Gå til innhold
Hundesonen.no

Da har valpene vært hos dyrelegen!


Lazita

Recommended Posts

nå har alle fått 1 vaksine 1 microchipp og 1 helseattest hver.

av 5 hannvalper så hadde altså 4 av dem begge testikklene på plass og den siste hadde den i lysken og dyrelegen sa at der var de bare snakk om tid for hun kunne dra den frem(men den gikk tilbake av seg selv) så hun mente at den nokk ville komme etterhvert.

ingen med navlebrokk og alle med bra bitt så hun var kjempefornøyd med valpene hun.

hun fant ignen tegne til noe arvelige feil eller noe slikt så det er jo helt topp(fikk til og med sett at de hadde bra avføring, det var noen som fant ut at de måtte bæsje der inne hos henne :) ).

Så jeg må si jeg er fornøyd med kullet ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er de 8 uker alt nå?

Må jammen si at tiden har gått fort. :)

Flott at alle var friske og fine da.

Robin hadde heller ikke stenene sine når jeg hentet han for en uke siden, men i dag har den ene stenen kommet på plass og den andre er på god vei. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at de er friske som fisker!! :)

har du satt inn annonse i avisen her nede? ( vet om hvertfall et par som kunne tenkt seg japaner her nede...)

(nede= stavanger område)

bar gi dem nr mitt da hvis du vet hvem, det står på hjemmesiden min.

:D

har allarede 2 som skal den veien og en som skal til kristiandsand :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vi heldig nå så har vi bare en ledig valp, onsdag kommer det en fra østlandet for å hente også har vi fått enda en kjøper fra stavanger som var innteresert. :D så da er det bare 1 gutt igjen.

Det verste var vell han fyren som ringte tidligere i dag og prøvde å prute på valpene :D jeg bare sa at det blir helt uaktuelt(det får no være grenser :) , synes ikke 8000,- er mye for en valp med alle papirer i orden for å være helt ærlig <_< )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste var vell han fyren som ringte tidligere i dag og prøvde å prute på valpene :) jeg bare sa at det blir helt uaktuelt(det får no være grenser :D , synes ikke 8000,- er mye for en valp med alle papirer i orden for å være helt ærlig <_< )

Nei, det synd jeg absolutt ikke. De fleste raser koster jo mer enn 8000 og nå.

Er 8000 anbefalt valpepris på Japanere eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det synd jeg absolutt ikke. De fleste raser koster jo mer enn 8000 og nå.

Er 8000 anbefalt valpepris på Japanere eller?

vell den støste oppdretteren på rasen har nettopp satt prisen opp til 8500,- så ja det er normal pris :) , det har sine grunner til at jeg reagerer på folk som ikke har drevet lenge med rasen som tar 9000,- for valpene. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh, jeg vil såå gjerne ha valp fra deg! men må nok vente med valpekjøp til sensommer/høst uansett rase.. gratulerer så mye med flott dyrlege resultat!!

ååå då skal kanskje Småen ha valper(beste utstillings hunden vår vet du) men bare kanskje :):D .

Det har kommet så mangen nye som avler på rasen som ikke har så mye peiling på dem så jeg vurdere å vente en stund, men har en hannhund for hånd som jeg skal sjekke om kan passe(stamtavlen passer altså) men jeg skal se på hunden før jeg bestemmer meg også er han veldig gammel.

så om jeg skal bruke han så må det neste skje i løpet av året og blir det valper så skal eierne ha en valp etter han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...