Gå til innhold
Hundesonen.no

Canon error 99/reparasjon


Aslan
 Share

Recommended Posts

Fikk for noen dager siden den fryktelige error 99 på mitt Canon 40D :no: Har forsøk alle triks vi fant på nettet, og feilen oppstår også uten minnekort og objektiv montert (ergo ikke der feilen ligger) :( Også forsøkt å installere oppdatert firmware uten effekt :cry: Så ser ut som det må få en god rens/reparasjon. Finner et verksted i Oslo (fotocare), noen som har erfaring med de? Noen som har erfaring med en slik feil? Fått det renset/reparert?

Hilsen fortvilet sonis på USA-ferie :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så uflaks!

Jeg fikk samme feilen på mitt i La Paz... Pittelitt upraktisk, for å si det mildt, for å finne noen som kan reparere kameraer i Bolivia når man ikke kan spansk, var ikke helt lett. Men det ordna seg, og den gamle fotomannen løste problemet!

Har ingen erfaring med fotocare, men klarer folk i Bolivia å fikse problemet, er jeg sikker på at folk i Oslo greier det :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Uff, så uflaks!

Jeg fikk samme feilen på mitt i La Paz... Pittelitt upraktisk, for å si det mildt, for å finne noen som kan reparere kameraer i Bolivia når man ikke kan spansk, var ikke helt lett. Men det ordna seg, og den gamle fotomannen løste problemet!

Har ingen erfaring med fotocare, men klarer folk i Bolivia å fikse problemet, er jeg sikker på at folk i Oslo greier det :)

Det var betryggende, da satser jeg på at det skal la seg ordne greit for meg og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...