Gå til innhold
Hundesonen.no

Travel-EFIT


simira
 Share

Recommended Posts

Jeg både husket EFIT og hadde litt på planen, så da var det jo verdt det. En lang dag - normalt bør jeg holde meg under 7000 skritt daglig i snitt for å fungere greit. I går gikk jeg ca. 15000. Rolig dag i dag, med andre ord. :P

Oppe ca. 9, starte med frokost og sjekke gjennom de faste nettsidene.

09.JPG

Litt senere er det på tide med tur. Odin er klar!

10.JPG

Og Kovu venter utålmodig mens jeg kler på meg.

101.JPG

Vi er på vei, og Tollef og Kovu har en Plan for hvordan vi skal finne dagens poster.

11.JPG

Vi fant en post! (finn Odin?)

12.JPG

Og en post til! Hundene får såklart godbit for hver post de/vi finner.
121.JPG

Etter et par timers tur er det på tide med en snartur (yeah, right...) innom IKEA. Det var sol, men vi parkerte i skyggen av et tre, åpnet vindu og krok på bagasjeluken, nok vann, og en effektiv plan.

13.JPG

Men det tok såklart en times tid likevel...

14.JPG

Så innom et par butikker til, siden vi var i området.

141.JPG

Og et par butikker til... begynner å bli sliten. Men endelig fant vi lampe til stua, den gamle har vært ikke-fungerende siden jul omtrent. Bare at de hadde den ikke inne, så vi måtte på Stovnersenteret for å hente den på butikken der.

15.JPG

Hjemme, og Odin er på plass på utkikkspunkt nr. 1, vinduskarmen i stua.

16.JPG

Etter litt avslapping får vi på plass den nye grinda, hundene får ikke inn på systua der jeg har nåler og slikt overalt. Odin har fått ny marihøne, han pleide å digge pinnsvinet som forsvant på mystisk vis etter vi kom hjem fra England.

17.JPG

Bestille nok hundemat til Kovu for hundepass når vi skal til USA...

171.JPG

På tide med en dusj! Etter at vi var i California i fjor vinter har jeg digget produktene til Bath and Bodyworks. Bra jeg har en mann som pendler til San Francisco på jobb så jeg får regelmessig påfyll.

18.JPG

Hundene er greit fornøyde med dagen.

19.JPG

Kjapp og enkel middag. Vegetartortillas. Salaten er en oppskrift jeg fikk servert hos en vegetarvenninne, og er kjempegod!

191.JPG

Mesteparten av kvelden gikk med til å surfe på hoteller i Las Vegas og prøve å finne ut hvor mye tid vi trenger der. Om en måned sitter jeg ved spillbordene!

20.JPG

Siste innspurt før leggetid, svelerøre til dagens besøk til svigermor.

21.JPG

Natta Kovu!

22.JPG

Natta Odin!

221.JPG

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Mud Det er ikke hvert år vi har en slik runde, for å si det slik...

Veggistortillas (2 pers)
100-150g Ruccola
1 liten boks Mais
1/2 Fersk chili
Fersk hvitløk
Purre
Fersk koriander

1 boks Cottage cheese (jeg bruker fetaost i stedet)

Spisskummin (ca 2 ss?)
Sitronsaft (ca 2ss?)

Spisskummin og sitronsaft blandes i en liten kopp og blandes i salaten til slutt.

Serveres med varme tortillas, rømme og tacosaus.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En meget effektiv dag, av de sjeldne. Jeg har et ørlite håp om at kroppen og hodet fungerer sånn noenlunde igjen i morra...

Turorientering er genialt for å komme bort fra de vante rutene og oppdage skjulte perler. Jeg har et par steder i bakhodet som jeg skal ta med hundene så snart båndtvangen er over, for å si det slik. :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...