Gå til innhold
Hundesonen.no

Voksne hundevenner Akershus


Recommended Posts

Hei og hopp! Er det noen snille voksne og rolige hunder som kan tenke seg å være flotte forbilder for lille Odin? Han er en vorsteh på ti uker, litt forsiktig i starten men blir fort varm i trøya. Han har et veldig godt språk og er ingen plagsom valp. Vi kan godt kjøre rundt i Akershus for en liten playdate. Anyone? :-)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp! Er det noen snille voksne og rolige hunder som kan tenke seg å være flotte forbilder for lille Odin? Han er en vorsteh på ti uker, litt forsiktig i starten men blir fort varm i trøya. Han har et veldig godt språk og er ingen plagsom valp. Vi kan godt kjøre rundt i Akershus for en liten playdate. Anyone? :-)

Vi kunne jo truffet hverandre snart? :ahappy: Er sykt lenge siden! Chessea er grei med småttiser. :flowers: Vi bor i Oslo da (Oppsal), men er jo stadig i området. Mamma har flyttet til Kurland, så Chess er ofte ikke langt unna dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Gjerne! Nå er denne uka litt travel, men tar gjerne en minitur neste uke. Har bil også, så det er jo bare en svipptur bort til Oppsal da :)

Jeg har og mye planer denne uka, og forsåvidt også ingen hunder (de slaskene er ennå på ferie). Men til uka eller utover høsten når det måtte passe er jeg med, jeg. Hadde vært gøy å se tilskuddet! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...