Gå til innhold
Hundesonen.no

Lysende halsbånd (LED)


Recommended Posts

Vurderer å kjøpe inn et parti med lysende halsbånd til venner og bekjente, tenkte kanskje noen her kunne være interessert:

Kommer i 3 størrelser, S/M/L:

S: 20-40cm

M: 32-50cm

L: 48-60cm

Bredde: 2.5cm

Farger:

Grønn, gul, blå, oransje, rosa og rød

Pris: 125 kr inkl frakt pr B post

Levering: rundt 15.september

JA, det kommer fra Kina :) Virru ha, så send meg en PM eller mail: charlotte(at)skotner.net

Og bruker win8p i Internet Explorer så må legge ved bildene sånn teit vedlagt :-|

post-128-0-53720600-1438848673.png

post-128-0-29751500-1438848796.png

post-128-0-45152400-1438848805.png

post-128-0-08827000-1438848818.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være party pooper, men du kan få akkurat samme på ebay fra 12kr, der kan du også bestille i store partier og de fleste sender gratis, oftest fra Kina :) Bare obs, da får du de enda billigere :)

Det er jo ikke alle som er komfortabel med å bestille fra Ebay da......deriblandt meg. Hadde jeg hatt behov for et sånn halsbånd, så hadde jeg nok heller bestillt fra Norge, Sverige eller Danmark. Og da hadde jeg heller betalt det det kostet.. Vet at mye er billigere på Ebay, men det hjelper jo ikke når jeg ikke er komfortabel med å bestille derfra.... Dessuten er jeg litt utålmodig og vil gjerne ha ting med en gang nesten.... :P Tar jo litt lenger tid når man f.eks bestiller fra USA.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha! meen så er det litt tidlig å si størrelsen på den labbeklabb saken. Har du sett disse "live" ? Hvor stor er batteriklumpen? Tenker ift Rotta (DP, 6 kg)

Jeg bruker dem på dvergpinscher., Båndet er stort, men lett, så det er ikke noe problem. Min er 3.7 kg, 26-27 i høyde. Har small til henne, samme størrelse som whippetene bruker. Man klipper den "lysremsen" som er inni til riktig størrelse. Halsbåndene lyser svært godt, men jeg anbefaler fargen blå, den lyser aller best.

Det bør nevnes at man ikke kan bruke halsbåndene til feste av kobbel, fordi de går opp i reguleringen med en gang. Så vi bruker dem i tillegg til halsbånd eller sele.

På ebay koster slike bånd rundt 10-20 kr inkludert frakt. :)

(Ebay er ikke ille i det hele tatt, jeg bestiller derfra mye. Velg selger med opp til 100% positive tilbakemeldinger og gjerne de som har merke "top rated sellers". Er det noe problem med selger har ebay egen kundesevice, og de kan velge å gi deg tilbake penger til tross for at selger nekter. Dette har skjedd med meg en gang, produktet jeg fikk sto absolutt ikke til forventningene og var ikke brukendes. Fikk tilbake alle pengene.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...