Gå til innhold
Hundesonen.no

Etterlysning av boxer som befant seg på Hamar 3. juni!


mowgli
 Share

Recommended Posts

Prøver med en etterlysning her også da jeg ikke har hatt hellet med meg ved å etterlyse rundt om på Facebook eier av en boxer som overfalt min miniatyrhund på Hamar onsdag den 3. juni.

Onsdag den 3. juni sånn rundt kl. 14.30 luftet jeg mine to hunder, collie korthår og pappilon/pomeranianmix, i bånd på gangstien mellom parken og badestranda på Koigen i Hamar.

Vi passerte en ung, pent kledd mørkhåret mann og ei eldre gråhåret dame kledd i en stor militærgrønn jakke som hadde med seg to løse boxere på stranda.

Begge boxerene var røde med sorte masker, en med halsbånd og en med sort sele.

I det vi har passert de kom boxeren som hadde sele på seg løpende etter oss og prøvde først å "mose" collien, men hun løp og gjemte seg bak damen da jeg slapp båndet hennes. Boxeren kastet seg da med full kroppsvekt over miniatyrhunden min. Mannen fikk relativt kjappt fjernet boxeren fra henne.

Etter at jeg hadde fått kjeftet meg ferdig og trukket meg unna for å se over min egen hund litt bedre, ser jeg at damen forlater stedet med boxeren som overfalt min hund gående mot Brygga. Mannen står igjen på stranda med sin hund da jeg går derfra.

Det så i utgangspunktet greit ut, men etter noen dager viste deg seg at hunden min fikk ødelagt kneet på venstre bakben i støtet. Jeg ønsker derfor å komme i kontakt med eieren av den boxeren.

Send gjerne PM om noen har noen tips!

post-1175-0-68138000-1434639960_thumb.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...