Gå til innhold
Hundesonen.no

Legge til bilder fra tapatalk?


Recommended Posts

Har aldri vært problem før å legge inn bilder med tapatalk, men nå plutselig får jeg ikke til. Får beskjed om at upload too big. Selv om jeg krymper bildene til nesten ugjenkjennelig.... jeg har alltid bare trykket på bindersen, galleri og hentet et bilde.... nå funker ikke det lenger. Hva gjør jeg feil? Hjeeelp, jeg vil vise bilder av valpen min, men får ikke til :o

Sent fra min SM-G900F via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man laster opp bilder, så har man et maksgrense for hvor mange bilder hver bruker kan legge inn.. Men logg inn på dne vanlige versjonen, gå inn på brukerprofilen og så sletter dere bare tidligere opplastede bilder.. Da er det i orden igjen :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aahhh...okei.... er det antall bilder, eller størrelse på bildene som har maxgrense? Hvis jeg krymper bildene mine, vil jeg kunne legge inn flere da? Synes det er så mange som har tråder med masse bilder av hundene sine, mens jeg som nylig har fått valp, nesten ikke har lagt ut noen og likavel får jeg ikke legge til flere.... Sent fra min SM-G900F via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aahhh...okei.... er det antall bilder, eller størrelse på bildene som har maxgrense? Hvis jeg krymper bildene mine, vil jeg kunne legge inn flere da? Synes det er så mange som har tråder med masse bilder av hundene sine, mens jeg som nylig har fått valp, nesten ikke har lagt ut noen og likavel får jeg ikke legge til flere.... Sent fra min SM-G900F via Tapatalk

De fleste linker bildene fra facebook, blogg eller f eks photobucket. Da tar ikke bildene plass på forumet og du kan vise frem så mange du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aahhh...okei.... er det antall bilder, eller størrelse på bildene som har maxgrense? Hvis jeg krymper bildene mine, vil jeg kunne legge inn flere da? Synes det er så mange som har tråder med masse bilder av hundene sine, mens jeg som nylig har fått valp, nesten ikke har lagt ut noen og likavel får jeg ikke legge til flere.... Sent fra min SM-G900F via Tapatalk

Størrelse.. Går du inn og endrer profilen din, og så på opplastede filer, kan du slette og se hvilke bilder du har lagt ut tidligere :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Yellow

Ahhh... hvordan gjør jeg det da? Sent fra min SM-G900F via Tapatalk

Jeg bruker Photobucket. Kan prøve å fortelle hvordan du bruker det.

Først lager du deg profil der (photobucket.com), det er gratis, og så trykker du øverst på "upload" for å legge til bilder.

Når du har lagt til de bildene du ønsker og vil få de inn på f.eks forumet her, så går du for hvert bilde inn på det, og til høyre for bildet under der det står "Share links", så kopierer du linken ved der det står "IMG" nederst, og limer inn her.

Om du ikke ønsker at alle skal kunne bla gjennom alle bildene du har lagt inn der, så gå på noe innstillinger for å gjøre der privat, om det ikke er mulig samtidig som man lager seg konto. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Jeg har samme problem selvom bildekontoen ikke er fylt opp. Og når jeg prøver å bruke url kommer det enten bare en link eller ingenting? Prøvde også å dele et bilde fra fb til tapatalk og da åpnet tapatalk seg men underforumet "alt mulig" eksisterte ikke? ? Syns der er dårlig at det skal være så vanskelig å dele bilder fra mobil særlig nå som jeg har begrenset tilgang til pc.

Sent fra min SM-G850F via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...