Gå til innhold
Hundesonen.no

Fotografere bitearbeid med ultra vidvinkel


Guest vivere
 Share

Recommended Posts

Så lenge du ikke står i veien for hund, hundefører eller figurant så er det vel bare å kjøre på?!

Jeg hadde heller ikke vært imot det personlig, men spør først slik at du ikke forstyrrer hundene som ikke liker det ;)

Den er grei. Da utfordrer jeg meg selv :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan sikkert komme såpass nær på treninger, men jeg tror ikke du får komme så nær på en prøve/konkurranse :) Bare å spørre føreren om det er greit. Litt dumt om bikkja blingser og henger i din arm i stedet for fig. sin, hehe :)

Neida, jeg holder meg til treninger/workshops. Har deltatt på slike tidligere og er blitt kjent med instruktører/figuranter og har tatt noen billder fra slike arrangementer. Men da helst med teleobjektiver. Nå blir det veldig-veldig-nære-bilder som ligger langt utenfor komfortsonen min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Neida, jeg holder meg til treninger/workshops. Har deltatt på slike tidligere og er blitt kjent med instruktører/figuranter og har tatt noen billder fra slike arrangementer. Men da helst med teleobjektiver. Nå blir det veldig-veldig-nære-bilder som ligger langt utenfor komfortsonen min :)

Virkelig utfordring er å stå i skjulet sammen med figuranten.. Når man kjenner spyttperler fra hunden i ansiktet, så bør man stå heeeelt rolig :lol:

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig utfordring er å stå i skjulet sammen med figuranten.. Når man kjenner spyttperler fra hunden i ansiktet, så bør man stå heeeelt rolig :lol:

Sent from my iPhone using Tapatalk

Nei ikke skjulet men ute på banen en halvmeter fra fig som dette som dette jeg tok på en workshop i mondioring. Kan ingenting om video og aner ikke hvordan man legger det ut på sonen, men her er en link som forhåpentligvis fungerer :)

Red: Nei det gjorde det ikke så da så :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tro at mange vil synes det er fin trening å ha en forstyrrelse aka fotograf ute på banen, så det tror jeg ikke skal være noe problem så lenge man spør først. :)

Jeg er blitt bedt om å ta bilder, men så nære som ca meteren fra hund som biter fig under mondioring har jeg ikke gjort før. Det blir liksom litt annerledes enn å stå på sidelinja med et teleobjektiv - mer en utfordring m h t hva jeg er komfortabel med. På den andre sida har jeg gått noen runder med gatefoto og er blitt truet med død og fordervelse av av mennene til noen burkakledde damer som jeg ikke tok bilder av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger du de ut et sted man kan se dem? Synes du tar så fantastiske bilder, så hadde vært kjekt å få sett hundebilder også :)

Tusen takk :) Er ikke spesielt god på hunder men kanskje litt bedre på "settingen" rundt.

Her er et bilde av Huskybanden d vs Janne på et barmarksløp ikke så langt fra her jeg bor

11895147_10153432813110860_2824907493073

og så et med Jannes datter Caroline som også er en drivende flink "musher" :)

11947575_10153432814015860_5560841926825

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...