Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpetreff/sosialisering


Kristiin
 Share

Recommended Posts

jeg og Nico kan godt være med på søndag(nå førstkommende, sant?). Så lenge det ikke blir alt for tidlig på dagen :)

jaa :) Så bra! Har mulighet hele dagen jeg, men greit å ta det på formiddagen, møtes alt fra 12-15 liksom, så vi har godt med lys :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det får dere når hun er litt eldre og vil gå litt lengre tur enn 10 minutter

Det er vi med på

Er stort sett hjemme i sommer, så det løser seg

jaa :) Så bra! Har mulighet hele dagen jeg, men greit å ta det på formiddagen, møtes alt fra 12-15 liksom, så vi har godt med lys :) 

Jeg har også mulighet hele dagen, så det er bare å skrike ut et tidspunkt :D

 

Har du tenkt noe på hvor? Helst et sted som er enkelt å komme fram til med buss for min del. Samboeren skal på julebord på lørdag, så jeg har noen tvil om at han er i stand til å kjøre på søndag :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også mulighet hele dagen, så det er bare å skrike ut et tidspunkt :D

 

Har du tenkt noe på hvor? Helst et sted som er enkelt å komme fram til med buss for min del. Samboeren skal på julebord på lørdag, så jeg har noen tvil om at han er i stand til å kjøre på søndag :lol:

hehe, julebord er hard kost! Jeg er skikkelig dårlig på plasser og sånt, særs lite kjent :P har du noen plasser i tankene? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er heller ikke spesielt kjent. Vi har stort sett holdt oss i nærområdet(Heimdal) og sentrum :P 

hehe. Hva Tenker du trene på da? Eller vil du gå tur helst? Eller begge deler? 

Tenker litt ift hvor mye plass man trenger liksom :P En parkeringsplass et sted? Er det kronglete å komme seg til Lade/rotvoll? :) Ved Statoil bygget, mot lærerhøgskolen liksom. Hvis du vil se på kartet så heter det vel rotvoll allé :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. Hva Tenker du trene på da? Eller vil du gå tur helst? Eller begge deler? 

Tenker litt ift hvor mye plass man trenger liksom :P En parkeringsplass et sted? Er det kronglete å komme seg til Lade/rotvoll? :) Ved Statoil bygget, mot lærerhøgskolen liksom. Hvis du vil se på kartet så heter det vel rotvoll allé :P

jeg tenkte Nico skulle få trene litt på å være sammen med andre hunder, uten at han trenger å herje villmann, egentlig. Alle hunder er nemlig potensielle leker, og det finnes ikke slemme hunder i hans hode :P Dit skal jeg vel klare å komme meg! :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...