Gå til innhold
Hundesonen.no

Norsk Chow Chow Klubb 13.-14. juni


Snøfrost
 Share

Recommended Posts

Vet ikke om det var noen fler soniser på denne utstillingen?

Jeg hadde meg meg en valp og to juniorer. En naken Siberian og en røytende. Forventet et noe fargerikt resultat på juniorene og greie kritikker på valpen men ikke noe mer.

Så feil kan man ta :D

Snøfrost Ymer den Digre Orca, Orca fikk Excellent med CK og CERT samt ble BIR han, både i går og i dag! Langt mer enn jeg hadde forventet. Og lille "valpen" på 13 mnd er dermed fullcertet på småcert. Begge dommere tok godt på hunden og var veldig greie å stille for. Gårsdagens var Philip Behan fra Irland, dagens var Harto Stockmari fra Finland.

11406918_10152984176802108_3905124794648

Søster Såga (Snøfrost Såga den Vise) fikk Excellent begge dager, noe jeg er super fornøyd med. Hun har jo overhodet ikke pels og at hun trenger litt mer utvikling i en alder av 1 år er helt fint :)

Stjerne fikk i går en veldig fin kritikk, og i dag slo hun til og ble BIS VALP!!!

Utrolig moro!

11250025_10152984163552108_1325640985012

  • Like 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer - det er ekstra moro å gjøre det bra når forventningene er lave. Jeg synes det ofte går best når en forventer minst, jeg...

Kanskje det er dét som er nøkkelen til suksess?

Måtte lage skryteblogg også: http://snofrost.blogspot.no/2015/06/norsk-chow-chow-klubb-13-og-14-juni-2015.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...