner regnet. De tunge skyene, å hoppe på fortauet mellom vanndammene, ta hetten på hodet og gå gjennom vannbygene, å ha intime samtaler mellom to personer under en liten paraply, å riste av jakken når jeg kommer inn døren, løpe fra tak til tak, bli gjennomvåt på fjelltur og vrenge av seg klærne når jeg kommer hjem, ta lange varme dusjer, krype under teppe, sovne til tromming på taket og blinkende himmel.... jeg vet ikke helt hva, men det er bare noe med det regnet :wub: jeg skal bo her for alltid jeg!

Jeg leste dette høyt for min mor, vi ble begge helt rørt. Dette følte jeg veldig på og det var utrolig godt beskrevet og skrevet. Håper det er greit jeg kopierte det og sendte det til min mor.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt rart det der med meg og vestlandsvær... jeg elsker egentlig sol, men jeg kjenner med en gang det har vært et par dager at jeg savner regnet. De tunge skyene, å hoppe på fortauet mellom vanndammene, ta hetten på hodet og gå gjennom vannbygene, å ha intime samtaler mellom to personer under en liten paraply, å riste av jakken når jeg kommer inn døren, løpe fra tak til tak, bli gjennomvåt på fjelltur og vrenge av seg klærne når jeg kommer hjem, ta lange varme dusjer, krype under teppe, sovne til tromming på taket og blinkende himmel.... jeg vet ikke helt hva, men det er bare noe med det regnet :wub: jeg skal bo her for alltid jeg!

Hæ. :lol:

Jeg sliter med mørket, da. Det er det verste med Bergen for meg - ikke regnet, men at det blir så innmari mørkt når det regner, fordi skylaget er så tett.

Hva blir vanskelig? :P

Å flytte til Vestfold, når jeg skal gå på Blindern og jobbe i Lier :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ. :lol:

Jeg sliter med mørket, da. Det er det verste med Bergen for meg - ikke regnet, men at det blir så innmari mørkt når det regner, fordi skylaget er så tett.

Å flytte til Vestfold, når jeg skal gå på Blindern og jobbe i Lier :lol:

Du må gjerne komme hit du også altså, er 3 hus til salgs og en haug med leiligheter :D men jeg mente egentlg at @Aslan skulle flytte hit altså :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ. :lol:

Jeg sliter med mørket, da. Det er det verste med Bergen for meg - ikke regnet, men at det blir så innmari mørkt når det regner, fordi skylaget er så tett.

Ja, Vestlandet er ikke for alle og jeg er veldig glad for det! Egentlig kunne folk ha sluttet å flytte til Bergen, for boligprisene her er alt for stive :fear: ....

Haha

@Synnikken selvfølgelig er det greit, så kjekt at du likte det :wub:

@Line I CAN RELATE :no: hveeer gang!!!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så irritert på folk som er nysgjerrige og MÅ vite absolutt alt..

Om vi har 1,2,3 eller 8,9,10 hunder,skal folk drite i!

Hundene våre er godt stelt,får vetrinærbehandling når det trengs,(og ikke trengs), de fóres på kvalitetsfór og er mye i aktivitet.

Vi går kurs,og vi trener på fellestreningene..

ALIKEVEL forstår ikke folk "at det går an"..

Kan ikke folk bry seg med sine egne ting?

*utblåsning over*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...