Gå til innhold
Hundesonen.no

13 uker gammel springer trenger å treffe på stødige voksne hunder, og gjerne jevnaldrende


Zappa
 Share

Recommended Posts

Milli har akkurat "landet" i heimen. Hun kom tilbake til oppdretter grunnet allergi i første familien. Jeg vet hun har blitt introdusert for lam, sau, hest og gris, men vet ikke hvor mye hun har fått hilse på voksne hunder av andre raser.

Foreløpig (etter to dager) synes hun det er greiest å småbjeffe og knurre når hun ser andre hunder. Jeg skulle gjerne, så snart som mulig, ha fått introdusert henne til en stødig hund.

Er det noen av dere som kan hjelpe oss? Jeg har bil, så vi er mobile i Bergensområdet☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje lurt å la ho lande hjemme før ho skal ut på alt mulig?

Ellers, spanielklubben har treff på Myrbø på torsdager kl 18. Det var i allfall torsdagen som var, usikker på hvor lenge de skal holde på. De ulike hundeklubbene har sosialiseringer tror jeg, dvs jeg vet at Os hundeklubb har. Bor en i Åsane er kanskje Os litt langt...

Grattis med valp forøvrig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje lurt å la ho lande hjemme før ho skal ut på alt mulig?

Ellers, spanielklubben har treff på Myrbø på torsdager kl 18. Det var i allfall torsdagen som var, usikker på hvor lenge de skal holde på. De ulike hundeklubbene har sosialiseringer tror jeg, dvs jeg vet at Os hundeklubb har. Bor en i Åsane er kanskje Os litt langt...

Grattis med valp forøvrig :-)

Jeg er fullstendig enig med deg: selvfølgelig skal hun få lande først og fremst☺️ Erfaringsmessig går jeg utfra at det tar litt tid å få til et treff, hvis det er noen med stødige hunder som vil/kan møte oss.

Jeg kjenner til Myrbø og treffene der, men har tenkt at vi skal vente slik at hun ikke blir for overveldet av mange hunder. Tror det er nok i første omgang å få til et rolig treff med en eller to valpevennlige hunder. Det er nettopp derfor jeg har startet egen tråd og ikke "meldt på" i tråden om valp/hundetreff som også er aktiv her.

Og tusen takk for gratulasjoner☺️ Hun er foreløpig overraskende enkel som valp, men vi venter på når villdyret skal våkne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en valpevennlig gutt :) Han synes valper er litt kjedelige, så han hilser litt, og så ignorerer ha stort sett bare. Vi bor i sentrum :)

Så kjekt! Jeg sender deg PM ?

Harly kan stille opp, han er super med valper :ahappy:

Jeg har jobbehelg nå frem til tirsdag morgen så vi kan tidligst tirs ettermiddag/kveld.

Bor på Søreide men har bil. :)

Det er helt supert. Jeg kan onsdag eller torsdag ettermiddag/kveld. Passer noe av dette for deg??
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt! Jeg sender deg PM

Det er helt supert. Jeg kan onsdag eller torsdag ettermiddag/kveld. Passer noe av dette for deg?

Onsdag har vi en avtale på Danmarksplass kl 19.30 men kan før det. Torsdagen har vi ingen planer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...