Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK trues med sanksjoner (WDS 2019)


maysofie
 Share

Recommended Posts

  • Svar 248
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Noen må gå foran, det er helt fantastisk om det er NKK som gjør det. Dette krever både mot og gjennomføringsvilje, jeg blir stolt av kennel klubben om de står i dette hele veien. Jeg tror også at fler

F..ck... Jeg tok bilde av den fyren og hans kompanjong i standen deres på torsdag. Altså - jeg tok bilde av dem FOR dem liksom... Jeg synes man faktisk skal oppfordre klubbene til å IKKe inviter

Da er vell Nederland med nkk også, og oppfordrer til boikott.

Her også... vil ikke stille for folk med den innstillingen der. Da stiller jeg heller for en som ikke liker bikkja men i alle fall ellers er en grei person å forholde seg til

F..ck... Jeg tok bilde av den fyren og hans kompanjong i standen deres på torsdag. Altså - jeg tok bilde av dem FOR dem liksom...

Jeg synes man faktisk skal oppfordre klubbene til å IKKe invitere disse idiotene til å dømme i Norge mer. De er jo hyppige gjester her, noen av dem, og det er penger å tjene for dem på dette. Å ikke bli invitert mer svir nok litt faktisk.

WTF? Nå har jeg flere dommere på "nei lista" mi, eller de kommer vel kanskje ikke til å takke ja til å dømme i Norge noe mer? Siden vi er et så forferdelig land.

Er det mulig å lage en tråd med "boikott disse dommerene" på grunnlag av det som er skrevet på facebook? Slik at folk blir mer OBS?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

 

Hvor har dette blitt publisert? Det virket litt arrangert på meg. Hvis det dog er sannheten blir jeg nok en gang sjokkert over mennesker.

Det er en Monique som driver legger ut en masse info og bilder. Annet virker nå troverdig som hun har lagt ut. Men sant/ikke sant det vet man jo aldri. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Når var det NKK hadde forfall før fci skulle Evt gi sanksjoner? Det var vel nå i oktober?

Ellers syns jeg det er litt spesielt at philipinene med Santiago i spissen har klart dette. Black SEA show fikk jo ikke lov til dette. 

image.thumb.png.f0e9ce22f638825e8ee30a60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som har fått med seg NKKs oppdatering fra representantsmøtet i helgen? Der har de kommet frem til dette, i følge statusen deres: 

 

Sitat

 

På dagens Representantskapsmøte la NKKs hovedstyre, ved styreleder Tom Ø. Martinsen og adm.dir Trine Hage, fram en gjennomgang av "Kinasaken", etterfulgt av følgende sak for RS:
«Sak 5 – Evaluering av NKKs FCI medlemskap. Hovedstyrets innstilling: 
• NKKs erfaring med og evaluering av FCI skal gi grunnlag for Hovedstyrets behandling og oppfølging av NKKs medlemskap i FCI.
• Hovedstyret gis fullmakt til å endre NKKs medlemskap i FCI, alternativt å begjære uttreden. 
• NKK avventer å søke internasjonale show for 2018.»
Forslaget ble meget godt mottatt, og fikk bred støtte av representantene. Forslaget ble enstemmig vedtatt. Dette er i tråd med det som også SKK fikk vedtatt av sitt representantskap tidligere i år.

- Hovedstyret er veldig takknemlig og stolte over den støtten RS og våre medlemmer har gitt oss i denne saken. Vi ser frem til å kunne fortsette arbeidet vårt for hundevelferd, sier en optimistisk styreleder Tom Ø. Martinsen.

Vi kommer tilbake med mer detaljert informasjon om vedtaket på NKKs nettsider i morgen.

 

Hovedstyret har fått fullmakt til å ende NKKs medlemsskap i FCI, alternativt å begjære uttreden - skal vi satse på at hunde-Norge veit hva det vil si for det aktive hunde-Norge, når vi kommer så langt som at vi ikke er medlemmer av FCI lenger? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er stor forskjell på om Norge melder seg ut av FCI og om vi blir tuppet ut. 

Om man melder seg ut så kan man fortsatt være en sammarbeidsorg. Men er spent på konsekvensanalysen som kommer fram. 

Om Norden velger det samlet så er det noe helt annet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...